Dark room seksiä

Anonyymi-ap

Tämä oli toinen kerta yksityisellä seksiclubilla pimeässä huoneessa. Oven päälä luki without a condom. Ekalla kerralla vaimo hävisi sinne ja näin hänet vasta, kun tulimme pois. Tällä kertaa olimme viisaampia ja olin asentanut vaimon korkokenkien korkoon heijastavaa maalia, joka hohti pimeässä. Muuten vaimo tykkäsi pukeutua puoli korsettiin ja sukkiin. Pikkareit hän heitti pois jo ovella. Naiset menivät toista kautta, kuin miehet. Järkkäri ei päästänyt kuin 8 henkilöä kerrallaan sisälle. Seurasimme tuota touhua puoli tuntia ja vain kaksi naista tuli sieltä pois sinä aikana, eikä ketään ollut menossa sisälle. Miehiä sen sijaan norkoili oikein rivi toisella sisäänkäynnillä. Miehiä päästettiin clubille kaksi aina yhtä naista kohden. Eli pari sai viedä yhden apumiehen mukanaan.
Vaimo totesi, että ei tämä juttu tästä mihinkään muutu, hän menee sinne nyt. Minä menin miesten jonoon ja selitin sisäänheittäjälle, että haluan valita keitä sinne päästetään, koska vaimoni on siellä yksin. Ja niin tehtiin. Viisi nuorinta ja mun mielestä ihan normi kundien näköistä ja minä itse. Ovi laitettiin kiinni.

Lattialla oli patjoja, ja täysin käsikopelolla piti mennä. Naisten ovesta tuli vielä joku, kuului naisen ääni, joka ei ollut vaimoni. Konttasin patjoja pitkin, koska pelkäsin kaatuvani pimeässä. Kokeilin kädellä edessä olevaa tilaa, ja käteni osui johonkin... naisen rinta, mutta ei vaimoni, koska vaimollani on pienemmät. Istuin hetken aikaa ja kuutelin. Isorintaisen naisen ympärillä alkoi tapahtua. Minä siirryin pois päin. Lopulta näin vaimoni korkokenkien fosforipinnan hämärästi kauempana. Lähdin konttaamaan sitä kohden. Kutsuin vaimoa nimeltä ja hän vastasi. Vihdoin löysin pienikokoisen naisen, jonka korot olivat levällään. Koettelin kädelläni ja käteni osui miehen kaljuun vaimon navan alla. Koettelin hänen rintojaan, siellä oli nuolemassa joku sänkipää. Mietin, mihin minä sopisin. No hyväilin hänen toista rintaansa.

Seuravaksi vaimoni jalat nousivat ylös ja korot osoittivat kattoa. Kaljupää oli poistunut suuseksiasennostaan. Ja alkoi kuulua epäillyttävää litinää. Kokeilin kädelläni ja vaimon kiitoradan alapuolella tuntui edestakaista liikettä. Kalu painui rytmikkäästi sisään ja tuli ulos. Sitten tuo liike loppui ja vaimon korot laskeutuivet alas. Tissejä nuollut sänkipää oli löytänyt kymppireiän ja sovitti sinne heppiään. Nyt oli tiukempi tempo, ja litinä sen mukaisesti. Sen loputtua vaimo kutsui minua nimeltä ja nyt oli minun vuoro. Juuri ja juuri ehdin työntää kaluni vaimoon, ennen kuin joku muu olisi tullut asialle. Liukasta siellä oli ja joku vielä koetti minua takapuolestani. Sinne kuitenkin meni minun annokseni. Sanoi vaimolle, että minä lähden pois. Vaimo lupasi tulla heti perässä. Jäin ulkopuolelle istuskelemaan vartiksi ja vasta sitten vaimo tuli pois. Silmiään siristellen, toinen sukka rikki, sukat ja lantiliivi spermassa, siis todella naidun näköisenä. Järkkärinainen toi hänelle pyyhkeen.

1

1850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku siis pani sinua takapuoleen? Kokeilitko sormin muiden miesten peräreikiä?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      208
      5269
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3736
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      67
      3623
    4. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      23
      3571
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      45
      3180
    6. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      34
      3158
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2390
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2356
    9. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      31
      2204
    10. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      76
      2150
    Aihe