Kävinpä tänään taas em. liikkeessä ostoksillani ja kaikki menikin ihan fine kunnes päädyin kassajonossa maksumieheksi. Latjasin ostokseni hihnalle ja moikkasin vanhaan tapaan asiakaspalvelijana toimivaa nuorta pitkähiuksista naista kassalla. Koko maksutapahtumani ajan tämä henkilö näytti pidättelevän ilminauruaan syystä jota en käsittänyt. -Tästä jäi tosi paha maku.
Huono kauppareissu K-Marketissa
31
2610
Vastaukset
- Anonyymi
On muuten elämys tuo kauppa jos ei käy usein. On sen verran vanha ja nuhjuinen esitys.
Mutta kassalla on siis ollut hauska päivä!- Anonyymi
Toki voi käydä Konnevedellä kuten Vesannolla että jäädään yhden kaupan varaan…
No se taas on ihan oma vika. Minäkin ostan kaupungeissa käydessäni ruuatkin sieltä halvemmalla.
- Anonyymi
Onneksi voi valita.
- Anonyymi
Olisikohan ollut nappikuuloke korvassa ja hyvä juttu menossa. Ikävää silti - jos tuntee, että itselle nauretaan.
- Anonyymi
Ehkäpä on kuitenkin epätodennäköistä, että kassa olisi nauranut asiakkaalle.
- Anonyymi
Minä ainakin nauran kanssa-asiakkailleni kun näyttää että vaateostokset on tehty rautakaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin nauran kanssa-asiakkailleni kun näyttää että vaateostokset on tehty rautakaupassa.
Niin onkin ja jo aikoja sitten tarjousrekistä;)
- Anonyymi
Aloittajalla on huono itsetunto.
- Anonyymi
Se parhaiten nauraa,joka viimeksi nauraa. Aloittajan itsetunnolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se parhaiten nauraa,joka viimeksi nauraa. Aloittajan itsetunnolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Heikkoitsetuntoinen ihminen luulee että kaikki arvostelee ja pilkkaa häntä vaikkei näin olisikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkoitsetuntoinen ihminen luulee että kaikki arvostelee ja pilkkaa häntä vaikkei näin olisikaan.
Mutta vahvasti tunteva ei luule vaan havaitsee ylenkatseen aika nopsaan. -Kuten mie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vahvasti tunteva ei luule vaan havaitsee ylenkatseen aika nopsaan. -Kuten mie.
Mutta onko tuo tulkinta aina varmasti oikea...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko tuo tulkinta aina varmasti oikea...?
Mie olin paikalla omalla asiallani joten tulkinnan varaa tuskin on. Myynti- ja markkinaopin
oppeja saaneena näen kyllä herkästi asiakaspalveljian ammattitaidon ja motivoitumisen
työhönsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie olin paikalla omalla asiallani joten tulkinnan varaa tuskin on. Myynti- ja markkinaopin
oppeja saaneena näen kyllä herkästi asiakaspalveljian ammattitaidon ja motivoitumisen
työhönsä.Vuosiin en ole käynyt,nyt täytyi uteliasuuttani käydä. tunnkkainen sekava kauppa. Vähät tuotteet yritetty hajasioittaa niin, että syntyisi runsauden vaikutelma. No ,jos sitten muutaman vuoden päästä kävis katsomassa uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
työhönsä.Taitaa kyllä itsetunto olla jollakin määrin hukassa tällä kävijällä..
- Anonyymi
Jospa sitä hinnat naaratti
- Anonyymi
KKK kylän kallein kauppa…
- Anonyymi
En kommentoi yhtään, aloitusta tai kommentointeja.
Asialla olisi suurempi merkitys tai vaikutustakin, jos suoraan palaute menisi itse K- kauppiaalle.
Nämä täällä ovat ihan räpellystä, jos haluaa reklamaation suoraan kohteelle.
Jos vituttaa jokin asia, saa sille tolkun juuri näin, eikä levittelemällä asiasta tietämättömien mieliin.
Sieltä tulee sitä paskaa ja missä ei mitään tietoa!!
Joten lopeta!!
Mene johtajan puheille, äläkä täällä kettuile.- Anonyymi
Juuri näin,palaute suoraan kauppiaalle, eikä tälle sivustolle mihin voi kirjotella anonyyminä mitä vaan!
- Anonyymi
Itsepalvelukassat>normikassat
Moni nainen muutenkin pelkkiä 🍑🥝 eli mielummin unohtaa heidät- Anonyymi00029
Tuo on aika toksinen miesluolakommentti ja asiattomuudessaan ala-arvoinen, moni nainen unohtaa taatusti tällaiseen puheeseen pystyvän pöljän.
Tämä ei ollut pointtini aloituksessani mutta great että tämäkin tuli esiin.
- Anonyymi
Oliskohan pikkylällä taas jotain hampaankolossa muutakun sitä nuorta neitiä kohtaan kaupan kassalla..
- Anonyymi
Todella pikkusieluista porukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella pikkusieluista porukkaa
Näinpä... Joutuu vähän syyttömät tulilinjalle kun oikeasti halutaan sohasta aivan muuta tahoa.
- Anonyymi
Ou, ai kenellä pikkylällä`` TAAS hampaankolossa? (Muutakun!) -Ota tuosta nyt selvä.
- Anonyymi
Naapurikaupassa on töykeä myyjä. Samalla kaavalla koko pitäjän palvelut. Ostetaan muualta, niin ei ole hapannaamoja.
- Anonyymi00030
Meinaatko punapäätä?
- Anonyymi00026
K-marketissa oli aiemmin myös nuori tyttö kassalla pitkään. Silloin sen hymyn takana oli aitoutta, eikä pilkkausta. Silloin tuli lämmin vastaanotto aina kaupoaan saapuessa, kun hymyili kassalta ja palvelukin oli hyvää. Jäi olo että on terve tullut uudelleenkin.
Harmi että lähti pois. Mikälie oli syynä.- Anonyymi00031
Jos on tuntipalkka ollut turhan vähän? Fiksummat lähtee…
- Anonyymi00027
On näissä puotiloissa jotakin muista poikkeavaakin,vanhentuneet ruuat ja uudistetut hinnat€€€€!
- Anonyymi00028
Eikös ruuan arvonvero laskenut 14% ruuan hinnan piti laskea.Kait laput hyllynreunassa ovat on muutettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1247092KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4096793Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693443Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521323008Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092594Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432144- 1251874
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211737Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821407- 741297