Nyt on kuuluisa ketju täällä ihan kaisetapäisiä täynnä.
Onko jouluvalmistelut ja niistä aiheutuva stressi sekoittanut joidenkin kirjoittajien päät.
Lyödään sanoilla toista kuin vierasta sikaa.
Mikä ikäihmisiå riivaa? Tuntuu kuin olisi joku kilpailu käynnissä, kuka pahiten vastustajaansa iskee.
Pahin tuli tänäaamuna vastauksena Hil-lan kirjoitukselle:
"Toivottavasti jumala sinua rankaisee kovalla kädellä!eihän tosta sun touhusta tule mitään,tuo on kyllä jo ihan sairasta,!
Mistä kumpuaa noin sairasta pilaa.
Tuohon pitäisi ylläpidon ehdottomasti puuttua.
Olen suuresti pahoillani Hil-lan puolesta.
Huojuva nojatuoli
17
195
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Itse en tuota Nojatuolia juurikaan edes lue.
No, tämä on Anon aloittama ja toisen Anon vastaama, joten toiv. tulee parempi henki.
"Jumalan rankaisuja". Itse en niinkään usko Jumalan rankaisuihin kuin ihmisten omien tekojen luonnollisiin seurauksiin. Tosin joidenkin kohdalla niin, että jos Jumalan siunaus ja varjelus puutuu (ihminen itse ei edes tunnusta Jumalaa), niin silloin ihminen yksin, omilla toimillaan myös sotkee asioitansa. Kyseessä ei ole Jumalan rankaisu, vaan Jumalan poissaolo.
Joskus Jumala tietenkin saattaa myös suoraan "rangaistakin". Mitä pahaa Hil-la on tehnyt, että tällaisen ansaitsisi? Ei välttämättä tarvitse enää tässä ketjussa asiaa analysoida.
Jumalan siunausta Hil-lallekin toivotan.- AnonyymiUUSI
Olen nyt marraskuulla tehnyt lähes kaikki jouluvalmisteluni. Ennen joulua teen ihan viimeisimmät. On väsähtänyt olo. Viime yön nukuin sikeästi.
- AnonyymiUUSI
Hilla haluaa olla ryhmän kanta äiti !
Muistaa kertoa monta kertaa, että "olen ollut täällä niin kauan..."
Milloin Skillan, milloin mikäkin, mutta aina ja varmasti,
Vain omassa aloituksessaan!
Voisi siirtyä toiseen tapaan valittamasta häiriöistä!
Mukana muussakin,, kun kerran REKATTUNA ja NÄKYÄ haluaa!½
Eräänlaista pyrkyryyttä tuokin, en ihaile vanhaan kaavaan kangistuneita,
muut kommnetoijat pitävät aloituksiaan yllä, eivätkä kaikki
rakkaudesta kirjoittajaan.
Taitaa tosi ystävät olla vähentyneet, eipä näy monta rekattua !- AnonyymiUUSI
Ehkä tästä tulee Anojen nojatuoli. Nojataan toisiimme, ei riidellä.
Söin äsken hyvin: tosi kukkurallisen (Findusin) paneroitua ja paistettua Alaskan seitiä, perunoita, valkeaa kastiketta, suvisalaattia, silliä, puolukoita. Nyt on masu tosi täys.
Lääkäri ihmettelee anemiaani. Minulla ei todettu keliakiaa eikä helicobakteeria. Uusi rautalääkitysohje annettu. Pitäisi ottaa appelsiinimehun kanssa. Vatsani ei tykkää appelsiinista, närästää... - AnonyymiUUSI
Ei nettifoorumeilla ole Johtajia, kantaäitejä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Söin äsken hyvin: tosi kukkurallisen (Findusin) paneroitua ja paistettua Alaskan seitiä, perunoita, valkeaa kastiketta, suvisalaattia, silliä, puolukoita. Nyt on masu tosi täys.
