Itse en ole keksinyt mitään ostettavaa.
Vuosia takaperin ostin tabletin. juuri tarkoituksella tähän aikaan.
Mitä nyt olette ostaneet, kun halvalla saa
53
326
Vastaukset
- Anonyymi
Tabletti on paras kun surffailee netissä. Helpompi käyttää ja voi pitää auki pitkään. Minulla on käytössä 3 uudempaan ja 1 vanhempi joka voi simahtaa pian. Yksi tabletti juuri hajosi ei auennut enää. Kannettava W7 on mutta en käytä enää, selain ongelma, ei päivity enää.. Siirryin tabletteihin. Ei haittaa helle, ei vingu tuuletin.
- Anonyymi
Vaihda siihen kannettavaan Linux niin saat käyttöön eikä tarvii turhaan säilöä hyllyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda siihen kannettavaan Linux niin saat käyttöön eikä tarvii turhaan säilöä hyllyllä
Quantum tietokonetta ja puhelinta odotan..ja uusia asioita
Mitä minä Linuksilla teen? Tabletti on sopinut parhaiten vuosia.
Verkkokauppa asiat,laskun maksut.sitten surffaillut. Näyttö on tabletissa 10,5. En ole kytkenyt tv vaikka toimisi.
- Anonyymi
Tämä päivä ei ollut erilainen ostomielessä, en ostellut muuta kuin mitä aina.
- Anonyymi
Netissä voi katsella tavaroita ostamatta. Jo pitää jostain huomaakin myöhemmin ei se taida olla hyvä eikä
tarpeellinen.
Teemutauti vissiin monella. Ei minulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissä voi katsella tavaroita ostamatta. Jo pitää jostain huomaakin myöhemmin ei se taida olla hyvä eikä
tarpeellinen.
Teemutauti vissiin monella. Ei minulla.Kätevää kun voi rauhassa katsella kotonaan.
Hesari oli muutaman kuukauden katkolla, on paljon juttuja joita ilmankin pärjää.
Eilen tilasin Hesarin kuudeksi kuukaudeksi kun oli huippu tarjous vähän yli 30 euroa puoleksi vuodeksi. Joskus tilaan Länsi-Savon kun hyvä tarjous.
Tabletti on käytössä pöytätietokoneen rinnalla, älypuhelin tavallaan älytön kapine vähäisen käytön takia, ilman puhelinta vähän hankalaa.
Vanhuksen elämä ilman edellä mainittuja ilman aika tylsää, nuorena oli vain lankapuhelin eikä sitä pahemmin räpeltänyt, kannettava sanomalehti oli aina käytössä.
Turvaranneke hyvä jossain vaiheessa, sekä näkö yhteys netin kautta hoitajaan joka muistuttaa ' ota lääkkeesi ja varmistaa että laitoit tabut suukkiin. Loppuvaiheessa hoitaja käy kääntämässä uuteen asentoon, syöttää ja vaihtaa kuivat alapäähän.
Jaaha valvotaan tai nukutaan, ihan miltä tuntuu.- Anonyymi
Hoitaja kääntää kangella kangistuneet ja tökkää piikin poikin niin hyppää kankeekin ihminen vikkeläski
- Anonyymi
Olipa hyvä Hesari-tarjous ! Juuri olen miettinyt, pitäisikö perua se, kun se on niin kallis,
mutta kun ei muutakaan aamukahviseuraa ole en haluaisi perua.
En osaa uutisia aamulla netistä lukea ja Digi-Hesarikin on aika kallis.
Tykkään lukea paperihesaria pöydällä aamukahvia juodessa.
Pitäiskö jättäytyä tarjousten armoille ?
En ole huomannut tarkkailla tarjouksia kuinka usein niitä tulee
ja millä hinnalla. - Anonyymi
Olipa hyvä tarjous.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hyvä tarjous.
nuoin tuo oli.
Muutaman joululahjan nuorisolle.
- Anonyymi
Joo, nyt alkaa jouluostojen aika.
- Anonyymi
Kauppiaiden keksintöä ja rahastamista koko bf.
No,,ostin viime vuonna kuitenkin uuden puhelimen sai silloin 100€ halvemmalla.- Anonyymi
Puhelinta olen myös harkinnut, mut ei vaan löydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelinta olen myös harkinnut, mut ei vaan löydy.
