No niin tänään taas hierojalla se tapahtui... Yrittänyt olla niin ettei seisokkia tulisi, mutta eihän sille mitään näköjään voi. Etureisien hieronnassa se sitten pamahti pystyyn ja muutama kiimatippakin alushousuihin tuli. Hieroja jatkoi normaalisti vaikka käsi paukutti kovaa muutaman kerran.
Hierojalla seisokki
20
1426
Vastaukset
- Anonyymi
Älä veli huoli mulla on sama ongelma. Nauti!
- Anonyymi
Meillä hierojillakin usein pikkarit kosteana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä hierojillakin usein pikkarit kosteana.
Kiva kuulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla
En usko että hierojat kostuisi muuten kuin rahallisesti. Voisiko joku vastata?
- Anonyymi
Mulla kyllä vähän ongelmia asianbkanssa
- Anonyymi
Oiskohan markkinarakoa. että oikea hieroja tekisi hieronnan sen jälkeen he
- Anonyymi
Laki ei kiellä happy endiä
- Anonyymi
Suosittelen lämpimästi sinulle tantrista hierontaa. Siellä ei pöksyt kiristä eikä tarvii jännitellä kehon reaktioita.
- Anonyymi
Eihän tuossa ole mitään, kunhan et ehdottele sopimattomia tai käy kiinni hierojaan. Normaali kehon reaktio.
- Anonyymi
Minä en koe ongelmaa hierojalle mennessä enkä ollessa tosin en juuri kiihotu hieronnassa jos hieroja ei halua sitä mulle tehdä.
- Anonyymi
Ota nyt tuosta sitten selvää...
- Anonyymi
Mikä hierojalla tapahtuu jää hierojalle...
- Anonyymi
Se on ihan totta. Ei niistä kokemuksista suoli24 kannata jakaa.
- Anonyymi
Minä olen laukeematta viikon tai pari ennen hierojaa, että varmasti seisoo... Ei oo koskaan ollu mitään ongelmaa. Sen kun nautit jos seisoo!
- Anonyymi
Hierojan alushousuihin tuli kiimatippoja ja nähtävästi ne tuli housuista läpi koka muuten et voi tietää. Eli ensin tulee alushousujen läpi ja sitten vielä päälihousujen läpi.
- Anonyymi
Mun hieroja hieroo ilman pikkareita ja rintsikoita. Siinä on ilkosillaan josta tietty extraa pitää maksaa. Tasarvo toteutuu kun minä ilkosillani siinä hierontapöydällä.
- Anonyymi00020
Tänään laukesin kun takareisiä hierottiin. Ei kunnolla vielä seissu kun mälli lähti...
- Anonyymi00021
Tuttu tunne
- Anonyymi00022
Nyt kokeilin cock ringiä, laitoin se n värisemään hiljaisella
- Anonyymi00024
Miksiköhän ei voi yhdistää klassista hierontaa ja thai hieronnan parhaita puolia... Olisi lisäksi laillista!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166310Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3776113Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695810Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452345Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151390- 121211
- 1821052
- 59867