Naiset ovat jo baarissa etsimässä kumppania. Viinaa juova mies baarissa tutustuu naisiin ja monet miehet tänäkin yönä menevät kotiin nainen kainalossa.
T: Viinamies
Vain viinaa juomalla mies tapaa naisia.
12
187
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siellä naisia? Tilastojen mukaan naiset on alkaneet läträilemään viinalla. Mikäs sen parempi 😊? En syyllistä ketään.
- Anonyymi
Eivät naiset etsi baareista kumppania vaan yhden yön ymmärtäjää joka kuuntelee puliakan loputonta puheensontaa.
- Anonyymi
Baareissa on paljon naisia. Muutaman kerran olen ollut ja tutustuin yhteen naiseen ja ollut jo 10 kertaa treffit. Ei viinaa välttämättä kannata juoda. Join pari lonkeroa ja sain naisen. Mutta kannattaa kokeilla ja olla rohkea ja mennä baariin.
- Anonyymi
Monilla raittiilla miehillä on ollut oma muija kotona jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Heiii,
Viinamies on vielä hengissä, jess! Luin, että...
"Vain viinaa juomalla mies tappaa naisia."- AnonyymiUUSI
Viinamies on aina hengissä. Luulitteko että olin kuollut. Käykää nyt baareissa juomassa viinaa ja tapailemassa naisia. Niin sen kumppanin sitten löytää sieltä. Oltiin yhdessä baarissa niin ihan täynnä porukkaa ja monet siellä varmasti etsi kumppania.
T: viinamies- AnonyymiUUSI
Baareissa ravaaminen on kallista. Olen mielummin sinkku jos ei muualta löydy.
- AnonyymiUUSI
Itse ajattelen, että ne on ne huumeet ym. myös viina joka tappaa naisia. Harhainen ja mieleltään heikko ihminen, jolta puuttuu itsekontrolli on arvaamaton. Mieleltään epävakaa ihminen toisille on aina se suurin uhka muille. Jota viina voi vain pahentaa.
- AnonyymiUUSI
Huh hän on tullut takaisin! Viinamäen mies!
- AnonyymiUUSI
Lähi pubissa kun mainitsee että on Gambiinaa kämpillä ,niin aina löytyy laadukasta naisseuraa ja kiihkeitä seksikumppaneita.
- AnonyymiUUSI
Ei viinamies väärässä ole koska olen tavannut mieheni baarissa. Meillä on lapsi ja 14 v.
Noin 16 v sitten tapasin miehen baarissa ja ajattelin vaan että se on yhden yön juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949127Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki564809Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414501Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532823Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641222Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota411189Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1681140