DNA tarjous vähän ohi , mutta jolloin paikkakunnilla on vielä puhelinta
OnePlus Nord CE4 Lite 5G, Super - Anonyymi00050
Anonyymi kirjoitti:
DNA tarjous vähän ohi , mutta jolloin paikkakunnilla on vielä puhelinta
OnePlus Nord CE4 Lite 5G, SuperEn ostaisi.
- Anonyymi
Nyt on eri operaattoreilla hyviä älypuhelimia kovilla tarjouksilla, jopa alle satasen ja keskitason puhelimia parilla sadalla, jotkamaksoivat aiemmin 3- 4 sataa euroa.
Nopeat korjaavat parhaat pöydästä!- Anonyymi
Paljonko älykännyliittymä maksaa kuukadessa ?
- Anonyymi
Kun ei tarvitse älykännyä, kotikone riittää, ei ole tarvetta kulkea joka paikassa selaten ja pyyhkien näyttöä.
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko älykännyliittymä maksaa kuukadessa ?
Riippunee liittymästä minkä valitsee.
- Anonyymi
Siili25 kirjoitti:
Riippunee liittymästä minkä valitsee.
10+ 20 e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 20 e.
Ei riitä.
- Anonyymi
Hain läppärin kun 10 vuotta vanha alkoi ontumaan. Sattumalta nyt osui tähän tarjousaikaan. Oli lapsenlapsi tekemässä päivityksiä ja hän meinasi että oli liian vanha kone, ei saa laitettua mitä pyysin. Maksoi 479 e. Alkuperäinen hinta 599 e.
- Anonyymi
Ilmeisesti ostit Lenovon, pisti silmään hinta, kun oli hinnaltaan sama kuin meidän hankkima.
Tyytyväinen olen ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti ostit Lenovon, pisti silmään hinta, kun oli hinnaltaan sama kuin meidän hankkima.
Tyytyväinen olen ollut.Ok merkkinä.
- Anonyymi
Ei ollut tarvetta ostaa mitään
- Anonyymi
Osti Mainiosta häkä hälyttimen 15 euroo normaalisti maksaavat yli 30 euroo
tulevat kuulemma pakollisiksi jossain vaiheessa.- Anonyymi
Ostin d-vitamiinia, kaksi purkkia, kun oli vielä extra alennus, jos osti kaksi. Kestää vuoteen 2027. Samoin kaksi tukkashampoota kuivalle tukalle, ja yövoiteen ja päivävoiteen 50 rosentin alennuksella, jospa auttaisi tähän ryppyiseen naamaan. Niin oon rupsahtanna, peiliin ei paljon uskalla enää katella.
Ostin myös laastaria tavalliseen hintaan, oli päässyt loppumaan, ja siinäpä ne minun ostokset olivat + mitä oli reseptillä lääkkeitä.
- Anonyymi
Ostin 3 mopon runkoa. Ei moottoreita ei pyöriä. Halpoja olivat.
- Anonyymi
Windows11 on epäonnistunut. Odotan että w12 tekoäly tulee ensi vuonna silloin ostan läppärin
- Anonyymi
Säästä rahasi parempaan.
- Anonyymi
Miksi pitäisi "keksiä" ostettavaa vain kun halvalla saa jos ei tarvitse ?
Minä en ole Sulo Vilen.- Anonyymi
Shoppailu rauhoittaa joidenkin hermoja, se on selvää.
- Anonyymi
En tarvinnut mitään, joten ei tullut mainoksiakaan katseltua. Pelkkää amerikanhömppää tuollaiset päivät, en kannata!
- Anonyymi
Joulukortit halpoja 0,10 kpl. kirppiksellä.
- Anonyymi
Ostin pullon vinaa. Muta en muista,
- Anonyymi
Lopun alkua on...
- Anonyymi
Ostin 300 + eurolla aminohappotyyppisiä antioksidantteja kuuluvat siis
metabolismiin eivä ole lääkkeitä tms
yllä joku osti d-vitamiinia = aivan oikea ote. 50 milligrammaa päivässä on hyvä
arvo ja toksista ylärjaa ei ole joten ei pelkoa
(A-vitamiini on se jota on seurattava ettei kaksikäsin imetä)- Anonyymi
KORJAUS tuli heti vaarallinen 1000 -kertainen painovirhe
Vitamiineja siis mitataan mikrogrammoissa (ei milligrammoissa) eli 50 mikrogrammaan
d-vitamiinia on hyvä
Harjoittelua. Farmaseutilla on koeputkessa 10 millilitraa ja toisessa 10 milligrammaa
vettä. Kumpaa on huomattavasti enemmän - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KORJAUS tuli heti vaarallinen 1000 -kertainen painovirhe
Vitamiineja siis mitataan mikrogrammoissa (ei milligrammoissa) eli 50 mikrogrammaan
d-vitamiinia on hyvä
Harjoittelua. Farmaseutilla on koeputkessa 10 millilitraa ja toisessa 10 milligrammaa
vettä. Kumpaa on huomattavasti enemmänMitään vitamiinilisää pillereistä ei suositella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään vitamiinilisää pillereistä ei suositella.
