Dark room seksiä

Anonyymi-ap

Tämä oli toinen kerta yksityisellä seksiclubilla pimeässä huoneessa. Oven päälä luki without a condom. Ekalla kerralla vaimo hävisi sinne ja näin hänet vasta, kun tulimme pois. Tällä kertaa olimme viisaampia ja olin asentanut vaimon korkokenkien korkoon heijastavaa maalia, joka hohti pimeässä. Muuten vaimo tykkäsi pukeutua puoli korsettiin ja sukkiin. Pikkareit hän heitti pois jo ovella. Naiset menivät toista kautta, kuin miehet. Järkkäri ei päästänyt kuin 8 henkilöä kerrallaan sisälle. Seurasimme tuota touhua puoli tuntia ja vain kaksi naista tuli sieltä pois sinä aikana, eikä ketään ollut menossa sisälle. Miehiä sen sijaan norkoili oikein rivi toisella sisäänkäynnillä. Miehiä päästettiin clubille kaksi aina yhtä naista kohden. Eli pari sai viedä yhden apumiehen mukanaan.
Vaimo totesi, että ei tämä juttu tästä mihinkään muutu, hän menee sinne nyt. Minä menin miesten jonoon ja selitin sisäänheittäjälle, että haluan valita keitä sinne päästetään, koska vaimoni on siellä yksin. Ja niin tehtiin. Viisi nuorinta ja mun mielestä ihan normi kundien näköistä ja minä itse. Ovi laitettiin kiinni.

Lattialla oli patjoja, ja täysin käsikopelolla piti mennä. Naisten ovesta tuli vielä joku, kuului naisen ääni, joka ei ollut vaimoni. Konttasin patjoja pitkin, koska pelkäsin kaatuvani pimeässä. Kokeilin kädellä edessä olevaa tilaa, ja käteni osui johonkin... naisen rinta, mutta ei vaimoni, koska vaimollani on pienemmät. Istuin hetken aikaa ja kuutelin. Isorintaisen naisen ympärillä alkoi tapahtua. Minä siirryin pois päin. Lopulta näin vaimoni korkokenkien fosforipinnan hämärästi kauempana. Lähdin konttaamaan sitä kohden. Kutsuin vaimoa nimeltä ja hän vastasi. Vihdoin löysin pienikokoisen naisen, jonka korot olivat levällään. Koettelin kädelläni ja käteni osui miehen kaljuun vaimon navan alla. Koettelin hänen rintojaan, siellä oli nuolemassa joku sänkipää. Mietin, mihin minä sopisin. No hyväilin hänen toista rintaansa.

Seuravaksi vaimoni jalat nousivat ylös ja korot osoittivat kattoa. Kaljupää oli poistunut suuseksiasennostaan. Ja alkoi kuulua epäillyttävää litinää. Kokeilin kädelläni ja vaimon kiitoradan alapuolella tuntui edestakaista liikettä. Kalu painui rytmikkäästi sisään ja tuli ulos. Sitten tuo liike loppui ja vaimon korot laskeutuivet alas. Tissejä nuollut sänkipää oli löytänyt kymppireiän ja sovitti sinne heppiään. Nyt oli tiukempi tempo, ja litinä sen mukaisesti. Sen loputtua vaimo kutsui minua nimeltä ja nyt oli minun vuoro. Juuri ja juuri ehdin työntää kaluni vaimoon, ennen kuin joku muu olisi tullut asialle. Liukasta siellä oli ja joku vielä koetti minua takapuolestani. Sinne kuitenkin meni minun annokseni. Sanoi vaimolle, että minä lähden pois. Vaimo lupasi tulla heti perässä. Jäin ulkopuolelle istuskelemaan vartiksi ja vasta sitten vaimo tuli pois. Silmiään siristellen, toinen sukka rikki, sukat ja lantiliivi spermassa, siis todella naidun näköisenä. Järkkärinainen toi hänelle pyyhkeen.

4

2827

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku siis pani sinua takapuoleen? Kokeilitko sormin muiden miesten peräreikiä?

• Anonyymi00008

Trololoo ääliöt

• Anonyymi00009

Spedellä taas sekottaa buaahaa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      204
      1551
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      181
      800
    3. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      51
      740
    4. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      54
      723
    5. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      36
      704
    6. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      380
      666
    7. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      30
      531
    8. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      18
      525
    9. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      524
    10. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      19
      516
    Aihe