Kiihottava koulu-uinti: Alku

Anonyymi-ap

(Seuraava teksti ei ole millään asteikolla realistinen, ja se on kirjoitettu tekijän omien halujen ja fetissien mukaan. Kirjoittaja on myös neitsyt pervo itse :D)

Koululiikunnasta en itse ole ikinä kovinkaan välittänyt. Tämä päivä kuitenkin paistoi kalenteristani kilometrien päähän. Ja se oli vielä mahtavampi kuin osasin olettaakaan..

En ole ikinä homostelun puoleen ollut, joten alku meni suht-helposti. Menimme bussilla uimahallille, kamat kaappiin ja suihkun puolelle. Suihkun lämpimän veden alla minua alkoi jo hieman jännittää.
Luokalla oli monia kaunottaria. Seksikkäitä, nuoria tyttöjä, jo aikuistumassa. Tunneilla olin jo kerennyt tutustua heidän muotoihinsa. Kuinka joidenkin rintavarustus pomppi niin ihanasti kävellessä, takamukset muovautuivat reisien mukana kävellessä. Olin pervo. Häpesin sitä, mutta tänään yliannostaisin.

Suihkusta ulos kävellessä näky oli mitä ihanin. Paljasta pintaa joka puolella. Luokkalaisia ei vielä näkynyt, mutta uimahallissa kävi näköjään hyvännäköistä porukkaa. Laihoista paksuihin, äideistä kauneihin sinkkunaisiin. Joka lähtöön oli ihmisiä. Silmäni seikkailivat ympäri uimahallia laidasta laitaan, ja kohta silmäni pyörisivät ympäriinsä tuhatta ja sataa.

Opettaja käski meitä istumaan katsomoon riviin. Tytöillä kestää aina suihkussa tuntikausia, joten voisin istua kavereiden kanssa jauhamassa paskaa ainakin 5 minuuttia vielä. Valmistauduin henkisesti koitokseen, yritin manifestoida vertani pysymään poissa paisuvaiskudoksestani. Seisokki olisi hyvin kiusallinen tässä tilanteessa, ja minua varmasti kiusattaisiin koko loppu lukiourani.

Kello tikitti. Tuomiopäivä lähestyi, mutta ydinpommin sijasta minua odottaisi tusina seksipommia. Pääkopassani vallitsi oikea hyrskynmyrsky. En tahtonut olla epäkohtelias, mutta tiesin hyvin käyttäväni päivän tapahtumia illalla henkilökohtaisena runkkumateriaalina.

Tytöt saapuivat jonossa. Opettaja käski heitä istumaan katsomoon kanssamme. Seurasin heitä katseellani, kun he kävelivät kohti. Opettaja johti heitä kuin lammaslaumaa.
Tyttöjen lähestyessä jono oli muuntautunut häröpalloksi. Enemmänhän katsottavaa siinä minulle oli. Jokainen tyttö oli mahdottoman seksikäs. Joukossa oli sekä pyykkilautoja että vähän paksumpia daameja. Omasta mielestäni pitää tytöllä olla lihaa myös luiden ympärillä, mutten timmikroppaisesta panisi pahakseni.

Ensimmäisen rivin tytöt vasemmalta oikealle olivat:
Anni:
-vaaleahiuksinen
-päällään perus mustat bikinit
-isot tissit
-ohut vartaloltaan
-keskiverto perse
-pari kertaa tunnilla kiihottavasti röyhtäillyt
-luonteeltaan dominoiva, määräilevä

Eeva:
-vaaleahiuksinen
-käyttää tummansinistä yksiosaista uimapukua
-käyttää silmälaseja (tosin ei uidessa)
-yhdeksännellä kuulla raskaana kaksosten kera
-sen myötä muodoiltaan pyöreä ja seksikäs
-luonteeltaan söpö ja energinen

Jasmiina:
-tummahiuksinen
-valkoisilla bikineillä varustettu
-käyttää nenäkorua
-rintavarustukseltaan heikohko
-ulospäintyöntyvä napa
-takamukseltaan muhkea
-luonteeltaan ujo mutta kapinallinen

Maria:
-punahiuksinen
-mustat bikinit valkoisilla reunoilla
-muodoiltaan keskiverto, hyvännäköinen
-uima-asussa näkyvästi suurempi häpykumpu kuin muilla
-luonteeltaan kiva tyttö

Siinä he nyt tulivat. Ja minä tiirailin heitä. Niin minua halutti, vaikka he vain kävelivät kohti. En ollut ennen nähnyt heistä näin paljoa. Janosin lisää. Janosin Jasmiinan mehevää persausta, Marian mukavan pulleaa pillua ja Eevan raskaita maitokannuja, jotka pomppivat kummallakin puolella hänen suurta vatsaansa. Eeva keräsi kyllä katseita muiltakin kuin minulta. Olihan se hiukan arvelluttavaa, että lukiolaistyttö on raskaana koulu-uinnissa. Minä olin näkyyn jo tottunut, mutta huhujen mukaan Eeva nauttii siitä. Hän nauttii kaikesta huomiosta, jota saa.. Kaikista kurveista, joita kasvattaa..

