Voinko saada apua kysymykseen onko normaalia kun poikaystäväni kova asuu brssiliassa, kertoo minulle että minun on maksettava kaksi tuhatta euroa sikäläiselle hallitukselle jotta hän voi matkustaa Suomeen
Olisin kiitollinen vastauksesta
Pernilla
Brassi mies
7
268
Vastaukset 7
- Anonyymi
Tarkoitatko brssilian vai EU:n euroja?
- Anonyymi00002
Lähetä heti rahat, nigerialainen viisikymppinen mies saapuu sitten ajan kanssa.
- Anonyymi00003
Suomalaisilta kusetetaan rahat pois. Oletko tavannut poikaystävän kasvotusten? Kuulostaa siltä, että et. Nykyaikana et voi tietää kuka on huijauksen takana. Koko suhteesi voi olla tekoälyllä luotu huijaus. En lähettäisi rahaa missään nimessä. Korkeintaan jos haluat auttaa lentolipussa jota ei voi perua ja ottaa rahana. Senkin maksat luottokortilla.
- Anonyymi00004
Brassimiestäsi, jos häntä nyt on edes olemassa, kiinnostaa kauniit vaaleat naiset siihen saakka kunnes tapaa vaaleamman ja vielä kauniimman. On muuten omaa kokemusta hispaanoista. Rehellisyys ja totuus käsitetään aivan eri tavalla kuin Suomessa. Onnea suhteellesi kuitenkin.
- Anonyymi00005
Älkää nyt miehille antako rahaa hälmöläiset ! Aikuinen mies hoitaa itse itsensä ja asiansa !
- Anonyymi00006
Et nyt helvetissä ala miehille rahaa jakamaan tyhmä .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479