Voinko saada apua kysymykseen onko normaalia kun poikaystäväni kova asuu brssiliassa, kertoo minulle että minun on maksettava kaksi tuhatta euroa sikäläiselle hallitukselle jotta hän voi matkustaa Suomeen
Olisin kiitollinen vastauksesta
Pernilla
Brassi mies
7
268
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko brssilian vai EU:n euroja?
- Anonyymi00002
Lähetä heti rahat, nigerialainen viisikymppinen mies saapuu sitten ajan kanssa.
- Anonyymi00003
Suomalaisilta kusetetaan rahat pois. Oletko tavannut poikaystävän kasvotusten? Kuulostaa siltä, että et. Nykyaikana et voi tietää kuka on huijauksen takana. Koko suhteesi voi olla tekoälyllä luotu huijaus. En lähettäisi rahaa missään nimessä. Korkeintaan jos haluat auttaa lentolipussa jota ei voi perua ja ottaa rahana. Senkin maksat luottokortilla.
- Anonyymi00004
Brassimiestäsi, jos häntä nyt on edes olemassa, kiinnostaa kauniit vaaleat naiset siihen saakka kunnes tapaa vaaleamman ja vielä kauniimman. On muuten omaa kokemusta hispaanoista. Rehellisyys ja totuus käsitetään aivan eri tavalla kuin Suomessa. Onnea suhteellesi kuitenkin.
- Anonyymi00005
Älkää nyt miehille antako rahaa hälmöläiset ! Aikuinen mies hoitaa itse itsensä ja asiansa !
- Anonyymi00006
Et nyt helvetissä ala miehille rahaa jakamaan tyhmä .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35840Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15482