Tytöt asettuivat eteemme istumaan. Oli siinä silmänkarkkia, kun alaosat tunkeutuivat likkojen pinkeiden pakaroiden väliin, jättäen näkyviin pelkkää ihoa. Kiihottunut olin, kun tarttumapintaa näkyi niin julmetusti, mutta koskea ei saanut. Istuin kärsivällisesti.
Opettajan höpöttäessä tylsistyy ja silmät rupeavat seikkailemaan. Takamuksia edessäni olin jo ajat tiiraillut. Päätin etsiä jotain muuta.
Hetken päästä huomaan Jasmiinan nyplivän jotakin. Tovin päätä käänneltyäni huomaan, että hän leikkii navallaan. Hän ei kiinnitä siihen huomiota, mutta minä olen näystä kiihottunut. Jasmiinalla on seksikäs, ulkoinen napa. Hän puristelee ja muovailee sitä. Seuraan Jasmiinan kädenliikkeitä ihaillen. Hän työntelee napaansa sisään ja ulos etusormellaan. Pian, hän korjaa asentoaan katsomopenkillä. Hänen valtava peppunsa hölskyy mukavasti hänen noustessaan penkiltä ja istuessaan takaisin alas.
Epäonnekseni, asentoa korjatessaan, hän vilkaisee taaksepäin ja näkee minun tuijottavan. Käännän äkkiä katseeni pois päin. Takaisin katsoessani huomaan, että hän on hieman punastunut. Hän on kuitenkin asettanut kätensä perseensä eteen näyttääkseen minulle keskisormea.

Juuri minun tuuriani..
(antakaas palautetta, jatkuu)

4

2236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos tähän tekstiin tuli kirjoitusvirheitä, olen pahoillani.
      En myöskään jaksanut oikolukea sitä xD

Jatkan tätä kyseistä tarinaa myöhemmin, jos minulla silloin vielä kiinnostus riittää. Jos näillä foorumeilla enää ketään tervemielinen kommentoija pyörii, saa vapaasti ehdottaa, julkaisenko seuraavan osan tämän kommentteihin vai erilliseen postaukseen.

Kiitos :)

• Anonyymi

Kommentteihin. Jos tekee erillisen postauksen niin ei välttis löydä kumpaakin osaa myöhemmin.

• Anonyymi00003

Kiihottava koulu-uinti: Jasmiina

Maikan puuduttavan monologin jälkeen pulahdamme vihdoin veteen. Vesi on mukavan kirkasta, näen jokaisen luokkatoverini kehon märkänä ja kiiltävänä allasvaloista johtuen. Tehtävänä on uida altaan päästä päähän 10 kertaa. Olen salaisesti iloinen, sillä jonossa edessäni ui Jasmiina, perinteisen tyttöpoika-järjestyksen mukaan. Saisin siis tuijottaa hänen läskejä persposkiaan koko ihanan uinnin.
      Jonon pää lähti uiskentelemaan ja vilkuilin jokaista daamia, joka otti seinästä vauhtia. Yhtäkkiä Jasmiina kääntyi jonossa minuun päin.
      "Älä tuijota mun persettä!" Eihän hän taakseen tiirailujani näe, hän keskittyy uimiseen. Hän kai luulee, että tuijotin hänen persettään aiemmin katsomossa.
      "Hei, en mä tuijottanut-"
      "Ihan totta! Tai mä... pierasen sun naamaan." No, enhän minä siitä varsinaisesti valittaisi...
      "Okei, en tuijota..." Oliko hän vieläkin punastunut?

Uintikierros vihdoin alkoi ja Jasmiina otti hienosti vauhtia. Minä lähdin tovin jälkeen hänen peräänsä, enkä muistanut ollenkaan äskeistä varoitusta. Siinä minä polskin välittämättä mistään muusta, kuin noista valtavista kankuista nenäni edessä. Altaan päähän päästyään, Jasmiina huilasi altaanreunaa vasten. Minä en tätä aatoksissani huomannut, ja törmäsinkin kasvot edellä pehmeiden pakaroiden väliin. Jasmiina voihkaisi, ja nautin hetken sokkitilassa tästä pehmeästä koostumuksesta, jonka tunsin naamaani vasten. Pierua ei tullut, mutta salamannopeasti Jasmiina alkoi räpiköimään ja potkimaan minua.
      "VITTU IRTI!" Ymmärsin olevani pulassa.

