Vuosikymmeniä perholaiset ovat eläneet varastamalla rahaa Taivaalliselta yritykseltä kunnan johdon johtamana. Se on tehnyt saatananpalvelijoiksi osan kuntalaisista.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Varastamisen mestareita,
https://yle.fi/a/74-20160356- Anonyymi
Ymmärrätkö, mikä on synti, kunnanjohtaja Laajala? Ja mitä se merkitsee ?
- Anonyymi
Perhon kunta pitäisi siirtää kunnollisten viranomaisten johdettavaksi,
- Anonyymi
SRK:lle terveisiä, ottakaa viranomaisiin yhteyttä ja purkakaa väärät vastuut pois. Poistakaa ulkomaalaisliiga, se sahaa teitä silmään. Varastamisen on loputtava.
- Anonyymi
Olen kuullut että on varastettu perunoita jostain. Lapuan nikua vissiin. Jäniksen on JOKU METÄSTÄNY HÖYSTEEKS
- Anonyymi
Ja Tapsan lääkkeet on kans pöllitty Annalasta. Voi voi.
- Anonyymi
Ei muuta kuin töihin ja palkkaa ansaitsemaan, niin kyllä ne saatanat ja valtionvihooliset siitä alkaa pikkuhiljaa häipymään. Terveyskeskukseen ensin yhteyttä, niin siitä se lähtee ensin purkautumaan.
- Anonyymi
Töistä viis jos muutenkin pärjäilee.. ” tyhmä töitä tekee viisas pääsee vähemmällä”.?
- Anonyymi00010
Niin juuri. Paavonkalliolla uhrataan päästäisiä Paholaiselle.
Ja yhdeltä äijälta anastettiin autonrämä!
Mutta kyllä kansa tietää, armoa ei anneta.- Anonyymi00011
Pontikkaa on varastettu Kivelästä ja nyt horisevat päissään
- Anonyymi00012
Minun tietojen mukaan kunta on maksanut velkansa asianosaisille, pressuhalli on nyt oikeasti teidän.
- Anonyymi00013
Henkilökohtaisesti täytyy sanoa, että en sekaannu kiekkotouhuun toistaiseksi mitenkään lukuisten väärinkäytösten takia.
-00
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4381901- 1501237
- 901141
- 1141137
- 701134
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176994- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664