En suosittele Elisan liittymää

Anonyymi-ap

Vaihdoin kesällä puhelinliittymää Elisalta pois.
Marraskuussa poistin Elisan e laskuttajista kun ei ole heinäkuun jälkeen ollut heille sopimusta. Eikä ole enää tullut laskuja kuukausiin.

Elisapa lähettää nyt Marraskuun lopussa laskun yhdeltä päivältä (siirtopäivältä), jonka summa on euron ja paperilaskusta pitää nyt maksaa 5 euroa.

Hienoa Elisa. Tällä tavalla sitoutatte entiset asiakkaat muiden operaattoreiden asiakkaiksi ikuisesti. Teidän laskutuksen hitaus ei pidä olla asiakkaan ongelma. Harmittaa siis tuo kallis paperilasku.

En sitten tiedä onko tämä joku kiusaamislasku. Sieltä soitteli joku nettiyhteyden myyjä ja löin lopulta pikku neidille luurin korvaan kun ei osannut kertoa asiaa lyhyesti. Olin pahasti kiinni muissa asioissa.

Eipä tarvii Elisalle ainakaan vaihtaa kun nettiliittymä on katkolla alkuvuodesta 😁

Varokaa kun vaihdatte liittymää.
Varokaa kun vastaatte Elisan myyjille.
Varokaa Elisaa.

3

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

15 v sitten haistatin Elisalle paskat. Kallis, huono palvelu ja surkeaakin surkeammat asiakaspalvelijat.
      En todellakaan erehdy Elisaab. Sain tarpeekseni. Minulla on helvetin pitkä muisti ja Elisa on täyspaska pulju! Oli silloin ja on edelleen, kun lukee yämän paskapuljun tekosista!

• Anonyymi

Todellakin ärsyttävä pulju.

Olen 4-5 kertaa yrittänny eri kanavia myöten saada elisa olematta lähettämään mainos viestejä puhelimeen ja niin vaan taas herään niiden viestiin klo 8.30 tänä aamuna.
      Olen blokannu niiden nron , mutta kai sitten lähettelevät eri numeroista. Olen ollu vaan niiden asiakas yli 4 vuotta sitten, pakosta, kun taloyhtiön netti oli niiden kautta vähän aikaa. Onnex ei tarvinnu maksaa ite niille penniäkään.
      Rasittavia!

• Anonyymi

Ihmettelen miten tällainen pulju pysyy pystyssä. Asiakaspalvelua et saa, jos et ole valmis odottamaan 30- 50 min linjoilla. Oma Elisasta et löydä kun yhden puhnron, soita takaisin palvelu - aikoja 5 päivän päähän. Sitten on joku pelle chattiukko joka ei tiedä että mitä varten on olemassa? Ei ymmärrä yhtään mitään. Tämän puljun palvelut verkkosivuille onkin rakennettu niin, ettei heidän tarvitse palvella. Jos joku ongelma etsi itse siihen vastaus heidän sivuiltaan. Aikaisemmin oli viestipalvelu, se hävitettiin, työllisti liikaa. Vaihdan operaattoria ja pysyn erossa moisesta puljusta. Ihmettelen miten tälläisellä palvelulla voi toimia. Vaatikaa asiakkaat nyt kunnon palvelua, rahastamisenhan he osaavat. Mitä enemmän purnaatte, niin ehkä se siitä muuttuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      382
      5671
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1662
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      95
      844
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      842
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      832
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    9. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39
      799
    Aihe