Läppärillä kyseinen sivusto aukeaa ihan normaalisti, mutta pöytäkoneella tulee ilmoitus:
"mahdollinen tietoturvariski. Firefox havaitsi mahdollisen turvallisuusuhan, eikä jatkanut sivustolle . . . Ongelma johtuu todennäköisesti sivustosta, etkä voi korjata sitä itse"
Mutta tosiaan toisella koneella mitään herjaa ei tule.
Miksi Firefox herjaa?
10
114
Vastaukset
- Anonyymi
Täsmennys: kyse ei ole siis Firefoxin sivuista, vaan erään sanomaehden nettisivuista, jonne yritän mennä Firefoxin avulla.
- Anonyymi
Tarkista selaimen sivustoasetukset. Siellä on jotain turvallisuusasetuksia. Jos sivusto ei ole https-sivusto, niin selain varoittaa siitä. Mutta sivuston saa auki siitä herjatekstin alapuolelta. Siinä on semmonen linkin tyyppinen teksti, jossa lukee suunnilleen "Ymmärrän riskit ja olen varovainen...".
- Anonyymi
Myös vanhentunut https-salausavain voi aiheuttaa vaikka silloin tulee yleensä expired-keys ilmoitus. Tarkoittaa siis, että serverin avainta ei ole päivitetty vaikka voimassaoloaika on mennyt umpeen.
- Anonyymi
Molmmissa koneissa on uusimmat selainversiot eikä kummassakaan ole mitään asetuksia viritelty.
Firefox ilmoittaa että "Ongelma johtuu todennäköisesti sivustosta, etkä voi korjata sitä itse. Voit ilmoittaa ongelmasta sivuston ylläpitäjälle. Sivustot todistavat identiteettinsä varmenteella. Firefox ei luota tähän sivustoon, koska sen käyttämä varmenne ei ole kelvollinen palvelimelle. . ."- AnonyymiUUSI
Väittikö joku, että vika on koneessasi? Melkoinen torvelo..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väittikö joku, että vika on koneessasi? Melkoinen torvelo..
Hei uuno. Mikä sinä olet minua nimittelemään? Vastaa kysymykseen, miksi toisella koneella tulee tuo ilmoitus, mutta toisella koneella ei?
- AnonyymiUUSI
Tottakai asetuksissa on eroa, jos sama kohde toimii toisella ja toisella ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei uuno. Mikä sinä olet minua nimittelemään? Vastaa kysymykseen, miksi toisella koneella tulee tuo ilmoitus, mutta toisella koneella ei?
Eikös tuo ole selvää? Käyttäjä on jo kuitannut virheilmoituksen(ei sitä muista), joten poikkeus löytyy eikä sitä tarvitse enää kuitata.
- AnonyymiUUSI
Mulla tuli viime la pankin sivuilla ilmoitus että firefox kohtasi vakavan virheen jota ei voi toistaa??? Oisko vika ff päässä.
- AnonyymiUUSI
ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1603273Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1002543Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä582400Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276902316Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen72126Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue291595Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling351367Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81340- 831327
- 691137