No niin tänään taas hierojalla se tapahtui... Yrittänyt olla niin ettei seisokkia tulisi, mutta eihän sille mitään näköjään voi. Etureisien hieronnassa se sitten pamahti pystyyn ja muutama kiimatippakin alushousuihin tuli. Hieroja jatkoi normaalisti vaikka käsi paukutti kovaa muutaman kerran.
Hierojalla seisokki
22
1599
Vastaukset
- Anonyymi
Älä veli huoli mulla on sama ongelma. Nauti!
- Anonyymi
Meillä hierojillakin usein pikkarit kosteana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä hierojillakin usein pikkarit kosteana.
Kiva kuulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla
En usko että hierojat kostuisi muuten kuin rahallisesti. Voisiko joku vastata?
- Anonyymi
Mulla kyllä vähän ongelmia asianbkanssa
- Anonyymi
Oiskohan markkinarakoa. että oikea hieroja tekisi hieronnan sen jälkeen he
- Anonyymi
Laki ei kiellä happy endiä
- Anonyymi
Suosittelen lämpimästi sinulle tantrista hierontaa. Siellä ei pöksyt kiristä eikä tarvii jännitellä kehon reaktioita.
- Anonyymi
Eihän tuossa ole mitään, kunhan et ehdottele sopimattomia tai käy kiinni hierojaan. Normaali kehon reaktio.
- Anonyymi
Minä en koe ongelmaa hierojalle mennessä enkä ollessa tosin en juuri kiihotu hieronnassa jos hieroja ei halua sitä mulle tehdä.
- Anonyymi
Ota nyt tuosta sitten selvää...
- Anonyymi
Mikä hierojalla tapahtuu jää hierojalle...
- Anonyymi
Se on ihan totta. Ei niistä kokemuksista suoli24 kannata jakaa.
- Anonyymi
Minä olen laukeematta viikon tai pari ennen hierojaa, että varmasti seisoo... Ei oo koskaan ollu mitään ongelmaa. Sen kun nautit jos seisoo!
- Anonyymi
Hierojan alushousuihin tuli kiimatippoja ja nähtävästi ne tuli housuista läpi koka muuten et voi tietää. Eli ensin tulee alushousujen läpi ja sitten vielä päälihousujen läpi.
- Anonyymi
Mun hieroja hieroo ilman pikkareita ja rintsikoita. Siinä on ilkosillaan josta tietty extraa pitää maksaa. Tasarvo toteutuu kun minä ilkosillani siinä hierontapöydällä.
- Anonyymi00020
Tänään laukesin kun takareisiä hierottiin. Ei kunnolla vielä seissu kun mälli lähti...
- Anonyymi00021
Tuttu tunne
- Anonyymi00022
Nyt kokeilin cock ringiä, laitoin se n värisemään hiljaisella
- Anonyymi00024
Miksiköhän ei voi yhdistää klassista hierontaa ja thai hieronnan parhaita puolia... Olisi lisäksi laillista!
- Anonyymi00026
Salaiset deitit odottaa sua 👉 Klikkaa ja aloita https://Samantha.hoty.lat/Samantha#/?/?/dw6u34w9t
- Anonyymi00027
Ei sun seisokit haittaa.. näyttää vaan hyvälle että rentoudut... Kunhan et muute esiinny sopimattomasti. T. Naishieroja
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2265757SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784649Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.803428SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2432882Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462659Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1672086Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2561582Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491125Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281038- 621036