Ylläpidon arvomaailma ja moraali

Anonyymi-ap

41

2025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästä on jostain syystä poistettu kommentti, jossa kerrottiin, että kyseenalaiset keskustelut on kyllä ylläpidon tiedossa, mutta se jatkaa tuon toiminnan tukemista. Mikähän siinä tiedossa niin pelotti?

    • Anonyymi

      Tilanne edelleen surullinen. Ylläpidon pahoinvointia karmeimmillaan.

    • Anonyymi00004
    • Anonyymi00005

      Tuki jatkuu vahvana ja intohimoisena.

    • Anonyymi00009

      Joko tänä vuonna puurusen pumppu ryhdistäytyy ja lopettaa ihmisvihan tukemisen?

      • Anonyymi00010

        Ei ainakaan vielä.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ei ainakaan vielä.

        Eikä vieläkään.


      • Anonyymi00031

        Pääsiäisen kunniaksi ryhtiliike? Eivät pystyneet.


    • Anonyymi00013

      Häirikkö ei enää pahemmin julkaise uusia oksennuksia, joten nyt olisi oivallinen aika siivota pois hänen palstalle jättämät ulosteet. Mutta ei. Ylläpito ei sitä tee, koska nauttii siitä, mitä palstalle on tuotettu.

      • Anonyymi00014

        Tilanne edelleen sama.


      • Anonyymi00015

        Vaatisi ehkä kahden minuutin työn siivota se törky pois. Mutta kun ihmisvihaa halutaan tukea, niin sitä ei tehdä.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Vaatisi ehkä kahden minuutin työn siivota se törky pois. Mutta kun ihmisvihaa halutaan tukea, niin sitä ei tehdä.

        Ilmeisesti ylläpidon vastuuhenkilö nauttii tilanteesta.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Ilmeisesti ylläpidon vastuuhenkilö nauttii tilanteesta.

        Nyt hän on päässyt esittelemään osaamistaan oikein kunnolla.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Nyt hän on päässyt esittelemään osaamistaan oikein kunnolla.

        Osaamistaan, juu. Ja vastuuhenkilön persoonaa.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Osaamistaan, juu. Ja vastuuhenkilön persoonaa.

        Mitään tervehtymisen merkkejä ei valitettavasti ole näkyvissä.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Mitään tervehtymisen merkkejä ei valitettavasti ole näkyvissä.

        Tilanne on muuttumaton.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Tilanne on muuttumaton.

        Edelleen.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Edelleen.

        Ja edelleen.


    • Anonyymi00021

      Edelleen ylläpito jatkaa häiriintyneen parjauksen tukemista. Kertooko se vastuuhenkilöstä ihmisenä jotain? Sitä voimme vain arvailla, mutta on se aika luotaantyöntävää nauttia tuollaisen toiminnan tukemisesta.

      • Anonyymi00023

        Taitaa kertoa.


    • Anonyymi00025

      Näköjään tänne ei saa enää laittaa edes neutraalia kommenttia... Pyllyavaukset pysyy tuolla toisaalla vaikka ne ilmoittaisi.

      • Anonyymi00026

        Se on ihan siitä kiinni, onko se ylläpidon vastuuhenkilön mieleen vai ei.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Se on ihan siitä kiinni, onko se ylläpidon vastuuhenkilön mieleen vai ei.

        Se tykkää, kun yksityishenkilöön kohdistetaan vuosien mittainen törkeä hyökkäys.


      • Anonyymi00032

        Juuri näin.


    • Anonyymi00028

      Tässä on varmaan kyse siitä, ettei vastuuhenkilön itsetunto kestä kritiikkiä. Hän on suuttunut, koska hänen todella heikkoa osaamisen tasoaan on moitittu, ja kostoksi tukee tuota puheena olevaa hyvin törkeää toimintaa. Hän on siis henkisesti uhmaikäisen tasolla.

      Voin toki olla väärässä, ja hän siivoaa tuon Janakkala-palstan, eli toimisi kuten aikuinen. Antaa hänen itsensä näyttää, miten asia on.

      • Anonyymi00033

        Ei ole vielä siivonnut, joten...


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Ei ole vielä siivonnut, joten...

        Eikä vieläkään. Tappion tunne olisi sietämätön.


    • Anonyymi00030

      Muutaman minuutin työ korjaisi tilanteen. Se vaan on liikaa.

      • Anonyymi00042

        Vaatii ihan liikaa selkärankaa.


    • Anonyymi00034

      Aikaa on, mutta osaamista ja ymmärrystä ei.

    • Anonyymi00035

      Onpa ylläpidolla kova kiire poistella kommenttejani. Samaan aikaan muiden haukkumiseen keskittyvät kommentit saavat olla rauhassa.

    • Anonyymi00036

      Häirikkö ei juurikaan jaksa enää kirjoittaa uutta, joten ylläpito voisi siivota lietteen pois. Sitä se ei kuitenkaan tee, koska se ihailee tuota häiriköintiä.

      • Anonyymi00039

        Tilanne on muuttumaton. Ihmisviha on ikävä piirre.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Tilanne on muuttumaton. Ihmisviha on ikävä piirre.

        Se. Varmaan myös jonkinlaista vegetiivistä psyykestatusta mukana.


      • Anonyymi00046

        Ylläpitoon pitäsi saada joku terve ihminen töihin. Vaan kukaan terve ei taida sinne haluta.


    • Anonyymi00037

      Automaatti poi staa yhä satunnaisia viestejä. Ei olisi vaikea tehtävä laittaa automaattiin manuaaliset säännöt, joilla lähtisi 90% kuonasta, mutta ei kovin montaa laatukommenttia.

      • Anonyymi00038

        Mutta kun ylläpidon vastuuhenkilön mielestä niin ei tarvitse tehdä.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Mutta kun ylläpidon vastuuhenkilön mielestä niin ei tarvitse tehdä.

        Pieni ja mitätön ihminen pitää toisen samanlaisen puolta.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe