Tulin juuri sauvakävelyltä kotiin, ja voi juuttaat että minua kismittää , olin nimittäin perinteiseen tyyliin iltakävelyllä sauvojeni kanssa, moni varmaan tunnistaakin..
Oli ruskea pökäle sillalla, hyvä että en päälle astunut, ei ole ollut kovin kauaa siinä koska sade olisi muuttanut sen muhjuisemmaksi, kuka nyt tarpeitaan sillalle tekee?
Erään paikalle tulleen miehen kanssa siinä tilannetta kauhisteltiin, hän tiesi sanoa varmuudella että kyseessä on ihmiset jätökset ja alle puolituntia vanhat.Seassa oli vähän maissia ja paprikaa, eli luultavasti syönyt herne maissi paprika ruokaa edellisenä päivänä, jos joku tunnistaa?
Eli, jos lenkkeillessä tulee hätä niin tee nyt hyvä ihminen polun viereen tai koita kestää vessaan saakka.
Minulla sattui olemaan sadetakissa irroitettava huppu niin keräsin pökäleet ja ne pari nenäliinaa huppuun ja vein ulosteet koirankakkaroskikseen ja hupun uffin keräykseen.
Ikävä yllätys ohrasaaren sillalla.
Anonyymi-ap
8
1023
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hätää,Tekninen puoli käynyt siltaa tarkastelemassa.Paskaa tuli
- Anonyymi
Mielipide W:n monumentista ?
- Anonyymi
Sen näköinen kuin tilaajansa. Eli täysin susi!
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Sähkärin suusta tipahtanu.
- Anonyymi
Tänään oli enää maissinpaloja jäljellä, keräsin talteen
- Anonyymi
Uotin kasvistortillä pyrkinyt ulos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658