Vaimo oli pukeutunut riisuuntumista varten. Hän pudotti hameen pois ja riisui pikkarit. Loput vaatteet jäivät vielä päälle. Pojat katselivai ihmeissään. Haluuks joku tussua ? Oli vaimon kysymys. Hiljaisuus oli myöntymisen merkki.
Rohkein kaveruksista otti kalun esiin ja työnsi sen vaimooni. Vaimon ilmekkään ei värähtänyt, eikä voihketta kuulunut. Kassit tyhjenivät vaimooni. Täysin välinpitämättömän näköisenä hän vilkaisi seuraavaa kaveria, joka tumputti kaluaan juhlakuntoon.
Vaimo nojasi soffan selkämylseen käsillään ja seisoi korkkareissa ja sukissa. Ilmekkään ei vaimon kasvoilla muuttunut, kuin toinen lemmenseiväs litisi märässä pillussa. Ja sinne se sitten roiskaisi satsin.
Kolmas kaveri oli kahden vaiheilla. Seisoi kyllä hyvin, mutta oli jostakin syystä pelko mitä pitäisi tehdä, vai pitäisikö tehdä mitään. Lopulta luonto ajoi tikanpojan puuhun, ja muutaman työnnön jälkeen se oli sitten siinä.
Vaimo kipitteli laittamaan kahvinkeittimen päälle ja nosti pikkuleipiä pöytään. Muutama spermalöntti putosi lattialle, eikä hän välittänyt niistä. Kutsu kahville tuli ja asetuimme kaikki pöydän ääreen. Hiljaista oli, kuin hautajaisissa,
Hei, teitähän oli neljä, missäs se pikkukundi on. Taitaa olla vessassa runkkaamassa, tokaisi vanhin. Vaimo nousi pöydästä ja meni avaamaan vessan oven. Ja siellähän tuo oli kalu kädessä.
Poika tuli vaimon kanssa kahvipöytään. Ja taas tuo sama kysymys, haluaaks joku tussukkaa tai muuta ? Kaikki katsoivat vessapoikaa kysyvästi. Vaimo koetti kädellä pojan etumusta ja totesi, toimintakunnossa.
Vaimo meni pöydälle selälleen ja levitti säärensä. Siinä sitä sitten katseltiin, kun poitsu polki keskellä kahvipöytää nuoruuden innolla.
Haluuks joku vielä tussua ?
FreeUse wife
13
4876
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota fetissiä ollaan joskus leikitty. Seksikkäästi pukeutuneena vapaasti käytettävissä. Parasta siinä on pidätellä omaa orgasmia, vaikka kuinka kutaa tekisi.
- Anonyymi
Mun isän avovaimo Ruotsissa on jokseenkin tuota FreeUse sorttia. Oltiin syyslomalla käymässä mun kavereiden kanssa siellä. Nainen keikisteli humalassa ja kyllä joku meistä sitä panikin.
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Mun isän avovaimo Ruotsissa on jokseenkin tuota FreeUse sorttia. Oltiin syyslomalla käymässä mun kavereiden kanssa siellä. Nainen keikisteli humalassa ja kyllä joku meistä sitä panikin.
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Vaimollani on tuollainen riisuuntumisfetissi tai itsensäpaljastamis fetissi. Hän harrastaa sitä ulkona, istumalla esim. puiston penkillä. Kun sopiva mies kävelee läheltä, hän avaa poplarinsa ja siinä hän sitten on, alastomana tai ainakin mielkein. Vilautus ei johda sen pidempään, vanhemmat miehet nostavat peukkua ylös ja nuoret huutelevat jotakin hävytöntä.
- Anonyymi00006
Tuo on kiihottavinta kimppaseksiä. Vaimollani on tuollainen fetissi myös.
- Anonyymi00011
Pieru on perseestä
- Anonyymi00009
Eipä tuollainen kylmä nainen juuri kiihottaisi.
Minä haluan nussia naista joka ulisee ja huutaa kiimaisena ,suorastaan ulisee nautinnosta.
Tuohan olis kuin panis pumpaattavaa Barbaraa.
kurt56- Anonyymi00012
Sehän sulla onkin silikoni sanni nimittäin ei kukaan muija tuollasta trolli hönöä halua
- Anonyymi00016
Juuri niin tai huoraa joka jauhaa purkkaa ja katselee kelloa
Ennemmin vaikka omaa kättä
- Anonyymi00013
Tuossa FreeUseMilf on se jokin juju, siis fetissihän tuon. Oikeastaan useamman fetissin sekoitus. Itsensä paljastelua, alistumista, jne. Toimii tuollaisissa kimppajutuissa. Mutta ei kovinkaan kiihottavaa parisuhteessa.
- Anonyymi00017
FreeUse wife, miksi ei ? Olen 45 v. nainen, treenattu, hiukan tuunattu ja hyvin pidetty. Miksi en suostuisi parittelemaan useamman kundin kanssa... niin ja mieheni lupa on. Kaikki saa tussua, mutta komeimmat ensin. En toki huuda kiimasta koko ajan, höh, mulle riittää, kun tuntuu kivalta. Ja vaikka aina ei tuntuisikaan, niin suostun seksiin silti.
- Anonyymi00018
Huora sä olet, syntinen saatanan lapsi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Huora sä olet, syntinen saatanan lapsi.
Teillä uskiksilla on oma palstansa, mene sinne.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771612Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031611Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869