Joskus vuosituhannen alussa ainakin oli Äänekosken baareissa pokena sellainen pitkätukkainen jäpä. Ei mikään hirveän lihaksikas. Tais olla aika usein tukka ponnarilla. Ei muistu nimi mieleen vaikka kuinka pähkäilen.
Kuka muistaa portsarin?
45
1376
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kaveri työnteli Lankisen aikaan ostoskärryjä avainnipun ja uniformun kanssa. Voi olla siellä vieläkin.,
- Anonyymi
mikä hemmetin Lankinen, joku suolahen junttien "market"?
- Anonyymi
vaihda bensalenkkareitasi välillä.
- Anonyymi
pössyttele itsellesi skitsofrenia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lankinen on citymarketin entinen kauppias. Liuhuletti työnteli ostoskärryjä siellä vartijan uniformussaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ku six seven . Mee imemään bensanmakin letkusta vähän lisää bensaa mopoos
- Anonyymi
Liekö nykyistä Maken pitäjää tarkoitat.
- Anonyymi
En tarkoita Jorea.
- Anonyymi
Mulla on ollut viimeksi ponnari vuonna 1992... Sen jälkeen olen ajanut pääni kaljuksi pari kertaa viikossa.
-Jore
- Anonyymi
Minä muistan, hieno ja kohtelias mies.
- Anonyymi
Pollari
- Anonyymi
etunimi?
- Anonyymi
Muistan vain sen poken joka meikkasi oli jotenkin outo.
- Anonyymi
Naiset yleensä meikkaa. Ihan normaalia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset yleensä meikkaa. Ihan normaalia
Eipä tuo haittaa, myös miehet meikkaa nykyään, tulkaa 2000 luvulle juntit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo haittaa, myös miehet meikkaa nykyään, tulkaa 2000 luvulle juntit.
Ei ne miehiä ole kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne miehiä ole kyllä
Miehiä he ovat, synny uudelleen ja sivisty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehiä he ovat, synny uudelleen ja sivisty.
Mies ei meikkaa eikä käytä mekkoa. Nainen ei käytä housuja ja meikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei meikkaa eikä käytä mekkoa. Nainen ei käytä housuja ja meikkaa.
Miehet käyttävät mekkoja (kiltti) , naiset pukeutuvat housuihin.
- Anonyymi
Nyt se nimi esiin ja sassiin!
- Anonyymi
Ednar molrskwasteruut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ednar molrskwasteruut
En isäsi nimeä tarkoittanut vaan sen portsarin jota haettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En isäsi nimeä tarkoittanut vaan sen portsarin jota haettiin.
Serwer Quwatser
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Serwer Quwatser
No nytten sinä hupsu sotkit tähän keissiin jo poikakaverisikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nytten sinä hupsu sotkit tähän keissiin jo poikakaverisikin
Lizi Kurwserot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lizi Kurwserot
Se on kyllä hyvä että lisäsivät psykiatrian osastolle yhteisen tietokoneen jota potilaat saavat käyttää kuntouttavaan toimintaan. Kuntouttavaa voi olla myös esimerkiksi hassujen nimien keksiminen. Muistat vaan sitten kohta käydä toimiston oveen koputtamassa että saat päivälääkkeesi, sitten voit tulla jatkamaan päivätoimintaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä hyvä että lisäsivät psykiatrian osastolle yhteisen tietokoneen jota potilaat saavat käyttää kuntouttavaan toimintaan. Kuntouttavaa voi olla myös esimerkiksi hassujen nimien keksiminen. Muistat vaan sitten kohta käydä toimiston oveen koputtamassa että saat päivälääkkeesi, sitten voit tulla jatkamaan päivätoimintaasi.
En tiennytkään sinun olevan nykyään laitoksessa, tiesitkö miten helppo sinunlaisiasi on täälläkin vedättää, keksi itse parempia nimiä, täältä kyllä oikeat nimet bannataan pikimmiten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennytkään sinun olevan nykyään laitoksessa, tiesitkö miten helppo sinunlaisiasi on täälläkin vedättää, keksi itse parempia nimiä, täältä kyllä oikeat nimet bannataan pikimmiten.
Joo, olen ollut kyseisessä laitoksessa töissä jo toistakymmentä vuotta. Tuota en tiennyt että minua pystyy noin vedättämään. En halua keksiä mitään höpönimiä, haluaisin vain tuon liuhuletin oikean nimen esille.
- Anonyymi
Pano Hessu
- Anonyymi
Puustinen, kumma kun et Suolahden legendan eli isääs tiiä.
Mutta dna-testillä tuo varmistuisi kun et meitä usko
- Anonyymi
Ennen portsarit oli herrasmiehiä
- Anonyymi
Kyllä. Suolahdessakin Viljoksessa Esa kun olo ovella niin pääsi "kympillä sisään ja kahdella ulos"
- Anonyymi
Varmaan jäi monta kymmentä lehtolasta koskelle...
- Anonyymi
Minkä baarin ovella oli ?
- Anonyymi
Olutbaarin
- Anonyymi
No ainakin siinä mikä oli Niskasen rakennuksen takapuolella.
- Anonyymi
Millä ovella ?
- Anonyymi
Ulko-ovella.
- Anonyymi
Varmaan joku uskovainen luuli minua jumalaksi sanoi älä herran jumala tule tänne.
- Anonyymi
Torikadun alkossa oli yli 2 metrinen myyjä.Sitäsanottiin ylähyllyn myyjäksi.
- Anonyymi
Pitäisikö Sisä-Suomen Sairaala palauttaa takaisin toimintaan? Näyttäisi olevan asiakaskuntaa ruhtinaallisesti Äänekosken suunnalla.
- Anonyymi
Hyvä kommentti ja sinne osasto missä ei sallita tietokoneita ja kännyköitä joissa netti.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858