Vasemmisto korottaisi veroja saman verran kuin Oulujärvessä on vettä kuutiometrissä.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Vasemmistolaisten veroa pitää nostaa jamuiden alentaa.
- Anonyymi
Ei tarvitse korottaa?
Verot kasvavat kun Bkt kasvaa!
Verot kasvavat kun ihmiset ovat työssä, eivät työttömänä.
Leikkaukset olivat hölmölän hommaa! Olisi riittänyt kun ei olisi leikattu ja kulutus olisi pysynyt samalla tasolla.
Leikkaus osuu yrityksiin! Mieti ihmistä jolla on esim 700€/kk tulot. Leikkaat 100€ häneltä, leikkaat sen myös yrittäjiltä, jonne tämän ihmisen on pakko rahansa viedä.
Leikkaaminen johti massatyöttömyyteen.
Se oli kuin hölmölässä kannetaan valoa säkissä sisään!
Bkt:n nosto ja kulutus yhdessä olisi tuonut verotuloja Valtiolle.
Vain työllä Suomi pärjää ja talous pyörii.
Varsinaisesti mitään veronkorotuksia ei ole tarvis tehdä.- Anonyymi
Korkojen nousu pysäytti rakentamisen ja siihen päälle Ukrainan sota ja vielä hulvaton rahan käyttö. Siinä niitä syitä sopeuttamiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592