No niin tänään taas hierojalla se tapahtui... Yrittänyt olla niin ettei seisokkia tulisi, mutta eihän sille mitään näköjään voi. Etureisien hieronnassa se sitten pamahti pystyyn ja muutama kiimatippakin alushousuihin tuli. Hieroja jatkoi normaalisti vaikka käsi paukutti kovaa muutaman kerran.
Hierojalla seisokki
19
1242
Vastaukset
- Anonyymi
Älä veli huoli mulla on sama ongelma. Nauti!
- Anonyymi
Meillä hierojillakin usein pikkarit kosteana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä hierojillakin usein pikkarit kosteana.
Kiva kuulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla
En usko että hierojat kostuisi muuten kuin rahallisesti. Voisiko joku vastata?
- Anonyymi
Mulla kyllä vähän ongelmia asianbkanssa
- Anonyymi
Oiskohan markkinarakoa. että oikea hieroja tekisi hieronnan sen jälkeen he
- Anonyymi
Laki ei kiellä happy endiä
- Anonyymi
Suosittelen lämpimästi sinulle tantrista hierontaa. Siellä ei pöksyt kiristä eikä tarvii jännitellä kehon reaktioita.
- Anonyymi
Eihän tuossa ole mitään, kunhan et ehdottele sopimattomia tai käy kiinni hierojaan. Normaali kehon reaktio.
- Anonyymi
Minä en koe ongelmaa hierojalle mennessä enkä ollessa tosin en juuri kiihotu hieronnassa jos hieroja ei halua sitä mulle tehdä.
- Anonyymi
Ota nyt tuosta sitten selvää...
- Anonyymi
Mikä hierojalla tapahtuu jää hierojalle...
- Anonyymi
Se on ihan totta. Ei niistä kokemuksista suoli24 kannata jakaa.
- Anonyymi
Minä olen laukeematta viikon tai pari ennen hierojaa, että varmasti seisoo... Ei oo koskaan ollu mitään ongelmaa. Sen kun nautit jos seisoo!
- Anonyymi
Hierojan alushousuihin tuli kiimatippoja ja nähtävästi ne tuli housuista läpi koka muuten et voi tietää. Eli ensin tulee alushousujen läpi ja sitten vielä päälihousujen läpi.
- Anonyymi
Mun hieroja hieroo ilman pikkareita ja rintsikoita. Siinä on ilkosillaan josta tietty extraa pitää maksaa. Tasarvo toteutuu kun minä ilkosillani siinä hierontapöydällä.
- Anonyymi00020
Tänään laukesin kun takareisiä hierottiin. Ei kunnolla vielä seissu kun mälli lähti...
- Anonyymi00021
Tuttu tunne
- Anonyymi00022
Nyt kokeilin cock ringiä, laitoin se n värisemään hiljaisella
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2744694Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442867Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292851Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761801Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180