Lähteekö

Afgaaninvinttikoirasta

Karvaa??Kertokaa tietämättömälle.

7

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      ja paljon!! Työläs turkki muutenkin!!

      • evatar

        ...ei ole karvanlähtöaikaa, eli karvaa lähtee kokoajan, ympäri vuoden. Osa pudonneista karvoista jää kiinni pitkään turkkiin ja muodostaa takkuja.
        Irtokarvoja löytyy sitten ihan joka paikasta, mihin mielikuvitus vaan riittää ;)


      • Afgaanin poikanen
        evatar kirjoitti:

        ...ei ole karvanlähtöaikaa, eli karvaa lähtee kokoajan, ympäri vuoden. Osa pudonneista karvoista jää kiinni pitkään turkkiin ja muodostaa takkuja.
        Irtokarvoja löytyy sitten ihan joka paikasta, mihin mielikuvitus vaan riittää ;)

        No enpä tiedä lähteekö. Ei ainakaan samaan malliin kuin meidän perheen lyhytkarvaisista. Ei se muuten pitkäksi pääsisi kasvamaan :)

        Kaikki se irtokarva afgaanista jää harjaan. Pentuaikana on sitten eri homma, kun afgaani pudottaa pentuturkkinsa.
        Jotkut nartut pudottaa myös juoksujen yhteydessä.


      • Kalsu
        Afgaanin poikanen kirjoitti:

        No enpä tiedä lähteekö. Ei ainakaan samaan malliin kuin meidän perheen lyhytkarvaisista. Ei se muuten pitkäksi pääsisi kasvamaan :)

        Kaikki se irtokarva afgaanista jää harjaan. Pentuaikana on sitten eri homma, kun afgaani pudottaa pentuturkkinsa.
        Jotkut nartut pudottaa myös juoksujen yhteydessä.

        Olen samaa mieltä edellisen kanssa, affen karva ei pääse lattialle saakka siinä määrin kuin lyhytturkkisten koirien.
        Tottakai tuota karvaa lähtee mutta se suurin osa jää todellakin siihen harjaan pesun yhteydessä, ja tuleehan koira muutenkin käytyä läpi harjalla huomattavasti usemmin kuin lyhytkarvainen.
        Itselläni esimerkiksi on juuri nyt sellainen olo että tuosta yhdestä salukista lähtee enemmän karvaa kuin kahdesta affesta koskaan lähti yhteensä - tuntuu että sitä on jokapuolella.


      • evatar
        Kalsu kirjoitti:

        Olen samaa mieltä edellisen kanssa, affen karva ei pääse lattialle saakka siinä määrin kuin lyhytturkkisten koirien.
        Tottakai tuota karvaa lähtee mutta se suurin osa jää todellakin siihen harjaan pesun yhteydessä, ja tuleehan koira muutenkin käytyä läpi harjalla huomattavasti usemmin kuin lyhytkarvainen.
        Itselläni esimerkiksi on juuri nyt sellainen olo että tuosta yhdestä salukista lähtee enemmän karvaa kuin kahdesta affesta koskaan lähti yhteensä - tuntuu että sitä on jokapuolella.

        Niin, tietenkin suurinosa karvoista jää harjatessa harjaan, ja pitkästä turkista eivät pääse niinkään lattioille putoamaan. Mutta lyön vetoa, että teidän vaatteistanne kuitenkin näkyy, että afgaanin omistatte.


      • affe01
        evatar kirjoitti:

        Niin, tietenkin suurinosa karvoista jää harjatessa harjaan, ja pitkästä turkista eivät pääse niinkään lattioille putoamaan. Mutta lyön vetoa, että teidän vaatteistanne kuitenkin näkyy, että afgaanin omistatte.

        pikkusiskoni mustasta seropista vaan enemmän lähtee karvaa kuin mun affesta ikinä. Ja kun pikkusisko tulee käymään niin ne karvat kulkeutuvat heidän vaatteissaan meille asti, musta karva valkoisella lattialla näkyy meinaan aikast hyvin....
        Ja vaatteista ei kyllä nää että on afgaaninomistaja, kyllä se vaan näin on!!!


      • Seitan666
        affe01 kirjoitti:

        pikkusiskoni mustasta seropista vaan enemmän lähtee karvaa kuin mun affesta ikinä. Ja kun pikkusisko tulee käymään niin ne karvat kulkeutuvat heidän vaatteissaan meille asti, musta karva valkoisella lattialla näkyy meinaan aikast hyvin....
        Ja vaatteista ei kyllä nää että on afgaaninomistaja, kyllä se vaan näin on!!!

        Meirän äijästä ei lähde ainakaan mitään... Tai lähtee, mutta niin vähän ettei huomakaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe