Haluan imeä kovaa kullia loppuun asti 💦💦💦💦 Satakunta 🤤
Haluan imeä kullia
18
704
Vastaukset
- Anonyymi
Yök. Homot 🤮
Taitaa olla sulle, NAM homot. Miksi muuten pyörisit Miesten kesken palstalla.
Kaappitapauksia on näköjään vieläkin. Uskon sellaisen elämän olevan raskasta. Munaa tekee mieli, mutta pitää näytellä itselleen ja muille, että kyllä pillu on parasta. Heh heh. Säälittävää.- Anonyymi
No mitäs et ole jo mennyt.
- Anonyymi
Niin minäkin
- Anonyymi
🤮🤮🤮
- Anonyymi
He he hee Kerroit kaiken mikä olet itsestäsi.
- Anonyymi
Mitäs olet. Röhkiminenkin näyttää sujuvan. Painuhan possu pahnoillesi.
- Anonyymi
Halukas satunnaisiin ja salaisiin imetyshetkiin täällä 51ikm
- Anonyymi
Onko kik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kik
Mistäpäin suunnilleen oot?Mä kpää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin suunnilleen oot?Mä kpää
Pori onko sulla kik
- Anonyymi
Tääl ois 18v kulli imettävä 55kg 18cm
- Anonyymi
Onko kik
- Anonyymi
Turus tahdon imeä / imettää 17 hyväkyrpä
- Anonyymi
MUISTAKAA NIELLÄ SPEHMAT. SE JOKA NIELEE ON VAMIS HOMOSUHTEISIIN.
- Anonyymi
HEINOLASSA ON HOMO JOKA KÄYTTÄÄ SALANIMEÄ TERO HINTIKKA
- Anonyymi
Miten porilaiseen saisi yhteyden? Mun kik Kristjl80
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli208934"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn213432Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi402035Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on111824Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html881784Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241248Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait111224- 631021
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen167779- 64761