Joku on ollut koko ikänsä blondi (purkista). Toinen on muuttunut punapääksi. Onko sinulla päässä oman väriset hiukset, hopealla raidoitetut. Mitä mieltä olet?
Värjäätkö hiuksiasi?
25
229
Vastaukset
- Anonyymi
Värjään. Ostan kaupasta väriaineen ja värjään itse, sellainen tummanvaalea väri.
Aion värjätä vielä monta vuotta, en vielä harmaapääksi. Kun täytän 80, niin mietin asiaa. - Anonyymi
Olen ollut harmaapää jo vuosia eikä ole tarvetta yrittää esittää nuorempaa
tukkaa värjäämällä.- Anonyymi
Ai esittää nuorempaa? Kylläpä taas on ajatus.
Minä värjään ja pidän hiukseni näin sen värisenä kuin ne ovat olleet, en "yritä esittää nuorempaa" Mutta asenne tuo sinunkin. - Anonyymi
- Anonyymi
Hei kaikki MUMMELIT(isoilla kirjaimilla),koska meissä on sitä elämisen tuomaa VIISAUTTA! JA...HARMAAT HIUKSET...Vaatiihan se ROHKEUTTA...uskaltaa olla oma itsensä...naiset ovat arkoja!Ja ne mustissa toppatakeissa laahustavat,HERRAJUMALA!
- Anonyymi
Niimpä niin, toki vaatii rohkeutta olla oma itsensä mutta sinähän et sitä määrittele, mitä se tarkoittaa. SInulle ilmeisesti harmaita hiuksia ja muutoinkin sitä "luomua" ettei vain vahingossakaan kukaan pidä itseä pinnallisena. Eli elät toisten pillin mukaan, sehän se on sitä rohkeutta olla oma itsensä! Pah!
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä niin, toki vaatii rohkeutta olla oma itsensä mutta sinähän et sitä määrittele, mitä se tarkoittaa. SInulle ilmeisesti harmaita hiuksia ja muutoinkin sitä "luomua" ettei vain vahingossakaan kukaan pidä itseä pinnallisena. Eli elät toisten pillin mukaan, sehän se on sitä rohkeutta olla oma itsensä! Pah!
Kokeillahan voi aina.
- Anonyymi
Ruskea on vielä, jokunen harmaa hius pilkistää korvien ierestä.
- Anonyymi
En ole koskaan moittinut harmaita hiuksia, en näe niissä mitään rumaa. Joten tietenkin pidän hiukseni nyt sellaisenaan. Osa on omaa alkuperäistä väriä ja sopivasti harmaita seassa, ihan nätti on.
- Anonyymi
Minusta on kiva, kun on väriä hiuksissa, en halua olla vielä harmaa pää.
On liian paksu tukka, pidän sitä muuminutturalla keskellä päätä.
- Anonyymi
Nuorena työlämän aikaan värjäytin hiuksia,
hillitysti
nyt vanhuksena oma luonnon vaalea ja hopean vaaleaat hiukset - Anonyymi
Hiukset lähtivät hoitojen aikana ja kasvoivat takaisin harmaana, enkä ole sopeutunut muutokseen. En vain tiedä, mitä tukalle tekisin.
- Anonyymi
Värjään eli pidän hiukseni tummina. JOs en värjäisi olisin luultavasti kauttaaltaan harmaahapsinen. Olen siis tumma ja ruskeasilmäinen enkä osaa olla vaalea. joskus sitäkin kokeillut.
- Anonyymi
En värjää, nolon näköistä.
- Anonyymi
Joistakin näkee kaukaa värjäyksen, joistakin ei ollenkaan.
- Anonyymi
En ole värjännyt enää 21 vuoteen. Lopetin kun jäin vajaa viiskymppisenä vakityöstä pois ja aloin kasvattaa pitkäksi, silloin jätin myös pehmennykset pois. Ikäväkseni ei hiukseni ole harmaantuneet vieläkään tarpeeksi ja jossain vaiheessa jo ajattelin laitattaa harmaita raitoja, mutta totesin turhan kalliiksi pieneläkeläisen kukkarolle. Onhan tuosta värjäämättömyydestä muutama ukonkutale huomauttanut mut mitä väliä.......
- Anonyymi
Niis on jotain myrkkyjäkin ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niis on jotain myrkkyjäkin ollut?
Enpä ole tutkinut ja hengissä olen kuitenkin selvinnyt liikoja sairastamatta. Reilun 22 vuotta värjäilin kun oli lyhyet hiukset.
t. Anonyymi
2025-12-07 10:59:46 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole tutkinut ja hengissä olen kuitenkin selvinnyt liikoja sairastamatta. Reilun 22 vuotta värjäilin kun oli lyhyet hiukset.
t. Anonyymi
2025-12-07 10:59:46Niimpä, minä aloitin hiusten värjyyn jo yli 50 vuotta sitten. Silloin niissä varmasti olikin kaikenmaailman myrkkyjä, nykyisin käyn kampaajalla värjäyttämässä hiukset.
Ei ole allergioita, eikä muitakaan kroonisia sairauksia. Hiukset ovat hyväkuntoiset, paksut ja kiiltävät; liekko värjäyksien ansiota vai muun? - Anonyymi00024
Anonyymi kirjoitti:
t. Anonyymi
2025-12-07 10:59:46Luin jostain sellaista.
- Anonyymi
Muuttavat väriä ihan itsestään.
- Anonyymi
Kerta riitti.
Olen mies ja kyseiseen tapahtumaan on reilusti aikaa.
Olimme Espanjan asunnollamme 3kk:n jaksoa ja vaimoni ryhtyi painostamaan minua parturiin tukan laikkaukseen. Luonnonkiharasta tukasta oli jäljellä riittävästi ja vaimoni mielestä liian pitkänä.
Tietenkin menin. Istui vuorollani pukille ja parturoiva nainen teki valmistelut. Kun olimme päässeet yhteisymmärrykseen tavoitteesta ryhtyi parturi moittimaan tukkani laatua. Olihan siellä harmautta toisessa ohimossani ja karvan laatukin lienee ollut jo hieman hauras. Laukaisin parturille "entäs sitten"?
Ei sanonut mitään. Asetti kaukalon niskani takse. Löträsi tukkani kanssa. Puhalteli kuivaksi ja ja ryhtyi hieromaan. Sitten muovipussi päähän ja espanjalainen Aku Ankka käsiini. Istui pitkästymiseen saakka. Sitten pussi pois päästä. Tohottaminen ja kampaus. Peilistä näyttö. Katsoin karvojani ajatellen, että olisihab se voinut kuivaksikin tohottaa.
Menin asunnolle ja vaimoni ensimmäinen, puoliksi kirkaisten hihkaistu kommentti oli: Herra jumala! Mitä sie oot tehny päälles?
Parturimuija oli värjännyt tukkani. Selittyi kova hintakin joka oli melkein 4 x normaali leikkaus.
Turhamaisuus iski minuun. Otatin uusitukkisesta päästäni passikuvia.
Kun vaihdoin työpaikkaa ja työnantajani halusi lyhyen henkilökuvan uudesta tuotantopäälliköstään paikalliseen kaupunkilehteen, niin annoin käyttöön uuden kuvani. Oli edustava musta-valko versiossakin. - Anonyymi
Oman väriset on. Ei tosin niin tummaa kuin nuorena.
Värjäsin työvuosina mutta lopetin touhun eläköidyttyäni.- Anonyymi00022
Oma väri on myös, aina ollut.
- Anonyymi00023
en värjää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4045918Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?201881Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251839Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http841343Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko107967- 57958
- 59954
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133939- 78871
- 39841