Lääkäri ihmettelee anemiaani. Minulla ei todettu keliakiaa eikä helicobakteeria. Uusi rautalääkitysohje annettu. Pitäisi ottaa appelsiinimehun kanssa. Vatsani ei tykkää appelsiinista, närästää...Ehkä syöt liian vähän rautaa sisältävää ruokaa? Minä olen lähes täysin kasvissyöjä, vain pari kertaa viikossa syön hieman paistettua kalaa. Hieman epäilen että HB saattaisi olla minullakin alakanttiin, tosin mikään korkea Hb-arvoni ei ole koskaan ollutkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä syöt liian vähän rautaa sisältävää ruokaa? Minä olen lähes täysin kasvissyöjä, vain pari kertaa viikossa syön hieman paistettua kalaa. Hieman epäilen että HB saattaisi olla minullakin alakanttiin, tosin mikään korkea Hb-arvoni ei ole koskaan ollutkaan.
Joo, jossain se syy on. Mahd. liiallisessa maidon juonnissa? Olen aina ollut runsas maidon litkijä, n. 1 litra päivässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lääkäri ihmettelee anemiaani. Minulla ei todettu keliakiaa eikä helicobakteeria. Uusi rautalääkitysohje annettu. Pitäisi ottaa appelsiinimehun kanssa. Vatsani ei tykkää appelsiinista, närästää...Jos anemian syy selviää suoliston puolelta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos anemian syy selviää suoliston puolelta.
Asia on tutkinnassa. Nyt on seuraavana tuo rautakuuri appelsiinimehun kanssa.
- AnonyymiUUSI
Hillaa on aloittaja ja ketjun vetäjä. Siihen voi ryhtyä kukatahansa.
Mutta ei tehdä sitä, vaan ivaillaan ja syytellään sivustaseuraajana.
Paloma, Korppis, Kylmätotuus on niin säälittäviä brassailuillaan.
Ketjuun on tullut joku latvasta laho, joka asuu ilmeisesti oulun korkeudella ja syyttää aloittajaa nappivarkaaksi.
Ei kannattaisi ottaa mitään kantaa, mutta harmittaa ketjun aloittajan puolesta.
Toivottavasti tuo laho tyyppi on huolellisesti suljetun oven sisäpuolella lataamossa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketjuun on tullut joku latvasta laho, joka asuu ilmeisesti oulun korkeudella ja syyttää aloittajaa nappivarkaaksi.
Toivottavasti tuo laho tyyppi on huolellisesti suljetun oven sisäpuolella lataamossa.Kukaan ei halua leikkiä lauman johtajaa.
Leimautumista voi välttää, ja samalla taata rauhan omalle itselleen! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tuo laho tyyppi on huolellisesti suljetun oven sisäpuolella lataamossa.Miksi Hilla ei lopeta ja häivy niin ehkä rauha palaisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Hilla ei lopeta ja häivy niin ehkä rauha palaisi.
Koska nauttii riidasta ja pitää itseään korvaamattomana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Hilla ei lopeta ja häivy niin ehkä rauha palaisi.
Kiusaajat jää ja kiusattu lähtee. Näin se aina menee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska nauttii riidasta ja pitää itseään korvaamattomana.
Riiteijöille ei tarvitse vastata. Tässäkään ketjussa.
Siirtyikö ne Hil-lan ketjun riidat nyt tänne?
Jos ette pidä, niin antakaa sen Hil-lan olla. Pitäköön hän omaa riitaketjuaan. Itse erittäin harvoin edes luen tuota Nojatuolia ja hyvin harvoin sinne mitään vastaankaan.
Ei riidellä täällä... (pyyntö).
- AnonyymiUUSI
Joskus huomaan ikävän kirjoituksen. Jätän sen sikseen ja teen oman kannanottoni aloitukseen perustuen ketään solvaamatta. Toivon että sinne keskelle jää tuo ikävä eikä sitä enää lueta. Tietenkin kurja hänelle johon ilkeys kohdistuu.
Usein tämä on kirjoitettu, mutta kirjoitan taas.
Se joka kirjoittelee ilkeyksiä, on ahdistunut ja sisällä on purkamatonta pahaa oloa. Ei varmaankaan hänen ole hyvä olla. Mitä jos muutkin vain sivuuttaisivat vastaamatta ja jättäisivät sinne ketjuun omiin oloihinsa.- AnonyymiUUSI
Ollaan täällä vaan omat vaatimattomat itsemme. Ei tarvitse kukkoilla muille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2073556Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen133246Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä632499Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92145Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411960Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.61868Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue401698- 901581
- 721143
- 741120