(Seuraava teksti ei ole millään asteikolla realistinen, ja se on kirjoitettu tekijän omien halujen ja fetissien mukaan. Kirjoittaja on myös neitsyt pervo itse :D)
Koululiikunnasta en itse ole ikinä kovinkaan välittänyt. Tämä päivä kuitenkin paistoi kalenteristani kilometrien päähän. Ja se oli vielä mahtavampi kuin osasin olettaakaan..
En ole ikinä homostelun puoleen ollut, joten alku meni suht-helposti. Menimme bussilla uimahallille, kamat kaappiin ja suihkun puolelle. Suihkun lämpimän veden alla minua alkoi jo hieman jännittää.
Luokalla oli monia kaunottaria. Seksikkäitä, nuoria tyttöjä, jo aikuistumassa. Tunneilla olin jo kerennyt tutustua heidän muotoihinsa. Kuinka joidenkin rintavarustus pomppi niin ihanasti kävellessä, takamukset muovautuivat reisien mukana kävellessä. Olin pervo. Häpesin sitä, mutta tänään yliannostaisin.
Suihkusta ulos kävellessä näky oli mitä ihanin. Paljasta pintaa joka puolella. Luokkalaisia ei vielä näkynyt, mutta uimahallissa kävi näköjään hyvännäköistä porukkaa. Laihoista paksuihin, äideistä kauneihin sinkkunaisiin. Joka lähtöön oli ihmisiä. Silmäni seikkailivat ympäri uimahallia laidasta laitaan, ja kohta silmäni pyörisivät ympäriinsä tuhatta ja sataa.
Opettaja käski meitä istumaan katsomoon riviin. Tytöillä kestää aina suihkussa tuntikausia, joten voisin istua kavereiden kanssa jauhamassa paskaa ainakin 5 minuuttia vielä. Valmistauduin henkisesti koitokseen, yritin manifestoida vertani pysymään poissa paisuvaiskudoksestani. Seisokki olisi hyvin kiusallinen tässä tilanteessa, ja minua varmasti kiusattaisiin koko loppu lukiourani.
Kello tikitti. Tuomiopäivä lähestyi, mutta ydinpommin sijasta minua odottaisi tusina seksipommia. Pääkopassani vallitsi oikea hyrskynmyrsky. En tahtonut olla epäkohtelias, mutta tiesin hyvin käyttäväni päivän tapahtumia illalla henkilökohtaisena runkkumateriaalina.
Tytöt saapuivat jonossa. Opettaja käski heitä istumaan katsomoon kanssamme. Seurasin heitä katseellani, kun he kävelivät kohti. Opettaja johti heitä kuin lammaslaumaa.
Tyttöjen lähestyessä jono oli muuntautunut häröpalloksi. Enemmänhän katsottavaa siinä minulle oli. Jokainen tyttö oli mahdottoman seksikäs. Joukossa oli sekä pyykkilautoja että vähän paksumpia daameja. Omasta mielestäni pitää tytöllä olla lihaa myös luiden ympärillä, mutten timmikroppaisesta panisi pahakseni.
Ensimmäisen rivin tytöt vasemmalta oikealle olivat:
Anni:
-vaaleahiuksinen
-päällään perus mustat bikinit
-isot tissit
-ohut vartaloltaan
-keskiverto perse
-pari kertaa tunnilla kiihottavasti röyhtäillyt
-luonteeltaan dominoiva, määräilevä
Eeva:
-vaaleahiuksinen
-käyttää tummansinistä yksiosaista uimapukua
-käyttää silmälaseja (tosin ei uidessa)
-yhdeksännellä kuulla raskaana kaksosten kera
-sen myötä muodoiltaan pyöreä ja seksikäs
-luonteeltaan söpö ja energinen
Jasmiina:
-tummahiuksinen
-valkoisilla bikineillä varustettu
-käyttää nenäkorua
-rintavarustukseltaan heikohko
-ulospäintyöntyvä napa
-takamukseltaan muhkea
-luonteeltaan ujo mutta kapinallinen
Maria:
-punahiuksinen
-mustat bikinit valkoisilla reunoilla
-muodoiltaan keskiverto, hyvännäköinen
-uima-asussa näkyvästi suurempi häpykumpu kuin muilla
-luonteeltaan kiva tyttö
Siinä he nyt tulivat. Ja minä tiirailin heitä. Niin minua halutti, vaikka he vain kävelivät kohti. En ollut ennen nähnyt heistä näin paljoa. Janosin lisää. Janosin Jasmiinan mehevää persausta, Marian mukavan pulleaa pillua ja Eevan raskaita maitokannuja, jotka pomppivat kummallakin puolella hänen suurta vatsaansa. Eeva keräsi kyllä katseita muiltakin kuin minulta. Olihan se hiukan arvelluttavaa, että lukiolaistyttö on raskaana koulu-uinnissa. Minä olin näkyyn jo tottunut, mutta huhujen mukaan Eeva nauttii siitä. Hän nauttii kaikesta huomiosta, jota saa.. Kaikista kurveista, joita kasvattaa..
Tytöt asettuivat eteemme istumaan. Oli siinä silmänkarkkia, kun alaosat tunkeutuivat likkojen pinkeiden pakaroiden väliin, jättäen näkyviin pelkkää ihoa. Kiihottunut olin, kun tarttumapintaa näkyi niin julmetusti, mutta koskea ei saanut. Istuin kärsivällisesti.
Opettajan höpöttäessä tylsistyy ja silmät rupeavat seikkailemaan. Takamuksia edessäni olin jo ajat tiiraillut. Päätin etsiä jotain muuta.
Hetken päästä huomaan Jasmiinan nyplivän jotakin. Tovin päätä käänneltyäni huomaan, että hän leikkii navallaan. Hän ei kiinnitä siihen huomiota, mutta minä olen näystä kiihottunut. Jasmiinalla on seksikäs, ulkoinen napa. Hän puristelee ja muovailee sitä. Seuraan Jasmiinan kädenliikkeitä ihaillen. Hän työntelee napaansa sisään ja ulos etusormellaan. Pian, hän korjaa asentoaan katsomopenkillä. Hänen valtava peppunsa hölskyy mukavasti hänen noustessaan penkiltä ja istuessaan takaisin alas.
Epäonnekseni, asentoa korjatessaan, hän vilkaisee taaksepäin ja näkee minun tuijottavan. Käännän äkkiä katseeni pois päin. Takaisin katsoessani huomaan, että hän on hieman punastunut. Hän on kuitenkin asettanut kätensä perseensä eteen näyttääkseen minulle keskisormea.
Juuri minun tuuriani..
(antakaas palautetta, jatkuu)
Kiihottava koulu-uinti: Alku
Anonyymi-ap
2
274
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos tähän tekstiin tuli kirjoitusvirheitä, olen pahoillani.
En myöskään jaksanut oikolukea sitä xD
Jatkan tätä kyseistä tarinaa myöhemmin, jos minulla silloin vielä kiinnostus riittää. Jos näillä foorumeilla enää ketään tervemielinen kommentoija pyörii, saa vapaasti ehdottaa, julkaisenko seuraavan osan tämän kommentteihin vai erilliseen postaukseen.
Kiitos :) - AnonyymiUUSI
Kommentteihin. Jos tekee erillisen postauksen niin ei välttis löydä kumpaakin osaa myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel374434Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1522639Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1032206Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221724Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781696Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276141450Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651436- 731398
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821371- 801362