Ylläpito on sitä mieltä, että tilanne Janakkala-palstalla on oikein hyvä. Käy katsomassa:
https://keskustelu.suomi24.fi/paikkakunnat/kanta-hame/janakkala
Ei tarvitse kauaa pohtia, minkälainen ylläpidon arvomaailma ja moraali on.
Ylläpidon arvomaailma ja moraali
41
2025
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä on jostain syystä poistettu kommentti, jossa kerrottiin, että kyseenalaiset keskustelut on kyllä ylläpidon tiedossa, mutta se jatkaa tuon toiminnan tukemista. Mikähän siinä tiedossa niin pelotti?
- Anonyymi
Tilanne edelleen surullinen. Ylläpidon pahoinvointia karmeimmillaan.
- Anonyymi00004
Tässä näyte siitä, minkälainen toiminta on ylläpidon suosiossa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19192246/lotto-jouni - Anonyymi00005
Tuki jatkuu vahvana ja intohimoisena.
- Anonyymi00006
Ainakin runk-musiikista pitävät
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19198549/persujen-mukaan-rasismi-on-huumoria
Eivät poistele alastonkuvia sisältäviä linkkejä,vaikka K18
ja muutenkin asiaton. - Anonyymi00007
Tämä tasokas keskustelu on Hämeenlinna-palstalla.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18998298/hameen-sanomien-uutiset-thailotosta
Se on raportoitu varmaan pitkälle yli sata kertaa. Ylläpidon mielestä se on kuitenkin sellainen, jota palstalle halutaan, joten sitä ei poisteta. - Anonyymi00008
Ei muutosta edes jouluna. Viha ihmistä kohtaan pysyy keskiössä.
- Anonyymi00009
Joko tänä vuonna puurusen pumppu ryhdistäytyy ja lopettaa ihmisvihan tukemisen?
- Anonyymi00010
Ei ainakaan vielä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ainakaan vielä.
Eikä vieläkään.
- Anonyymi00031
Pääsiäisen kunniaksi ryhtiliike? Eivät pystyneet.
- Anonyymi00013
Häirikkö ei enää pahemmin julkaise uusia oksennuksia, joten nyt olisi oivallinen aika siivota pois hänen palstalle jättämät ulosteet. Mutta ei. Ylläpito ei sitä tee, koska nauttii siitä, mitä palstalle on tuotettu.
- Anonyymi00014
Tilanne edelleen sama.
- Anonyymi00015
Vaatisi ehkä kahden minuutin työn siivota se törky pois. Mutta kun ihmisvihaa halutaan tukea, niin sitä ei tehdä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vaatisi ehkä kahden minuutin työn siivota se törky pois. Mutta kun ihmisvihaa halutaan tukea, niin sitä ei tehdä.
Ilmeisesti ylläpidon vastuuhenkilö nauttii tilanteesta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ilmeisesti ylläpidon vastuuhenkilö nauttii tilanteesta.
Nyt hän on päässyt esittelemään osaamistaan oikein kunnolla.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nyt hän on päässyt esittelemään osaamistaan oikein kunnolla.
Osaamistaan, juu. Ja vastuuhenkilön persoonaa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Osaamistaan, juu. Ja vastuuhenkilön persoonaa.
Mitään tervehtymisen merkkejä ei valitettavasti ole näkyvissä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mitään tervehtymisen merkkejä ei valitettavasti ole näkyvissä.
Tilanne on muuttumaton.
- Anonyymi00040
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tilanne on muuttumaton.
Edelleen.
- Anonyymi00044
Anonyymi00040 kirjoitti:
Edelleen.
Ja edelleen.
- Anonyymi00021
Edelleen ylläpito jatkaa häiriintyneen parjauksen tukemista. Kertooko se vastuuhenkilöstä ihmisenä jotain? Sitä voimme vain arvailla, mutta on se aika luotaantyöntävää nauttia tuollaisen toiminnan tukemisesta.
- Anonyymi00023
Taitaa kertoa.
- Anonyymi00025
Näköjään tänne ei saa enää laittaa edes neutraalia kommenttia... Pyllyavaukset pysyy tuolla toisaalla vaikka ne ilmoittaisi.
- Anonyymi00026
Se on ihan siitä kiinni, onko se ylläpidon vastuuhenkilön mieleen vai ei.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Se on ihan siitä kiinni, onko se ylläpidon vastuuhenkilön mieleen vai ei.
Se tykkää, kun yksityishenkilöön kohdistetaan vuosien mittainen törkeä hyökkäys.
- Anonyymi00032
Juuri näin.
- Anonyymi00028
Tässä on varmaan kyse siitä, ettei vastuuhenkilön itsetunto kestä kritiikkiä. Hän on suuttunut, koska hänen todella heikkoa osaamisen tasoaan on moitittu, ja kostoksi tukee tuota puheena olevaa hyvin törkeää toimintaa. Hän on siis henkisesti uhmaikäisen tasolla.
Voin toki olla väärässä, ja hän siivoaa tuon Janakkala-palstan, eli toimisi kuten aikuinen. Antaa hänen itsensä näyttää, miten asia on.- Anonyymi00033
Ei ole vielä siivonnut, joten...
- Anonyymi00041
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei ole vielä siivonnut, joten...
Eikä vieläkään. Tappion tunne olisi sietämätön.
- Anonyymi00030
Muutaman minuutin työ korjaisi tilanteen. Se vaan on liikaa.
- Anonyymi00042
Vaatii ihan liikaa selkärankaa.
- Anonyymi00034
Aikaa on, mutta osaamista ja ymmärrystä ei.
- Anonyymi00035
Onpa ylläpidolla kova kiire poistella kommenttejani. Samaan aikaan muiden haukkumiseen keskittyvät kommentit saavat olla rauhassa.
- Anonyymi00036
Häirikkö ei juurikaan jaksa enää kirjoittaa uutta, joten ylläpito voisi siivota lietteen pois. Sitä se ei kuitenkaan tee, koska se ihailee tuota häiriköintiä.
- Anonyymi00039
Tilanne on muuttumaton. Ihmisviha on ikävä piirre.
- Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tilanne on muuttumaton. Ihmisviha on ikävä piirre.
Se. Varmaan myös jonkinlaista vegetiivistä psyykestatusta mukana.
- Anonyymi00046
Ylläpitoon pitäsi saada joku terve ihminen töihin. Vaan kukaan terve ei taida sinne haluta.
- Anonyymi00037
Automaatti poi staa yhä satunnaisia viestejä. Ei olisi vaikea tehtävä laittaa automaattiin manuaaliset säännöt, joilla lähtisi 90% kuonasta, mutta ei kovin montaa laatukommenttia.
- Anonyymi00038
Mutta kun ylläpidon vastuuhenkilön mielestä niin ei tarvitse tehdä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mutta kun ylläpidon vastuuhenkilön mielestä niin ei tarvitse tehdä.
Pieni ja mitätön ihminen pitää toisen samanlaisen puolta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522