35 vuotta sitten silloisella tyttöystävälläni oli tuollainen fetissi, hän halusi käydä BDSM clubilla. Minä en sinne halua mennä, joten vaimo saa mennä yksin. Olen kerran käynyt katsomassa sitä touhua ja ei ollut mun juttu.
Tyttöystäväni oli aivan ehdoton BDSM fani. Kävin kerran katsomassa paikkaa ja juttelemassa paikan pitäjän, n. 40 v. rouvan kanssa. Hän esitteli, mitä siellä tehdään ja miten toimitaan. Naiseni sidottiin X.n malliseen telineeseen nahkaisilla siteillä ja ensin tuo teline oli pystyssä ja sitten se laitettiin vaaka-asentoon ja levitettiin niin levälleen kuin mahdollista. nahkaiset sukkanauhaliivit, sukkat ja korkkarit, muutoin hän oli alasti. Session tarkoituksena oli tuottaa kipua ja ensin laitettiin nänneihin nipistimet ja sitten samanlaiset häpyhuuliin. Kuumaa steariiniä valutettiin vartalolle. KOska naiseni oli ollut aikaisemmin tuossa, hänellä oli turvasana. Tuon omistajan lisäksi sessioon osallistui kaksi nahkremmeihin pukeutunutta miestä.Toisella oli piiska, jolla hän oikeasti löi naistani. Teki kipeää, näin sen naamasta. Nainen selitti, että tarkoitus on tuottaa kipua ja saada raju adrenaliini ryöppy aikaiseksi, sen jälkeen kohdehenkilö voi saada todella rajuaja orgasmeja ja monta peräkkäin. Teki pahaa katsella, kun naiseeni työnnettiin iso piiskan pää useita kertoja. Jostaja nainen selitti, että pojat panevat naistasi vuorotellen, niin kauan kun hän haluaa, siis ihan perinteisellä tavalla. Se vaihe voi kestää jopa toista tuntia. Naisesi ilmoittaa sitten kun haluaa heidän lopettavan. Laskevatko he sisään kysyin ? Kyllä vain, niin on naisesi hakemuksessa ilmoittanut.
Tyttöystävä BDSM clubilla Tanskassa
3
549
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo oli varmaan sellainen maksullinen yksityinen paikka, niitä oli Tanskassa joskus aikoinaan. Nykyisinkin varmaan löytyy. Tuollainen käsittely maksaa oikeesti paljon.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä naiset pitävät noista bdsm leikeistä ? Olen kanssa kuullut niistä hurjia tarinoita joissa joku on mennyt tajuttomaksi kivusta. Ja toki orgasmit ovat mahtavia. Mutta toimituksen jälkeen on rääkätty olo.
- Anonyymi
Noita bdsm välineitä löytyy nykyisin myös sähköisinä. Netistä löytyy. Pöytä, josta kiinitetään elektrodit rintoihin, vatsaan, pilluun, anukseen ja reisiin. Siinä saa kyllä tosi hurjan kokemuksen kivusta. Vaimon ystävätär on miehensä kanssa hankkinut sellaisen jostakin. Vaimo kokeili sitä ja minä katselin vierestä. 15 minuuttia noin puolella teholla, ja vaimo oli niin noita seksi ja kipuhormoneita täynnä, mitä niitä nyt sitten onkaan, että olisi pitänyt olla puoli tusinaa miestä tyydyttämässä. No sähköllähän se ihmisen keho toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723075Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532271Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131503Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651259- 861136
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23961Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55945- 47932