https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011650933.html
Kyllä se vielä Zaharovaltakin hymy hyytyy ja vitsit on jossain vaiheessa lopussa? On sanonta että itku pitkästä ilosta.
Vitsinikkari
9
293
Vastaukset
- Anonyymi
venäläis jo vieratetaan ja näiltä otetaan vapaa liikuinen pois
- Anonyymi
Totuus elämästä, mikä se on venäjällä näillä hyökkääjä helveteillä
- Anonyymi
Sanoi konjakki savo- vaari, ihana pena peräkylästä, köyhä ja aivoåesty tollo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi konjakki savo- vaari, ihana pena peräkylästä, köyhä ja aivoåesty tollo
Tolloushan se on joka UKRAINAAN HYÖKKÄÄ OIKEUTTAAN KAIKEN PYRKIEN TUHOAMAAN ja vielä oikein RIEMULLA TÄTÄ MAINOSTAVAT HYVYYTÄÄN KEHUSKELLEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tolloushan se on joka UKRAINAAN HYÖKKÄÄ OIKEUTTAAN KAIKEN PYRKIEN TUHOAMAAN ja vielä oikein RIEMULLA TÄTÄ MAINOSTAVAT HYVYYTÄÄN KEHUSKELLEN
Ja vielä miten paljon tätä hyis sakkia onkaan jo päässyt suomeen kaiken oikean tuhoojia.
- Anonyymi
Julkeus elää venäläiyydessä oikein tapah mielin vielä, sillehän nämä oikein vesikyyneleisiä silmin pitävätkin koko maataan kattavia KONSERTEJA.
- Anonyymi
Sen akan sanomisilla ei ole mitään arvoa. Se kertoo juuri sitä, mitä sen käsketään sanoa. Alinta pohjasakkaa…
- Anonyymi
Venäläisyys ei koskaan ole elänyt sitä maailmanaikaa, jota muut ovat eläneet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818