Ikävä yllätys ohrasaaren sillalla.

Anonyymi-ap

Tulin juuri sauvakävelyltä kotiin, ja voi juuttaat että minua kismittää , olin nimittäin perinteiseen tyyliin iltakävelyllä sauvojeni kanssa, moni varmaan tunnistaakin..

Oli ruskea pökäle sillalla, hyvä että en päälle astunut, ei ole ollut kovin kauaa siinä koska sade olisi muuttanut sen muhjuisemmaksi, kuka nyt tarpeitaan sillalle tekee?

Erään paikalle tulleen miehen kanssa siinä tilannetta kauhisteltiin, hän tiesi sanoa varmuudella että kyseessä on ihmiset jätökset ja alle puolituntia vanhat.Seassa oli vähän maissia ja paprikaa, eli luultavasti syönyt herne maissi paprika ruokaa edellisenä päivänä, jos joku tunnistaa?

Eli, jos lenkkeillessä tulee hätä niin tee nyt hyvä ihminen polun viereen tai koita kestää vessaan saakka.

Minulla sattui olemaan sadetakissa irroitettava huppu niin keräsin pökäleet ja ne pari nenäliinaa huppuun ja vein ulosteet koirankakkaroskikseen ja hupun uffin keräykseen.

8

1033

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei hätää,Tekninen puoli käynyt siltaa tarkastelemassa.Paskaa tuli

• Anonyymi

Mielipide W:n monumentista ?

• Anonyymi

Sen näköinen kuin tilaajansa. Eli täysin susi!

• Anonyymi

Juu

• Anonyymi

Sähkärin suusta tipahtanu.

• Anonyymi

Tänään oli enää maissinpaloja jäljellä, keräsin talteen

• Anonyymi

Uotin kasvistortillä pyrkinyt ulos.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      164
      1479
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. 59
      948
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      941
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe