Vaihdoin kesällä puhelinliittymää Elisalta pois.
Marraskuussa poistin Elisan e laskuttajista kun ei ole heinäkuun jälkeen ollut heille sopimusta. Eikä ole enää tullut laskuja kuukausiin.
Elisapa lähettää nyt Marraskuun lopussa laskun yhdeltä päivältä (siirtopäivältä), jonka summa on euron ja paperilaskusta pitää nyt maksaa 5 euroa.
Hienoa Elisa. Tällä tavalla sitoutatte entiset asiakkaat muiden operaattoreiden asiakkaiksi ikuisesti. Teidän laskutuksen hitaus ei pidä olla asiakkaan ongelma. Harmittaa siis tuo kallis paperilasku.
En sitten tiedä onko tämä joku kiusaamislasku. Sieltä soitteli joku nettiyhteyden myyjä ja löin lopulta pikku neidille luurin korvaan kun ei osannut kertoa asiaa lyhyesti. Olin pahasti kiinni muissa asioissa.
Eipä tarvii Elisalle ainakaan vaihtaa kun nettiliittymä on katkolla alkuvuodesta 😁
Varokaa kun vaihdatte liittymää.
Varokaa kun vastaatte Elisan myyjille.
Varokaa Elisaa.
En suosittele Elisan liittymää
4
197
Vastaukset
- Anonyymi
15 v sitten haistatin Elisalle paskat. Kallis, huono palvelu ja surkeaakin surkeammat asiakaspalvelijat.
En todellakaan erehdy Elisaab. Sain tarpeekseni. Minulla on helvetin pitkä muisti ja Elisa on täyspaska pulju! Oli silloin ja on edelleen, kun lukee yämän paskapuljun tekosista! - Anonyymi
Todellakin ärsyttävä pulju.
Olen 4-5 kertaa yrittänny eri kanavia myöten saada elisa olematta lähettämään mainos viestejä puhelimeen ja niin vaan taas herään niiden viestiin klo 8.30 tänä aamuna.
Olen blokannu niiden nron , mutta kai sitten lähettelevät eri numeroista. Olen ollu vaan niiden asiakas yli 4 vuotta sitten, pakosta, kun taloyhtiön netti oli niiden kautta vähän aikaa. Onnex ei tarvinnu maksaa ite niille penniäkään.
Rasittavia! - Anonyymi
Ihmettelen miten tällainen pulju pysyy pystyssä. Asiakaspalvelua et saa, jos et ole valmis odottamaan 30- 50 min linjoilla. Oma Elisasta et löydä kun yhden puhnron, soita takaisin palvelu - aikoja 5 päivän päähän. Sitten on joku pelle chattiukko joka ei tiedä että mitä varten on olemassa? Ei ymmärrä yhtään mitään. Tämän puljun palvelut verkkosivuille onkin rakennettu niin, ettei heidän tarvitse palvella. Jos joku ongelma etsi itse siihen vastaus heidän sivuiltaan. Aikaisemmin oli viestipalvelu, se hävitettiin, työllisti liikaa. Vaihdan operaattoria ja pysyn erossa moisesta puljusta. Ihmettelen miten tälläisellä palvelulla voi toimia. Vaatikaa asiakkaat nyt kunnon palvelua, rahastamisenhan he osaavat. Mitä enemmän purnaatte, niin ehkä se siitä muuttuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591164Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33527Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501