Terveysaseman palvelut Laukaassa?

Anonyymi-ap

1.Terveysasemalle ei ole lääkäreitä, joille voidi varata aikoja
2. Henkilöstö selittelee tilannetta, kun ei ole palveluja saatavilla.
3. Tilaane vaikuttaa sekavalta asiakkaan näkökulmasta, kun ohjeistukset ja digiasiointi eivät ole ajantasalla.

Ulospäin vaikuttaa, että terveyspalvelujen osalta ollaan Laukaassa saattohoidossa.

16

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laukaassa oli joskus sairaala jossa työskenteli Sotamaa lääkärinä (Kekkosen lääkäri) oli kiva mies joka leikkeli paljon suonikohjuja, olin hänen potilaana kun olin 17 v sairaalassa oli kauniita hoitajia.

• Anonyymi

Jännää kääkk

• Anonyymi

Koko laukaa on yhtä diibadaaba liibalaabaa

• Anonyymi

Tereveysaseman voi vaihtaa jokainen toiseen hyvinvointi alueella. Monelle se on järkevää tehdä Laukaan alueella Jyväskylän suuntaan ajallisesti lyhemmän matkan ja parempien påivittäisten asiointipalvelujen suhteen. Lomake jolla vaihdoksen voi tehdä löytyy hyvinvointialueen sivulta. Vanha ns. terveysasemapakko kuntaan, johon olet kirjoilla ei päde nykyisin. On myös usein järkevää vaihtaa terveysasema potilastietojen suullisten ulospäin vuotojen kannalta, sekä terveysaseman astittavan ilmapiirin johdosta.

• Anonyymi

Pysykää piripäät siellä laukaan arvauskeskuksessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysykää piripäät siellä laukaan arvauskeskuksessa

Päihdekuntoutujat ovat Nykyisin joka paikkakunnalla avohoidussa ja asuntoloissa. Heillä omat palvelut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päihdekuntoutujat ovat Nykyisin joka paikkakunnalla avohoidussa ja asuntoloissa. Heillä omat palvelut.

Hirviareenaan meni rahat Laukaassa ja peruspalvelut kärsii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirviareenaan meni rahat Laukaassa ja peruspalvelut kärsii.

Kunniankukko ei kiekaise pitkään aikaan kuntapäättäjille.

• Anonyymi

vuokralääkäreille ja heidän sutenööreille lisää rahaa, että saadaan palveluita. Tää on tätä nykykapitalismia.

• Anonyymi

Laukaa...kierrä se kaukaa

• Anonyymi

Kun ei palkata osaavaa henkilöstöä saadaan terveyskeskuksen kustannukset näyttämään tehokkailta, kun vertaillaan asukaspohjaan. Se on sitä politikkojen peliä, jolla yritetään pitää kiinni terveyskeskus Laukaassa laadusta ja ihmishengistä piittaamatta. Köydenpää niille tulee vetäessä käteen hyvin pian, kun ihmiset hakee palvelut paremmin toimivilta yksiköiltä Jyväskylästä. Päivystyksen osalta nyt jo taktikoidaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei palkata osaavaa henkilöstöä saadaan terveyskeskuksen kustannukset näyttämään tehokkailta, kun vertaillaan asukaspohjaan. Se on sitä politikkojen peliä, jolla yritetään pitää kiinni terveyskeskus Laukaassa laadusta ja ihmishengistä piittaamatta. Köydenpää niille tulee vetäessä käteen hyvin pian, kun ihmiset hakee palvelut paremmin toimivilta yksiköiltä Jyväskylästä. Päivystyksen osalta nyt jo taktikoidaan.

Tulevaisuus näyttää Laukaan terveysaseman osalta lohduttomalta. Terveyspalveluja tarvitsevat hakeutuu muulle kunnes ollaan siinä tilanteessa, että kerran viikossa hyvinvointialueen henkilöstöä on käymässä Laukaassa. Kun rahat törsättiin hirviareenaan ja Laajalahden mutiin ei ole puskuri kunnalla terveyspalveluhin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulevaisuus näyttää Laukaan terveysaseman osalta lohduttomalta. Terveyspalveluja tarvitsevat hakeutuu muulle kunnes ollaan siinä tilanteessa, että kerran viikossa hyvinvointialueen henkilöstöä on käymässä Laukaassa. Kun rahat törsättiin hirviareenaan ja Laajalahden mutiin ei ole puskuri kunnalla terveyspalveluhin

Joukko siitymiset muihin.terveyspaveluyksihin ovat menossa Laukaassa ja seuraavalla hyvinvointisäästökierroksella yksikkö lakkautetaan terveyspalvelujen hähäisen käytön johdosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joukko siitymiset muihin.terveyspaveluyksihin ovat menossa Laukaassa ja seuraavalla hyvinvointisäästökierroksella yksikkö lakkautetaan terveyspalvelujen hähäisen käytön johdosta.

Nåin on tapahtunut syksyn aikana, että paljon on siirtynyt väkeä.

• Anonyymi

Stadioni pitää saada!

• Anonyymi

Missä ne poliitiset hirviareenan päätöksen tehneet luuraa, kun eivät ole julkisuudessa kehumassa hanketta😁. Rahallahan olisi saanut terveyspalvelut asianmukaisiin uusiin tehokaisiin tiloihin, jossa hyvinvointipalvelut toimivisivat vuokralaisina kohtuu kustannuksin. Puitteethab huokuttelee myös osaavan henkilöstön asian mukaisiin tiloihin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe