No niin tänään taas hierojalla se tapahtui... Yrittänyt olla niin ettei seisokkia tulisi, mutta eihän sille mitään näköjään voi. Etureisien hieronnassa se sitten pamahti pystyyn ja muutama kiimatippakin alushousuihin tuli. Hieroja jatkoi normaalisti vaikka käsi paukutti kovaa muutaman kerran.
Hierojalla seisokki
28
1848
Vastaukset
- Anonyymi
Älä veli huoli mulla on sama ongelma. Nauti!
- Anonyymi
Meillä hierojillakin usein pikkarit kosteana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä hierojillakin usein pikkarit kosteana.
Kiva kuulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla
En usko että hierojat kostuisi muuten kuin rahallisesti. Voisiko joku vastata?
- Anonyymi00029
Anonyymi kirjoitti:
En usko että hierojat kostuisi muuten kuin rahallisesti. Voisiko joku vastata?
Seksistisiä juttuja vetelevät . En usko noihin yhtään. Ja jos olisinkin Eikö olisi parempi pitää mölyt mahassaan, ei nuo tekstit kiinnosta moniakaan
- Anonyymi
Mulla kyllä vähän ongelmia asianbkanssa
- Anonyymi
Oiskohan markkinarakoa. että oikea hieroja tekisi hieronnan sen jälkeen he
- Anonyymi
Laki ei kiellä happy endiä
- Anonyymi
Suosittelen lämpimästi sinulle tantrista hierontaa. Siellä ei pöksyt kiristä eikä tarvii jännitellä kehon reaktioita.
- Anonyymi
Eihän tuossa ole mitään, kunhan et ehdottele sopimattomia tai käy kiinni hierojaan. Normaali kehon reaktio.
- Anonyymi
Minä en koe ongelmaa hierojalle mennessä enkä ollessa tosin en juuri kiihotu hieronnassa jos hieroja ei halua sitä mulle tehdä.
- Anonyymi
Ota nyt tuosta sitten selvää...
- Anonyymi
Mikä hierojalla tapahtuu jää hierojalle...
- Anonyymi
Se on ihan totta. Ei niistä kokemuksista suoli24 kannata jakaa.
- Anonyymi
Minä olen laukeematta viikon tai pari ennen hierojaa, että varmasti seisoo... Ei oo koskaan ollu mitään ongelmaa. Sen kun nautit jos seisoo!
- Anonyymi00030
Kyllä on lapsellista jorinaa aikuisilta ihmisiltä .
- Anonyymi
Hierojan alushousuihin tuli kiimatippoja ja nähtävästi ne tuli housuista läpi koka muuten et voi tietää. Eli ensin tulee alushousujen läpi ja sitten vielä päälihousujen läpi.
- Anonyymi
Mun hieroja hieroo ilman pikkareita ja rintsikoita. Siinä on ilkosillaan josta tietty extraa pitää maksaa. Tasarvo toteutuu kun minä ilkosillani siinä hierontapöydällä.
- Anonyymi00020
Tänään laukesin kun takareisiä hierottiin. Ei kunnolla vielä seissu kun mälli lähti...
- Anonyymi00021
Tuttu tunne
- Anonyymi00022
Nyt kokeilin cock ringiä, laitoin se n värisemään hiljaisella
- Anonyymi00024
Miksiköhän ei voi yhdistää klassista hierontaa ja thai hieronnan parhaita puolia... Olisi lisäksi laillista!
- Anonyymi00027
Ei sun seisokit haittaa.. näyttää vaan hyvälle että rentoudut... Kunhan et muute esiinny sopimattomasti. T. Naishieroja
- Anonyymi00028
Mun hieroja ei välitä. Saa seisoa ei oo valittanut. Mulla väljät pikkarit hieronnassa joten näkyy seisokki.
- Anonyymi00031
Eikö muuta ole päässä kun omankehomsa reagointi . Se eikuulumuille ainu seisoksii , miksi edes vaivaudut kertomaa. Lapsellista kerta kaikkiaan
- Anonyymi00032
Mene naishierojalle seuraavaksi, niin vältyt seisokilta.
- Anonyymi00033
Nehän ne just aiheuttaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110825- 408067
- 1235201
- 693528
- 1103526
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi303483- 613380
- 333137
- 512460
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak341956