Kysymys 1. Miten voi tietää yhdestä AA-patterista onko siinä virtaa vai ei? On useita pattereita laatikon pohjalla. Jouluvaloketjuun pitää aina laittaa kolme kerralla. Jos kaksi on tyhjää ja yksi toimiva, tuskin se laite syttyy. Enkä saa tietää ovatko kaikki pilalla. Näin ollen pitäisi tietää yksi patteri kerrallaan ja sellaista sähkövärkkiä ei ole.
Sen tiedän että kun olen ne laatikkoon laittanut, ovat toimineet, siis viime jouluna olen ne purkanut valoketjuista. Vuoden aikana osasta on varmaan voima tyhjentynyt mutta tuskin kaikista.
Kysymys 2. Yritin ostaa uusia Oralin vaihtohammasharjoja ja otin malliksi vanhan hyvän. Eikä tietenkään missään enää juuri samanlaista. Harjassa on eri värisiä jouhiryppäitä, tässä vihreita, sinisiä, valkoisia ja mustia. Myyjä sanoi että jokainen väri on eri vahvuinen, pehmeä kova, puolikova jne. , mutta ei tiennyt mikä on mitäkin. Tietääkö teistä joku mistä saan sen selville? On vaikea suu ja olen aikanaan muutamilla kokeiluilla juuri tämän harjamallin hyväksi havainnut.
pari kyssäriä
7
111
Vastaukset
- Anonyymi
Paristotesteri maksaa muutaman pariston hinnan.
Ilmainen keino, ehkä toimii....
https://www.is.fi/asuminen/art-2000005623317.html- Anonyymi
No voihan vitsi kun viisasta. Toiset tosiaan pomppi ja toiset ei. Miten minä en tähän ikään mennessä ole vielä tuota tiennyt? Kiitos!
- Anonyymi00007
Anonyymi kirjoitti:
No voihan vitsi kun viisasta. Toiset tosiaan pomppi ja toiset ei. Miten minä en tähän ikään mennessä ole vielä tuota tiennyt? Kiitos!
Aina jotain uutta ilmenee.
- Anonyymi
joku halpa
se mitä mittaa on JÄNNITE eli paristo on oleellisesti jännitelähde
https://www.jula.fi/catalog/sahko-ja-valaistus/sahkotarvikkeet/testauslaitteet/yleismittarit/yleismittari-009877/- Anonyymi
Käytän itse kaikki vanhat paristo uudestaan kanavanvalitsemassa vaa´assa jne
missä ei tarvita täyttä jännitettä
tätä ette usko. Katselin Espanjan televisoita jossa pyydystettiin salakuljettajia
Madridisssa - siis kaukana rajalta jne - talossa oli pieni huone kaksi kiinalaisita
ja massoittain nimettömiä AA - paristoja
ja niillä
oli kone
joilla liimattiin paristojen kylkeen väärennettyjä nimiä Panasonic
siis: paristo jonka merkkituotteena kappalehinta on alle 40 senttiä Suomessa muualla varmaan vieläkin halvempi
kannattaa
valmistaa kiinassa
kuljettaa eurooppaan
liimata jotain lappuja jossain
myydä pimeillä markkinoilla
https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/en_gb/notas-prensa/notas-prensa/2018/mayo/1/agencia-tributaria-desmantela-madrid-nave-dia.html
- Anonyymi00005
Kielen kärjellä tunnistaa.
- Anonyymi00006
Laita se paikoilleen=?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1776151Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2284091"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423485Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m453333Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää273136Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492816Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.642372Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2382314- 242300
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk951883