Suviseura-alue jäi sen sisään, sen mitat ovat 15x15.
Itse Jumala on pyyhkivä heidän silmistään kaikki kyyneleet.
-00
Uusi Jerusalem laskettiin Perhoon 20.11.2025 klo 07.00.
17
856
Vastaukset 17
- Anonyymi
Hallelujaa…
- Anonyymi
Kyllä ja lisäksi näin ulkoa-avaruudesta tulleita sanansaattajia, jotka kehoittivat kivelän tiellä asuvia rakastamaan toisiaan ja liittymään hippikultttuuriin. LOVE AND PEACE
- Anonyymi
Tehkäämme perhoon uusi rakkauden Woodstok
- Anonyymi00004
Perhoon on ennustettu muuttavan jopa 30 000 ihmistä tämän Uuden Jerusalemin vuoksi.
- Anonyymi00011
Onko jerusalemin suutarilla kunnon bileet ! Kaljaa ja makkaraa
- Anonyymi00005
ILMESTYSKIRJA 21. LUKU
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/REV.21- Anonyymi00006
Sen ensimmäiset 7 jaetta, kertovat Uudesta Jerusalemista, maan päällä, seuraavat jakeet siitä jo Taivaassa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sen ensimmäiset 7 jaetta, kertovat Uudesta Jerusalemista, maan päällä, seuraavat jakeet siitä jo Taivaassa.
Lopun ajan tapahtumat alkoivat vuonna 2011, WTC-tornien tuhoamisesta.
- Anonyymi00008
Uusi Jerusalem laskeutuu ylhäältä helmikuun 15.päivä Jerusalemin Temppelivuorelle. Mainittakoon, että niitä tulee 21 eri puolille maailmaa.
-00 - Anonyymi00009
Kiveläntien asuntojen hinnat pomppas. Nyt rahakkaat nopeasti tontteja varaamaan taikka ränsistyneitä perikunnan taloja lunastamaan. Nopeat syö hitaat.
- Anonyymi00010
Aivan totta :) . Kalliola on nimetty UNESCO'n maailmanperintö luetteloon.
- Anonyymi00012
Jerusalemi tästä vielä puuttuikin :-D
- Anonyymi00013
Mitäs jos kehiteltäis Perhoon Jerusalemi Rock festivaali. Esiintyjiksi kutsuttaisiin Norjalaisia Black metal bändejä. Samoin nousevia suomalaisia Black metal pumppuja. Helposti tulis 10 000 hevi diggaria Jerusalemi Festiksille.
- Anonyymi00014
Hyvä idea!
- Anonyymi00017
Uusi JErusalem vahvistuu tänään klo 07.00.
-00 - Anonyymi00018
Vahvistus asialle tuli,keskiviikkona lisää.
Ei Tamperetta ensinkään.😀 - Anonyymi00019
Jahas sitä on päästy vaihteeksi avohoitoon..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721517Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971113Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as29991- 164987
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105904Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30903Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55839Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129794- 27754
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.184745Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64674
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48658Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12605- 85568
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191567On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78540sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507
- 47500