Yhteishaku häämöttää ja kovasti pohdinnassa lukiovalinta.
Tulevaisuuden haaveissa siintää lääketieteellinen. Todistus sen verran hyvä, että jokaiseen Tampereen lukioon halutessani pääsen sisään.
Vaihtoehtona on jäädä oman kunnan pieneen lukioon. Jossa tietenkin tuttuus ja pienuus plussaa.
Mutta olen miettinyt onko opetus laadukkaampaa Tampereen lukioissa. Lääketieteelliseen kuitenkin todella vaikea päästä, vaikka olisi hyvä koulussakin.
Tampereen lukioista mietinnässä lähinnä Clasun luonnontieteen linja tai sitten Norssi.
Vaikea kuitenkin tehdä päätöstä, kun kristallipalloa ei ole.
Onko kokemuksia Clasun ja Norssin opetuksen tasosta?
Tampereen lukiot
Anonyymi-ap
3
444
Vastaukset 3
- Anonyymi
Opetusministeri on sanonut, että Suomessa kaikki lukiot ovat hyviä.
Lisään tähän, että tulokset riippuvat enemmän oppilaasta itsestään kuin lukiosta. - Anonyymi00002
Clasu ja ehdottomasti yleislinjalle - ei luonnontiedelinjalle.
Lisäksi komppaan edellistä, suurin työ on tehtävä itse lukiosta riippumatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921622
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4091082- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t183969- 93867
- 64643
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618