vaikea puhua tytöille

poika86

olen 19vuotias poika ja minun on vaikea puhua tytöille joista olen kiinnostunut/rakastunut. esim. tällä hetkellä olen rakastunut iteseäni 2 vuotta vanhempaan tyttöön. mutta en ole uskaltanut tehdä asin eteen mitään ku pelkään että saan pakit tai hän nauraa minulle tai hänen kaverit nauravat minulle ja katsovat oudosti. osaksi tämä kaikki pelko ja ujous johtuu kait siitäkin kun olen vai 170/55 eli en kovin isokokoinen. auttakaa minua haluaisin puhua ihastukselleni/raukkaudelleni. öisinkin vain ajattelen häntä niinkuin joka muukin hetki.

11

4252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lonely_

      kuules vaan sä et varmastikkaan ole ainoa, mut mietippä jos kerrot tytölle niin siinä samassa saat tietää tytön tunteet sua kohtaan. ja jos et kerro tytölle sun tunteista niin sun on turha elätellä mitään haaveita.. ei ne asiat yksikseen mee eteen päin. joten suosittelen kertomaan tytölle mitä tunnet.. älä välitä mitä muut ajattelee vaan kerro sille tytölle.. tytöllä voi olla samat tunteet sua kohtaan..:P jos et kerro tytölle niin sä tuut katuu sitä myöhemmin.. usko pois. heh.. ja hyvää jatkoo.. toivottavasti saat rohkastua ittes.. ja jos rakastaa niin ei millään oo välii..

    • ...

      Älä kiltti mene suoraan kertomaan sille tytölle, mitä tunnet, olisi aika päälle käyvää ja erittäin epämiellyttävää tytölle, mikäli ei tunne sinua kohtaan samoin. Yritä alkuun tutustua siihen ihmiseen, tee itsesi hänelle tutuksi niin hänkin saattaa ihastua sinuun. Olisi aikamoinen tuuri, että toisilleen lähes tuntemattomat ihmiset (?) sattuisivat olemaan toisiinsa ihastuneita. Tutustumalla ihmiseen sitäpaitsi näet, onko hän oikeasti sellainen kuin unelmissasi...

      Kun olet tutustunut häneen niin ole enemmän ja enemmän läsnä siellä missä hänkin ja vietä aikaa hänen kanssaan tai samoissa porukoissa. Muista olla ystävällinen, kohtelias ja näyttää omaa persoonaasi, millainen olet ja sitä kautta yritä valloittaa hänet.

      Voit pyytää vaikka elokuviin, ihan vain seura pohjalta, eli älä mene heti ehdottelemaan lähempää suhdetta. Siis tutustu ensin muuten, sitten vasta parisuhteeseen.

      Kapakassa pienen rohkaisun voimalla on helppo mennä pyytämään vaikka tanssimaan ja kapakassa iskeminen ja jutteleminen nyt muutenkin on luonnollisempaa kuin muualla.

    • vakavaa

      Kuule älä masennu! Mä oon saman kokonen tai pienempiki eli 172/50. Mäkin olin kerran ihastunut yhteen mua vanhempaan tyttöön. Sit kerran välitunnilla mä keräsin kaiken rohkeuteni ja menin jutteleen sille vaikka se oli kavereittensa kaa.
      No, naurohan ne tietysti mulle ja haukku laihaksi.

      Toivottavasti tämä yhtään lohdutti, kukkakeppi.

    • diana_

      Ensinnäkin voin vaan sanoa,että ei ne tytöt aina siihen ulkonäköön kato.Ei munkaan aviomies mikään isokokoinen oo,mutta sitäkin ihanempi.Ja "mitään ei voi voittaa jos ei uskalla pelata" sääntö pätee tähänkin.Entä sitten jos se antaa pakit ja nauraa...Suksikoot kuuseen koko ämmä.Ei siitä mitään henkisiä traumoja pidä ottaa.Ja lopuksi aloite pitää aina tehdä jommalta kummalta puolelta,eli aloite pitää tulla sulta,jos tyttö kerta ei tunne sua.Mene vaan SOPIVASSA tilanteessa juttelemaan ihan kaverillisesti,eli ei suoraan mitään "mä oon ollut jo kauan ihastunut suhun".

    • Maalainen2005

      Jätä se rauhaan...tommosta vaahtosammutinta kukaa haluuu heheheheheh



      vitsi vitsi..........mä oon just samanlainen

    • --Ikuinen TeiniPoika--

      Olin joskus ihan samanlainen. Suunnilleen samaa kokoluokkaa.. Vähän pitempi.. Enkä itseasiassa vieläkään ole paljon isompi mutta pieni treenaaminen kannattaa aina.. :) Kun minä sain ensimmäisen kunnon tyttöystäväni olin juurikin tuota kokoluokkaa ja olin huono puhumaan tytöille.. Sitten sen ainokaisen kerran otin itseäni niskasta kiinni ja menin juttelemaan mukavia tytön kanssa. Niinkuin aikaisemmin sanottiin niin ei ole hyvä mennä laukomaan suoraan totuuksia esim. olen ollut jo pitempään ihastunut jne.
      Jos se ei tiedä susta mitään niin aloita esittelemällä itsesi. Menet vaan ja sanot: Minä Tässä hyvää päivää.. Jos sulla ei ole kiireitä niin voinko tarjota yhden siellä ja siellä baarissa. Jos se kieltäytyy suoraan niin ei pidä lannistua.. Utelet että nooooo miksi ei voi lähteä.. Vetoa vaikka ilmaiseen drinkkiin! Jos se sen jälkeen kieltäytyy niin sit ei auta ku ostaa puntit ja alkaa treenaamaan ja mennä rannalle ottamaan arskaa... :)

