Mieheni muutaman viimeisen vuoden aikana alkanut puhumaan siitä, että haluaisi kokea seksin miehen kanssa. Ehkä imemisen tmv kautta. Oon suhtautunut tähän ihmeen kevyesti. Mies on vannonut valtavasti sitä, että rakkaus meidän välillä on ja pysyy, tuo olisi ihan muuta eikä tunteita olisi pelissä yhtään.
Nyt tää tapahtuikin sit ihan yllättäen, mies lähti liikenteeseen yöllä 04 aikaan, tuli ennen 07 kotiin. Katsoin puhelimesta taksireitit, jossa oli mennyt ja kiinnihän hää jäi. Myönsi että joku mies oli ottanut suihin.
Mä en nyt kertakaikkisesti pääse tästä yli! Miten hitossa tää nyt näin meni?! Koen todella vahvasti että minua on petetty. Mistään tämmöisestä ei oltu sovittu. Olen painottanut avoimuutta niin paljon, vaikka jossain kohti olenkin aiheeseen kevyesti suhtautunut.
Miten te käsittelisitte vastaavan tilanteen? Miten yleensä parisuhteessa teette ja toimitte, jos tilanne on tänkaltainen, että toista alkaakin houkuttaa seksi saman sukupuolen kanssa?
Mun pää hajoaa kohta.. en kertakaikkisesti tiedä mitä tehdä!
Miehenä biseksuaali
Anonyymi-ap
1
52
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei sun miehes sua ole pettänyt jos kerran on jo puhunut näistä mieli teoista teillä voi alkaa mennä paremmin tämän jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot24918062Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7010301Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3216763Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki274536Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483847Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.753258"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132923Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892410MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201627Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181526