Hierojalla seisokki

Anonyymi-ap

No niin tänään taas hierojalla se tapahtui... Yrittänyt olla niin ettei seisokkia tulisi, mutta eihän sille mitään näköjään voi. Etureisien hieronnassa se sitten pamahti pystyyn ja muutama kiimatippakin alushousuihin tuli. Hieroja jatkoi normaalisti vaikka käsi paukutti kovaa muutaman kerran.

29

2484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä veli huoli mulla on sama ongelma. Nauti!

• Anonyymi

Meillä hierojillakin usein pikkarit kosteana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä hierojillakin usein pikkarit kosteana.

Kiva kuulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla

En usko että hierojat kostuisi muuten kuin rahallisesti. Voisiko joku vastata?

• Anonyymi00029
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että hierojat kostuisi muuten kuin rahallisesti. Voisiko joku vastata?

Seksistisiä juttuja vetelevät . En usko noihin yhtään. Ja jos olisinkin Eikö olisi parempi pitää mölyt mahassaan, ei nuo tekstit kiinnosta moniakaan

• Anonyymi

Mulla kyllä vähän ongelmia asianbkanssa

• Anonyymi

Oiskohan markkinarakoa. että oikea hieroja tekisi hieronnan sen jälkeen he

• Anonyymi

Laki ei kiellä happy endiä

• Anonyymi

Suosittelen lämpimästi sinulle tantrista hierontaa. Siellä ei pöksyt kiristä eikä tarvii jännitellä kehon reaktioita.

• Anonyymi

Eihän tuossa ole mitään, kunhan et ehdottele sopimattomia tai käy kiinni hierojaan. Normaali kehon reaktio.

• Anonyymi

Minä en koe ongelmaa hierojalle mennessä enkä ollessa tosin en juuri kiihotu hieronnassa jos hieroja ei halua sitä mulle tehdä.

• Anonyymi

Ota nyt tuosta sitten selvää...

• Anonyymi

Mikä hierojalla tapahtuu jää hierojalle...

• Anonyymi

Se on ihan totta. Ei niistä kokemuksista suoli24 kannata jakaa.

• Anonyymi

Minä olen laukeematta viikon tai pari ennen hierojaa, että varmasti seisoo... Ei oo koskaan ollu mitään ongelmaa. Sen kun nautit jos seisoo!

• Anonyymi00030

Kyllä on lapsellista jorinaa aikuisilta ihmisiltä .

• Anonyymi

Hierojan alushousuihin tuli kiimatippoja ja nähtävästi ne tuli housuista läpi koka muuten et voi tietää. Eli ensin tulee alushousujen läpi ja sitten vielä päälihousujen läpi.

• Anonyymi

Mun hieroja hieroo ilman pikkareita ja rintsikoita. Siinä on ilkosillaan josta tietty extraa pitää maksaa. Tasarvo toteutuu kun minä ilkosillani siinä hierontapöydällä.

• Anonyymi00020

Tänään laukesin kun takareisiä hierottiin. Ei kunnolla vielä seissu kun mälli lähti...

• Anonyymi00021

Tuttu tunne

• Anonyymi00022

Nyt kokeilin cock ringiä, laitoin se n värisemään hiljaisella

• Anonyymi00024

Miksiköhän ei voi yhdistää klassista hierontaa ja thai hieronnan parhaita puolia... Olisi lisäksi laillista!

• Anonyymi00027

Ei sun seisokit haittaa.. näyttää vaan hyvälle että rentoudut... Kunhan et muute esiinny sopimattomasti. T. Naishieroja

• Anonyymi00035

seisokkihan on jäykkyyttä kun tietty tila päällä

• Anonyymi00028

Mun hieroja ei välitä. Saa seisoa ei oo valittanut. Mulla väljät pikkarit hieronnassa joten näkyy seisokki.

• Anonyymi00031

Eikö muuta ole päässä kun omankehomsa reagointi . Se eikuulumuille ainu seisoksii , miksi edes vaivaudut kertomaa. Lapsellista kerta kaikkiaan

• Anonyymi00032

Mene naishierojalle seuraavaksi, niin vältyt seisokilta.

• Anonyymi00033

Nehän ne just aiheuttaa

• Anonyymi00034

Mulla oli hieroja naisen kanssa hellä suhde.
      Mä vanha mies hän nuori. Oltiin henkisesti ja fyysisesti läheisiä. Rakas tuttuun rakasteltiin hän harkitsi eroa. Mä sanoin että mua ei kannata ottaa on vain hetken ilo. Ymmärrettiin yhdeksän vuotta kesti sit sairauden takia ei hieto enää. Kiitos kaikesta rakas hieroja.. 👄🥰

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1780
    2. 109
      1279
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1110
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1009
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      55
      940
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      930
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      242
      912
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      76
      786
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      779
    10. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      749
    Aihe