      Kannattaa katsoa omia vaatteitaan. Ei muotivaatteet miestä tee vaan normaalit hyvännäköiset vaatteet. Tiukat farkut ja farkkutakki ei aina toimi.. Kokemuksesta voin kertoa että pienempikokoisella vähän löysemmät vaatteet toimii.. Ilman että tarvitsee olla mikään hoppari.
      Tsemppiä.. Kyllä se oikea joskus löytyy.. Sen oikean kanssa on helppo puhua ja olla.. Siitä se lähtee.. ;)

      --Ikuinen TeiniPoika--

    • gaborone

      Ajatteles, ei kaikki tytöt tykkää samanlaisista pojista :)

      Esim. itse en ymmärrä miksi pojan pitäisi olla mua pitempi ja muutenkin isompi ja tälleen. Se tuntuu itse asiassa inhottavalta (silti ne vaan maagisesti on itseä pidempiä)... Mä en ainakaan tahtoin tuntea itseäni pienemmäksi pojan vierellä. Noh, sä olisit kyllä mua muutaman sentin lyhyempi.. Eikä tällainenkaan haittaisi mua yhtään, kenties päinvastoin (enkä ole mikään erityisen miehekäs tyttö)...

      Voithan tarkkailla tyttöä jonkin aikaa, ei heti tarvitse hyökätä kimppuun. Voit vähän ymmärtää mitä hän susta ajattelee ja tälleen.. Tarkkaile myös miten hän yleensä käyttäytyy ihmisiä kohtaan, niin saat tietää onko hänellä sen vertaa hienotunteisuutta, ettei hän naura sulle suoraan päin naamaa (ja lohdutuksen sanaset: aika harva on niin törkeä)..

      Puhu hänen kanssaan jos satut jonnekkin missä olette kahdestaan tai sitten järjestä sellainen tilanne.. Sun ei tarvii käydä heti asiaan vaan voit jutella jostain ihan muusta ja vähitellen johdattele juttu 'vähän sinne suuntaan'... :)

      Kirjoittaminen voi olla paljon helpompaa, mutta mikäli olet iskenyt silmäsi johonkin tosi röyhkeään tyttöön, voi olla että pian kirje on kaikkien hänen kavereidensa luettavana. Eikä tarvitse kirjottaa mitään 'hirveitä' lemmenlurituksia, enkä suosittelekaan, ennenkuin tiedä onko tyttö kiinnostunut susta....

      Hoe itsellesi kaiken aikaa "Uskallan puhua hänelle"... Itsesuggestiosta on hämmästyttävää hyötyä. Vaikka et sitä uskoisi, niin kokeile edes. Voit yllättyä.

      Yleensäkin kaikkien ihmisten on vaikea puhua henkilölle johon on rakastunut, se ei todellakaan ole sun ongelmasi ainoastaan.

      Onnea sulle, koita pärjäillä :)

    • Realisti

      Okei, kaikkein paras tapa tuhota itsetunto,
      on tehdä aito yksipuolinen rakkaudentunnustus.
      Se sattuu. Varmasti. Ota riski, kun oot varma et kestät sen.

      • tyttö86

        vai näin ajattelee Realisti :) No, itse olen tehnyt oman, yksipuolisen ihastuksen tunnustukseni ja kyllä se sattui! Mutta, huom. siitä on tosin vuosi aikaa, joten eipä satu enää :D Ei se niin vaarallista ole, vaikka tekisi jotain, mikä laskisi hetkellisesti itsetuntoa. Oikeastaan siitä voi jopa oppia jotain! Esim. sen, ettei voi olla kehenkään päätäpahkaa RAKASTUNUT, kun ei edes tunne toista.. (se ei ole mahdollista). Ja myös sen voi oppia, että ensivaikutelma pettää (paitsi sen voi tietää jo muutenkin :)). Joten tee vain poika86 tunnustus, et voi menettää mitään. Sinun ei ole pakko tehdä tunnustusta, mutta kyllä se selkiyttäisi tilannetta aika lailla... se kun on ikävää jäädä arvailujen varaan.


    • *******

      mul on just samantapanen tilanne oon jotn 180 cm enkä mikää lihaksikas ja atleettinen vaan ihan v***n laiha mut mä oon ollu jo pitemmän aikaa todella ihastunut yhteen tyttöön mun luokalta,mut en tiiä miks,koska en paljon yhtään puhu sille,kuten en osaa puhua muillekkaan tytöille ja tulee tosi kauhee olo ku mun kaveritki höpöttää ihan sujuvasti tytöille and dat's the case

    • Anonyymi

      Tää kommentti oltiin tehty muutama vuos ennekku ees synnyin btw mite se meni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe