Onko olemassa ovianturia, joka pitäisi ääntä tai johon syttyisi valo, jos ovi on unohtunut auki? Noita älyratkaisuja olen löytänyt netistä, mutta meillä ei ole wifiä kotona kun ei sitä mihinkään tarvita. Eli onko sellaista anturia olemassa, joka osaisi ihan ilman mitään yhteyksiä mihinkään kertoa että ovi on auki?
Yritän keksiä ratkaisua pakastimen oveen, joka jää raolleen jos ei sitä muista työntää kiinni. Eikä pakastin itsekään huomaa siitä varoittaa, varoittaa vain jos ovi on kunnolla auki. Eli huomataan tilanne vasta kun ovi on ollut tuntikausia auki, jolloin lämpötila nousee tietylle rajalle ja pakastin valittaa sitä.
Ovihälytin?
Anonyymi-ap
2
88
Vastaukset 2
- Anonyymi
magneettikytkin ja sireeni, joka alkaa ulvoa, kun saa sähköt?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405