Noh jokos ne lopputilit jaettu?? Tuliko kenkää suojatyöpaikasta?? Vituttaako yyteet vituttaako??
Vastaukset 17
- Anonyymi
Kiitos kysymästä. Kyllä v.tuttaa.
- Anonyymi
Lopputilit jaetaan ensiviikolla, mitä siihen sanot?
- Anonyymi
Asiaa
- Anonyymi
Eikös se paperiliitto voisi pistää pieniä lakkoja pystyyn niin kuin ennen vanhaan oli niin kova uho päällä, kun vaikka vuoromestari sano väärällä äänensävyllä huomenta niin johan oli perseet penkissä.
- Anonyymi
Aika pienestä menitte lakkoon.
- Anonyymi
Lomalappujen kanssa on turha lakkoilla.
- Anonyymi
Ahone laittas asiat kuntoo!
- Anonyymi
Pilkille ja talviunille kohta ja ens vuonna uutta putkee!
- Anonyymi
Saat pilkkii veneestä tai baaritiskiltä koska ei tule jäitä tänä talvena.
- Anonyymi
Hyviä kahvinkeittäjiä tarvitaan aina!
- Anonyymi
Torttu, kun on sopivan kostea ja sitä riittää kaikille niin valtaosa on tyytyväisiä kahvipöydässä.
- Anonyymi
HeH
- Anonyymi
Mutta kestääkö selkä?
- Anonyymi
Uudet YT:t alkoi koskien vuotta 2026
Vitun siistiä 👍👍👍👍👍 - Anonyymi
Hyvä köllötellä anssilla aina aika-ajoin. Ei haittaa paskaakaan.
- Anonyymi
Anssit tippuu kuin paperimiehen potenssi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525