Hänellä on uusi lapsilta matkittu tyyli: ITTE OOT !
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011651772.html
Purra on kyllä todella tyhmän ylimielinen, äärettömän aggressiivinen ja lapsellinen
17
100
Vastaukset
- Anonyymi
Riikka Purra, voisivatko miljonäärit odottaa, kun he ovat saaneet jo monta
miljardia ? Kyllä matalampi verotus kelpaisi tavallisillekin suomalaisille. - Anonyymi
Purra on omaksunut Orpon tavan "Kun en muuta keksinyt" .
- Anonyymi
Ite oot ! Ite oot ! Ministeritason vastaus HOHHOHHOHHAHHAHHEHHEH.
- Anonyymi
Yli-ylimielinen käskee muita olemaan nöyriä.
- Anonyymi
Taitaa seota lopullisesti . . . .
- Anonyymi
kosomiron rwmu-inkwei aNOIAI QEÄ RULW
- Anonyymi
Siinähän munaa itsensä.
- Anonyymi
Purra tekee palveluksen suomalaisille. Tuokoon kernaasti koko
tyhmyytensä julki. Sehän vaan laskee sen kannatusta.- Anonyymi
JESS.
- AnonyymiUUSI
Kommunistit huutelee takarivistä, yhtä tyhjää.
- AnonyymiUUSI
Joku on sanonut, että sdp:n verolinjaukset ovat tulipunaista sosialismia.
Samaa mieltä!- AnonyymiUUSI
Kenen haluat sinun palvelusi maksavan ? Eiköhän meidän itse pidä ne maksaa.
Ei voi kauan siivellä elää niinkuin varakkaat, joille kyllä kelpaa kaikki palvelut,
mutta he eivät millään maksaisi niistä mitään. Kansa kustantaa ne heille.
- AnonyymiUUSI
Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
- AnonyymiUUSI
Punikki trolli itse täällä yötä päivää haukkuu, solvaa valehtelee minkä kerkee. Mikä luulet olevasi toisia arvostelee kun itse teet sitä yötä päivää.
- AnonyymiUUSI
Miten se menikään -se on itse se joka toista haukkuu -
- AnonyymiUUSI
Ite oot itse oot niin sano Purrakin 5 v.
- AnonyymiUUSI
Purra käy ylimielisemmäksi. Pudotus todellisuuteen tulee olemaan kova.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2073576Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen133326Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä722532Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92165Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling462019Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.61888Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue401708- 901581
- 721153
- 741130