Kävin kaupassa ja tutustuin ruokiin joita en ole koskaan syönyt, ostanut tai edes katsonut kaupan hyllyillä. Kunhan mietiskelin pitäisikö niitä testimaistaa. Jäi kuitenkin kaupan hyllyille.
Nyt Instagram mainostaa minulle koko ajan samoja ruokia. Aikaisemmin samoista ruoista ei ole tullut mainoksia. Nyt tulee jatkuvasti täsmällisesti samoista ruoka- aineksista mainoksia. Minulla oli puhelin koko ajan taskussa ollessani kaupassa. Ja kaiken huipuksi siinä ei ole omaa nettiliittymää vaan käytän wifiä joka ei ollut päällä. Ei ollut siis verkkoyhteyttä kun olin kaupassa joten mikään älylaite ei voinut minua siellä vakoilla.
Mistä Instagram tietää että katselin juuri noita ruokia kaupassa?
Miten tämä voi olla mahdollista?
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Taas esimerkki digiaikakauden pahuudesta. Yksityisyyttä ei enää ole.
- Anonyymi
Puhuitko itseksesi ääneen. Puhelin kuulee kuiskauksenkin. Tai kaupan kamerat
käyttävät älytekniikkaa kuten kasvojen tunnistusta. Mutta ihmeellistä on.- Anonyymi00003
Olen aloittaja ja minulla ei ole omia naamakuvia missään internetissä. Ei ole somekanvia omalla nimellä tai naamalla. Googletilin olen asentanut siten etteivät koneessani tai puhelimessani olevat kuvat mene googleen ja en ole yleensä edes kirjautuneena sisään googletilille.
Jos kaupan kamerat tekevät naamatunnistuksia, on siis aika epätodennäköistä myös se että naaman perusteella minut olisi osattu yhdistää vetoketjulla kiinni olevassa taskussa olevaan puhelimeeni joka ei ollut yhteydessä verkkoon ja Instagram olisi jotenkin sitten yhdistänyt minut katsomiini ruokiin.
Itsekseni höpöttäjä olen mutta vain omissa oloissani. Julkisilla paikoilla en puhu itsekseni. Ja ruoat joita katselin olivat pääasiassa Japanin kielellä kirjoitettuja. Katsoin esim. japanilaista noodeliputelia. Noodeleita on vaikka kuinka paljon. Jos olisin itsekseni mumissut jotain noodeleista ei siitä olisi osattu yhdistää minua juuri oikeaan lajikkeeseen. Vaan mainokset tulivat juuri täsmälleen niistä ruoista joita harkitsin testaavani.
Elämme ihmeellisiä aikoja.
https://m.youtube.com/watch?v=ESdkAsBCZlo&list=RDESdkAsBCZlo&start_radio=1&pp=ygUWc29tZWJvZHkncyB3YXRjaGluZyBtZaAHAQ==
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4356336Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1243652Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?952439Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251899Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111271Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?921234- 631055
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76950- 41924