Suviseura-alue jäi sen sisään, sen mitat ovat 15x15.
Itse Jumala on pyyhkivä heidän silmistään kaikki kyyneleet.
-00
Uusi Jerusalem laskettiin Perhoon 20.11.2025 klo 07.00.
15
798
Vastaukset 15
- Anonyymi
Hallelujaa…
- Anonyymi
Kyllä ja lisäksi näin ulkoa-avaruudesta tulleita sanansaattajia, jotka kehoittivat kivelän tiellä asuvia rakastamaan toisiaan ja liittymään hippikultttuuriin. LOVE AND PEACE
- Anonyymi
Tehkäämme perhoon uusi rakkauden Woodstok
- Anonyymi00004
Perhoon on ennustettu muuttavan jopa 30 000 ihmistä tämän Uuden Jerusalemin vuoksi.
- Anonyymi00011
Onko jerusalemin suutarilla kunnon bileet ! Kaljaa ja makkaraa
- Anonyymi00005
ILMESTYSKIRJA 21. LUKU
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/REV.21- Anonyymi00006
Sen ensimmäiset 7 jaetta, kertovat Uudesta Jerusalemista, maan päällä, seuraavat jakeet siitä jo Taivaassa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sen ensimmäiset 7 jaetta, kertovat Uudesta Jerusalemista, maan päällä, seuraavat jakeet siitä jo Taivaassa.
Lopun ajan tapahtumat alkoivat vuonna 2011, WTC-tornien tuhoamisesta.
- Anonyymi00008
Uusi Jerusalem laskeutuu ylhäältä helmikuun 15.päivä Jerusalemin Temppelivuorelle. Mainittakoon, että niitä tulee 21 eri puolille maailmaa.
-00 - Anonyymi00009
Kiveläntien asuntojen hinnat pomppas. Nyt rahakkaat nopeasti tontteja varaamaan taikka ränsistyneitä perikunnan taloja lunastamaan. Nopeat syö hitaat.
- Anonyymi00010
Aivan totta :) . Kalliola on nimetty UNESCO'n maailmanperintö luetteloon.
- Anonyymi00012
Jerusalemi tästä vielä puuttuikin :-D
- Anonyymi00013
Mitäs jos kehiteltäis Perhoon Jerusalemi Rock festivaali. Esiintyjiksi kutsuttaisiin Norjalaisia Black metal bändejä. Samoin nousevia suomalaisia Black metal pumppuja. Helposti tulis 10 000 hevi diggaria Jerusalemi Festiksille.
- Anonyymi00014
Hyvä idea!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487