mun pikkusen kääpiökanin oikeasta tassusta irtosi kokonaan peukku kynsi!! Siitä tulee verta ja se nuolee sitä!! Pitääkö mennä eläinlääkäriin!!?? Onx se vaarallista?? Se taitaa vähä sattuu ja se aristaa...odotanko pari päivää ja jos ei ala näyttää paremmalta ni meen eläinlääkärille!! Kiitos kaikille vastanneille!! VASTATKAA VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!!!!!!!en ite mitä teen!!!
Kiitos
APUA!! KANINI KYNSI IRTOSI!!!!!!!!!!!!!! HELP!!!
10
6382
Vastaukset
- -laura-
....eläinlääkäriin! noin selvässä tapauksessa ei kannata jäädä odottelemaan ja katsomaan mitä tapahtuu. Tietysti heti eläinlääkäriin, eikä oottelemaan vastauksia netistä. Mobiiliaika on ihan ookoo, mutta ei se kaikkeen auta. Soita edes sinne. toivottavasti kanisi paranee pian.
- kani
...pumpuli...mä vastasin jo aikasemmin sun kysymyksees,mutta tätä suomi24 keskusteluupalstaa häikkäs taas jokin...
Niin mun hermeliinillä oli sama juttu. Sen peukalokynsi irtosi tosi monta kertaa sen puolentoista vuoden aikana. Kanii ei sattunut,ja vertakin tuli hyvin vähän. Ois hyvä puhdistaa se peukalo... Siihen jää varmaan semmonen peukalo vaan ja kynsi kasvaa pian uudelleen...
Soita vaikka sille eläinlääkärille,mutta mä en soittanut ja kani selvis kivuitta hengissä!!! ; )- Tea
kanisi selvisi siis kivuitta... mistä tiedät? Eikö itkenyt?
Suosittelisin kyllä lääkärille soittamista! - pumpuli
Tea kirjoitti:
kanisi selvisi siis kivuitta... mistä tiedät? Eikö itkenyt?
Suosittelisin kyllä lääkärille soittamista!Kiitti kaikille=) Niinhän siinä kävi että säikähdin ihan turhista...=) pupuseni voi loistavasti ja sillee=) Mut kiitti kuiteskin=)
- pupufani
kanin kynnet kasvaa koko ajan, ei hätää! munkin kanilta on lähtenyt kynsiä....ja takas on tullut. hammaskin on lähtenyt...ja tullut takas!
- Mill@
hampaan takaisintulo nyt ei ole mikään ihme, kun jyrsijöillä ja kaneilla hampaat kasvavat koko niiden elämän ajan, mutta kynnet eivät yleensä kasva takaisin. Eli kun kynsi irtoaa, on epätodennäköistä, että uutta kynttä tulee takaisin.
Kannattaakin olla tarkkana kanin kynsiä leikatessa, että myös kaksi peukkukynttä tulevat leikatuksi, sillä liian pitkiksi kasvaessaan ne jäävät helposti esim. mattoon kiinni ja katkeavat.
- PUPUU
MUNKIN KANILTA LÄHTI JUST TÄNÄÄN KYNSI JA SE VOI OIKEIN HYVIN
ONNEKS - Anonyymi
Mitä mun kannattaa tehä mun kanilta irtos melkein kynsi. Siis se roikkuu??
Vastatkaa pliis!! (viimeks kyl joku on laittanu tänne viestii joku 10 vuotta sitte mut kuitenki!! )- Anonyymi
mulla sama ongelma nyt
- Anonyymi
Kääpiö Hermeliinin kynsi irtosi se ei vuoda verta mutta olen huolissani hän on vasta 11 kuukautta vanha APUA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278