Selvittelyn jälkeen opettaja määräsi minut uimaan yksin viereisellä radalla. Ei siinä mitään voinut. Piti vain mielessä muistella äskeisiä maisemia, ettei tylsää tulisi.
      10 kierroksen jälkeen nousen altaasta. Aikeeni on jatkaa matkaani löylyihin. Miesten pukuhuoneen sisäänkäynnillä minua kuitenkin odottaa Jasmiina. Hän istuu seinää vasten polvet koukussa. Salaa ihailen, miten hänen pillunsa pilkottaa bikinien alaosasta, jalkojen välistä. Ajatella, jos Mariakin istuisi noin. Mietintämyssyni kuitenkin tipahtaa päästäni hänen noustessaan seisomaan.
      "Vitun pervo, mitä sä luulit tekeväs?!" Hän ei uskalla huutaa, mutta hänen kuiskeestaan paistaa läpi ärtymys.
      "Jasmiina, kuule, se oli inhimillinen erehdys. Olin niin keskittynyt uimiseen, etten huomannutkaan ja..."
      "Lopeta toi säälittävä tekosyiden syljentä! Nyt rankasen sua vielä pahemmin!"
      Jasmiina riuhtoi minua kädestä pitäen syrjempään, uimahallin katsomopenkkien alle.

Jatkuu... (koko teksti ei mahtunut yhteen viestiin)

• Anonyymi00004

(tässä se K18 osuus ;)
      Tilaa ei paljoa ollut, joten Jasmiina pisti minut makuulle hyvin kylmälle uimahallin laattalattialle.
      "Tässä sulle sitä sitten, kun et malttanut pysyä erossa"
      Jasmiina laskeutuu istumaan päälleni, työntäen bikiniperseensä juuri huulieni päälle. Nenäni koskettaa hänen pakaroitaan, jotka miltei paisuvat alaosan reunoista ulos. Ei kai hän vain ollut tosissaan?
      Ennen kuin ehdin suutanikaan avata, pärisee naamalleni jo äänekäs ja voimakas pieru.
      *PPPRRRRRBLBLLBBLBLBTTT
      Haju osui välittömästi sieraimiini. Silmäni kostuivat. Luulin kuolevani. Pieru kesti noin 4 sekuntia. Jasmiina vain keinutti herkkupeppuaan edessäni, samalla piereskellen julmasti suoraan nenäni juuressa. En voi kuitenkaan sanoa vihaavani kokemusta, sillä hänen pyllynsä äänet kiihottivat minua aikalailla. Jasmiina varmasti huomaa paisuvan penikseni tässä asennossa..

"Taidatkin olla melkonen runkkari. Tiedän kyllä, että mun perse on eittämättä koulun mehevin, mutta että pieruistakin seisoo?"
      "Kuule Jassu, ihan tosi, en tuijottanut persettäsi. Tämä minua enemmän kiihottaa.." Hivutan käteni Jasmiinan bikinikropan ympäri, jotta saan pyöritellä hänen napaansa sormieni välissä. Se kiihottaa minua niin. Jasmiina yllättyy, mutta voihkii. Hänkin taitaa nauttia tästä..

"Kuule, jos et kerro kellekään mitä täällä tapahtu tai tapahtuu, saat nuolla mun napaa. Vaihdossa imen sun kyrpää. Miltäs kuulostaa?" Hän huohottaa jo aikalailla.
      "Toki, mutta pidä pierupersees kaukana mun nenästä."
      "Voi, mutta se tulee bonuksena. Sori." Jasmiina riisuu alaosaansa vastatessaan. Hänen perseensä on vielä uljaampi paljaana, ja pillu on jo kostunut. Riisuessaan häneltä pääsee taas.
      *PPRRRRRÖÖÖÖÖÖ
      "Ohops! Jestas, mikä paukku!" Hän huudahtaa, läimäyttäen pakaraansa.
      Olen jo täydessä mitassa. Jasmiina asettuu päälleni 69-kaltaiseen asentoon. Hän miltei työntää napaansa suuhuni. Työntynyt nuppi uppoaakin kieleni hiveltäväksi kuin tutti vauvan suuhun. Nuoleskelen sitä puolelta toiselle. Näykkiessäni napaa hampaillani, alkaa Jasmiinan pylly taas laulaa.
      *PRÖÖÖÖÖÖ PRÖÖÖÖÖ PRUUUUUuuuuut
      Jasmiina nostaa suunsa kyrvän päältäni (mikä on sikäli hyvä, että olin aikeissa laueta pian)
      "Oho, sori. Se kertoo, että tykkää susta!" Sanoessaan tämän Jasmiina heiluttaa peppuaan ja läimäyttää vasenta pakaraansa, jonka seurauksesta toinen pieru puskeutuu ulos.
      "Maistuit todella hyvältä! Tuuppa tänne. Saat laueta mun vatsalle nyt, mulla on kiire suihkuun."
      Käännyn ympäri ja vatkaan hetkisen. Tunnen orgasmini lähentyvän. Juuri kun olen tulossa, paukahtaa Jasmiinalta grande finale ja siemennesteeni purkautuu suoraan hänen vatsalleen.
      *PRRRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
      "Kiitti paljon. Äläkä kerro kenellekään!"
      Jasmiina nousee ja laittaa alaosansa takaisin päälle. Läimäytän hänen persettään ja saan viimeisen paukun naamalleni. Jasmiina juoksee naisten suihkuille spermat vatsallaan.

Minusta tuntuu, että veitikalleni tulee vielä käyttöä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe