Hävettää vitusti se että mun pikku sisarus on vetänyt alkoholia ja jopa kännit alaikäisenä kun taas minä en ole vaikka olen vielä alaikäinen. Hänellä on laajempi kaveri porukka kun taas mulla on muutama kaveri ja tuttuja on mutta he ovat vain tuttuja. Kun tää tulee puheeks tai mieleen alan hävetä tätä asiaa paljon.
Onko jollain samanlainen tilanne tai ollut? kannattaako hävetä tätä? Oonko sitten nolo ihminen kun en ole juonut ennen mun pikku sisarusta alkoholia?
Onko noloa jos ei ole juonut alkoholia alaikäisenä vaikka onkin esikoinen
3
154
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä siinä ei ole hävettävää. Aina ei tarvitse toimia samalla tavalla kuin muut tai sisarukset. Elämässä voi saavuttaa muitakin asioita kuin alkoholin juominen ja kännit. Kuinka paljon teillä on ikäeroa?
- Anonyymi00003
Yksin kotona? Tapaa joku heti täältä 😈 https://Danielle.hoty.lat/Danielle#/?/?/p2civ78ei
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104758- 47674
- 36633
- 47623
- 30611
- 40605
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506