Miksi Firefox herjaa?

Anonyymi-ap

Läppärillä kyseinen sivusto aukeaa ihan normaalisti, mutta pöytäkoneella tulee ilmoitus:
"mahdollinen tietoturvariski. Firefox havaitsi mahdollisen turvallisuusuhan, eikä jatkanut sivustolle . . . Ongelma johtuu todennäköisesti sivustosta, etkä voi korjata sitä itse"

Mutta tosiaan toisella koneella mitään herjaa ei tule.

17

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täsmennys: kyse ei ole siis Firefoxin sivuista, vaan erään sanomaehden nettisivuista, jonne yritän mennä Firefoxin avulla.

• Anonyymi

Tarkista selaimen sivustoasetukset. Siellä on jotain turvallisuusasetuksia. Jos sivusto ei ole https-sivusto, niin selain varoittaa siitä. Mutta sivuston saa auki siitä herjatekstin alapuolelta. Siinä on semmonen linkin tyyppinen teksti, jossa lukee suunnilleen "Ymmärrän riskit ja olen varovainen...".

• Anonyymi

Myös vanhentunut https-salausavain voi aiheuttaa vaikka silloin tulee yleensä expired-keys ilmoitus. Tarkoittaa siis, että serverin avainta ei ole päivitetty vaikka voimassaoloaika on mennyt umpeen.

• Anonyymi

Molmmissa koneissa on uusimmat selainversiot eikä kummassakaan ole mitään asetuksia viritelty.

Firefox ilmoittaa että "Ongelma johtuu todennäköisesti sivustosta, etkä voi korjata sitä itse. Voit ilmoittaa ongelmasta sivuston ylläpitäjälle. Sivustot todistavat identiteettinsä varmenteella. Firefox ei luota tähän sivustoon, koska sen käyttämä varmenne ei ole kelvollinen palvelimelle. . ."

• Anonyymi

Väittikö joku, että vika on koneessasi? Melkoinen torvelo..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väittikö joku, että vika on koneessasi? Melkoinen torvelo..

Hei uuno. Mikä sinä olet minua nimittelemään? Vastaa kysymykseen, miksi toisella koneella tulee tuo ilmoitus, mutta toisella koneella ei?

• Anonyymi

Tottakai asetuksissa on eroa, jos sama kohde toimii toisella ja toisella ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei uuno. Mikä sinä olet minua nimittelemään? Vastaa kysymykseen, miksi toisella koneella tulee tuo ilmoitus, mutta toisella koneella ei?

Eikös tuo ole selvää? Käyttäjä on jo kuitannut virheilmoituksen(ei sitä muista), joten poikkeus löytyy eikä sitä tarvitse enää kuitata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai asetuksissa on eroa, jos sama kohde toimii toisella ja toisella ei.

Miksi Firefox ilmoittaa kuitenkin että "Ongelma johtuu todennäköisesti sivustosta, etkä voi korjata sitä itse."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuo ole selvää? Käyttäjä on jo kuitannut virheilmoituksen(ei sitä muista), joten poikkeus löytyy eikä sitä tarvitse enää kuitata.

Höpön höpön. Firefox herjaa edelleen tilanteesta. Eikä Ilmoituksessa ole mitään kuitattavaa.

• Anonyymi

Mulla tuli viime la pankin sivuilla ilmoitus että firefox kohtasi vakavan virheen jota ei voi toistaa??? Oisko vika ff päässä.

• Anonyymi

ei.

• Anonyymi

Käy ensin hoidossa ja tule sitten kyseleen uudestaan

• Anonyymi

Sinä olet näemmä jo hoidossa mutta se ei tehoa.

• Anonyymi

UKRAINA ANTAUTUI!

• Anonyymi

Näitä avaimia muutamankin kerran asennellut Apachen www-serverille. Ongelma on monesti siinä, että se pitää rekisteröidä palvelussa, joka on maksullinen. Aiemmin riitti, että maksaa 30€ ja homma toimi niin kauan kuin avain oli voimassa. Nykyisin hinta kai pompsahtanut 150€ tuntumaan ja tuo veloitetaan joka vuosi.
      Ahneus on siis voimavara, joka estää serverin perustamista - varsinkin kun selaimen valmistaja on mukana juonessa ja varoittaa vaaroista - vaikka kyse on ahneudesta.

• Anonyymi

Windowsisi on saastunut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4288
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2744
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2502
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1117
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      173
      965
    Aihe