Tämä on tosijuttu noin 15-vuoden takaa. Olin silloin hoidossa psykiatrisella osastolla. Minulla oli mielen kanssa haasteita mutta myös erilaisia mielihaluja. Halusin esimerkiksi syödä suklaata jatkuvasti ja jotain muutakin herkkuja.
Mies toi minulle aina välillä suklaata kun kävi katsomassa, mutta huomasin, että syön levyn aina heti joten vähän rajoittaa sen tuomista. Osastolla kanssakäyminen muiden potilaiden kanssa oli melko vapaata. Jos ei ollut vaaraksi itselleen sai olla muiden kanssa tekemisissä ja siihen lannustettiinkin. Ystävystyin yhden itseäni vajaa parikymmentä vuotta vanhemman Esan kanssa. Pelattiin korttia ja juteltiin elämästä..
Jos Esalla oli suklaata kinusin sitä häneltä jatkuvasti. Esa varmaan huomasi myös kun suklaata sain niin olin melkein kuin orgasmin olisin saanut. Niinpä hän joskus sanoi, että saan suklaata jos esimerkiksi näytän tissejäni hänelle. Suostuin tuohon. Seuraavan kerran Esa halusi koskea niitä ja siihenkin suostuin. Huomasin kyllä, että kosketus myös kiihotti minua itseäni. Oli myös jännää kun olimme sairaalassa, mutta huoneet olivat hyvin kodin oloisoa, että annoin toisen hyväillä rintojani siellä. Täytyi vaan huolehtia, että henkilökunta ei osuisi paikalle.
Joskus sitten pääsimme kahville sairaalan kanttiiniin. Meillä oli noin puoli tuntia aikaa siellä käydä .juotiin kahvit ja hipmattiin, että käytävällä on asiakasvessa. Sinne toisiamme hyväilemään ja lopulta Esa pani minua takaapäin siellä.. Tuon jälkeen riippuvuus suklaaeen ehkä jäi ja seksi tuli tilalle. Aina kun mahdollista koitimme päästä vähintään toisimme hyväilemään.
Jossain vaiheessa sain mieleni kuntoon ja kotiuduin sairaalasta. Tapasimme Esan kanssa joitain kertoja tuon jälkeen vielä.
Jonna
Seksillä suklaata
Anonyymi-ap
1
2939
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768