Bi-ledit sieltä löytyy ne ei ole sama kuin led-matrix omapojan valetta taas.https://www.toyota-autokeskus.fi/autot/corolla-sedan-1.8-hybrid-premium.html
Ei ole edes corolla premiumissa matrix-led valoja
43
516
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuossa ole premiumia kuin nimessä.
- Anonyymi
Toyota on köyhien premium auto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotaan ei saa edes lisövarusteena led-matriisi valoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotaan ei saa edes lisövarusteena led-matriisi valoja.
Vai Toyota Corollaan ei saa led-matriisi valoja. Minun autossa sellaiset on. Sitä ei edes saa ilman led-matriisi valoja. Ne kuuluu ns. karvalakkimalliinkin vakiona, jollainen minulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai Toyota Corollaan ei saa led-matriisi valoja. Minun autossa sellaiset on. Sitä ei edes saa ilman led-matriisi valoja. Ne kuuluu ns. karvalakkimalliinkin vakiona, jollainen minulla on.
Niin minullakin on toyotacorolla jossa kusen keltaset halogeenit.https://www.toyota-autokeskus.fi/autot/corolla-sedan-1.8-hybrid-active.html
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota mies tai nainen eivät taida tietää mitkä led-matriisi valot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota mies tai nainen eivät taida tietää mitkä led-matriisi valot.
Tuossakin näkee toyotistien tietämyksen autoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja ns prenium autot mulkun jatkeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossakin näkee toyotistien tietämyksen autoista.
Mekaanikot ja autoalan ihmiset ajavat usein toyotalla, kyllä heillä taitaa olla hyvä käsitys mikä mikin laite on. Toimistorotat ajelee muka hyvin varustetuilla autoilla. Eivät tiedä romuistaan mitään. Katsokaa ja lukekaa miten esim korjaamoiden edustajat arvostavat Toyotaa.
- Anonyymi
Mitäpä siitä kitiset, hanki parempi auto joka sinulle kelpaa äläkä just sitä tojotaa. Ei ole sitten sinun ongelma.
- Anonyymi
Mersun E-sarjan AMG:ssa on matriisivalot. Helpottaako tämä tieto teitä?
- Anonyymi
Ne preemijumi matrikkelilightsit näyttää hyvältä hinausauton lavalla.
Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tie - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne preemijumi matrikkelilightsit näyttää hyvältä hinausauton lavalla.
Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tieEi tuosta näe mitään kun ei ole led-matriisivaloja
- Anonyymi
Ne häikäisee vastaantulijoita?
- Anonyymi
Ihan sama. Ei kiinnosta matriisit eikä markiisit. Ei pätkääkään. Toyota menee tilaukseen. Kiitos. Tero
- Anonyymi
Matrix valot on turhat, en näe mitään hyötyä niistä, oli sitten Toyota tai jokumuu merkki. Hehkulampuillakin selvisi aikoinaan. Kun lyhdyt kunnossa ei tarvita ylihintaisia järjestelmiä mihinkään autoon.
- Anonyymi
Perustele eläkkä sössötä ei mitään hyötyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ajaa vain päivällä valoilla ei ole mitään merkitystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ajaa vain päivällä valoilla ei ole mitään merkitystä
Niin ja kun ei aja ollenkaan niin voi valot ottaa pois säästää palaneen polttimon hinnan toyota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat vain hifistelijöiden varusteita ja täysin turhat . Sokeita varten pelkkä led riittänee useimmille. Vikaantuvat herkästi ja ovat oikeasti aivan liian kalliita korjata. Muutenkin autoissa on nykyisin liikaa kaikenlaista piipittävää laitetta. Nämä vempeleet ovat tätä tietotekniikan tuomaa paskaa. Nyt päivitellään autoja kaikenmaailman pukien takia.
- Anonyymi
toka
- Anonyymi
Oliko aloittaja ostamassa gorillaa vai miksi asia sapettaa?
- Anonyymi
HIII oletko sinä ostamassahiiii toyotaa.
- Anonyymi
2.0 Stylessä 2019 oli.
- Anonyymi
Haaaaaa. Hiiiiiii. Spedet. H7 rokkaa. H4 vielä paree.
- Anonyymi
Hiiii.haaa terot ilman valoja kullä ROKKAA.
- Anonyymi
no mutta eipä ole ainaskaan halokeenit!!!!
- Anonyymi
VOI SAAKULI VAI EI OLE MATRIKSEJA? NO MUTTA ESMES VOLVO EX90 ON LASERVALOT JA KATOSSA LIDAR TUTKAKIN!
- Anonyymi
Ihan sama. Ei kiinnosta lidarit. H4 ja H7 rokkaa mun Toyotassani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitit varmaan mopossa rokkaa.HAAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitit varmaan mopossa rokkaa.HAAAAAAAAAAAAAA
Hiiii haaaa itelles. Mulla tojo dx. Haaaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiiii haaaa itelles. Mulla tojo dx. Haaaaaa
Mulla on toyota ei tojo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on toyota ei tojo.
Ei sul mithään toyotaa ole.. hiiiiii haaaaa
- Anonyymi
Toyotalla premium varustelutaso tarkoittaa ettei siinä ole enää H4 kaukovaloja, vaan terhakat H7:t
- Anonyymi
H7 on terhakka pikku poltin kunnes sanoo POKS
- Anonyymi00044
eka
- Anonyymi
toka
- Anonyymi
Kiinalaisessa autossa on led valot vakiona kaikkissa malleissa TOYOTA JÄÄNYT 1980 LUVULLE.HAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Harmittaakse omapoikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaakse omapoikaa.
Omapoika on liekeissä. Ainakin niin kauan kunnes ledipoltin sanoo poks ja lompsa huutaa hoosiannaa.
- Anonyymi00045
Toyota mainoksessa annetaan ymmärtää kaikissa malleissa led valot no toyota uskovainen ja eläkelläinen luottaa kun raamattuun.
- Anonyymi00046
Toyotassa on hehkulamput.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4718457Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195820Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2554752Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli564599Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s624099Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603930SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1673732- 901698
- 951202
- 42857