Kaiken saa normaalista ravinnosta mitä tarttee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pillereistä on saatu maksavaurioita yms.
- Anonyymi
Olen syönyt päivittäin pari Kalsiumtablettia jossa hieman D-vitamiinia, 1 kpl E-epan jossa myös D-vitamiinia ja kerran viikossa dosetissa olevan, yhden D-vitamiini 25 mikrog (1 000 IU)-
Mulla nousee D- vitamiini hyvin herkästi, usein ollut yli 200. Mitataan 2 x vuodessa, kun on osteopenia.
19.11.2025 15:22 D-vitamiini-25-OH 165 nmol/l____ >50
Myös A- ja E- vitamiinin liikasaantia pelkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä syön hyvin yksinkertaista ruokaa, joten minä en saa ravinteita ruoasta.
Minulla pysyy helpolla kaikki herkut, ym. kaupassa. Joskus kyllä kotona kaduttaa kun en ostanut. Mutta olen huomannut jo useita kymmeniä vuosia yksinkertainen ruoka on hyvää.
Ja kiva pysyä hoikkana. Mitään muuta en urheile kun kerran viikossa 3-5 leuanvetoa ja joka päivä 2 - 3 km ulko kävelyä. rappuset menee 3 kerrokseen kevyesti, vaikka hissiä kyllä aina käytän. On kierreportaat, tuntuu että ne ei sovi kropalleni.
- Anonyymi
Funtsin yhä mitä ostais, rahaa on.
- Anonyymi
OSTA
Tehosekoitin pieni ja näppärä, induktiokeittolevy hiljainen, robottipölynimuri 100-300e et kadu, partakone pyörivillä terillä.
Ja jos rahaa oikeasti on, uusi auto joka pysähtyy jos jalankulkija tulee eteen, jossa matriisi valot, polttoaine tai sähkölämmitin.
Sähköautot on muuten käteviä, niissä voi nukkuakin ja lämmön voi säätää haluamakseen.
- Anonyymi
Ei halvalle tavaralle osaa antaa arvoa. Mutta jos saa maksaa paljon, niin sitä myös osaa arvostaa ja käsitellä sen mukaisesti. Siksi kaikesta pitää maksaa hieman liikaa, niin ei tule ostoksiaan vähäteltyä.
- Anonyymi
Äsken juuri ostin kahvia kaksi pakettia vaikka entisiä on 7 kpl. 1 pkt riittää pari viikkoa. Sen verran katson etteivät pääse vanhenemaan. Ja kalaa graavattavaksi ja pakasteeseen laitettavaksi ostin kun tiedän että ensi viikolla kilohinta on noussut. On siellä on kinkkukin 5 e/kg kun tänään näytti olevan 8-12 e/kg.
Jos tarkoitat että mitä turhaa kun on saanut halvalla, niin sellaista ei tapahdu, sen verran olen rahan perään.- Anonyymi
Hamsterinvikaa kun ostaa ja ostaa vaikka tavaraa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minua tarkoitat niin muruakaan noista ei jää syömättä.
- Anonyymi
Meillä vanhennetaan kahvia. On ulkokaapissa uunipelleillä 2-3 pakettia kahvia tuulettumassa.
Haihtuu se kirpeä tuoksi.
Maku ei haihdu,
kofeiini ei haihdu.
Väri ei haihdu.
Puolen vuoden kuluttua saa lempeän suklaista kahvia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten pelkää herkuttelevasi kun on hyvää kinkkua.
Mulla pakastimessa vain perunaa, mustikkaa, puolukkaa ja Xtra vehnäpaahtoleipää.
Lisäksi on kameran, sähköporien ja syksystä kevääseen sähköpolkupyörän ja sähköskootterin akut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5148755Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1456046Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3515077Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli634706Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s964307Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664023SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1813873- 911818
- 1031364
- 47939