Mieheni muutaman viimeisen vuoden aikana alkanut puhumaan siitä, että haluaisi kokea seksin miehen kanssa. Ehkä imemisen tmv kautta. Oon suhtautunut tähän ihmeen kevyesti. Mies on vannonut valtavasti sitä, että rakkaus meidän välillä on ja pysyy, tuo olisi ihan muuta eikä tunteita olisi pelissä yhtään.
Nyt tää tapahtuikin sit ihan yllättäen, mies lähti liikenteeseen yöllä 04 aikaan, tuli ennen 07 kotiin. Katsoin puhelimesta taksireitit, jossa oli mennyt ja kiinnihän hää jäi. Myönsi että joku mies oli ottanut suihin.
Mä en nyt kertakaikkisesti pääse tästä yli! Miten hitossa tää nyt näin meni?! Koen todella vahvasti että minua on petetty. Mistään tämmöisestä ei oltu sovittu. Olen painottanut avoimuutta niin paljon, vaikka jossain kohti olenkin aiheeseen kevyesti suhtautunut.
Miten te käsittelisitte vastaavan tilanteen? Miten yleensä parisuhteessa teette ja toimitte, jos tilanne on tänkaltainen, että toista alkaakin houkuttaa seksi saman sukupuolen kanssa?
Mun pää hajoaa kohta.. en kertakaikkisesti tiedä mitä tehdä!
Miehenä biseksuaali
2
233
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sun miehes sua ole pettänyt jos kerran on jo puhunut näistä mieli teoista teillä voi alkaa mennä paremmin tämän jälkeen
- Anonyymi
Meillä oli sama tilanne. Minä miehenä kerroin haluistani miehiä kohtaan ja että haluan vain ja ainostaan kokeilla ottaa mieheltä suihin..
Vaimo pitkien puheiden päätteeksi sanoi että kokeile. Minä kävin yksi ilta puolitutun luona ja siellä sen tein yhdeltä mieheltä suihin otin en heti kehdannut kertoa ja se mies laittoi viestiä että olin hyvä ja otettaisiin jo uusiksi vaimo luki viestin ja oli vähän näreissään kun en kertonut. Ja tivaa teetkö uudestaan olenko nytten homo Olisi halunnut tietää ja kysy nautitko sanoin että nautin. Ja voisin tehdä uudestaan..vaimolla olo että sitä petetty ja olisi halunnut olla paikalla ja sovittu milloin se tehdään ja haluaa tavata sen miehen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3825671Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151662- 106971
- 78851
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95844- 50842
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44832- 41823
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56817- 39799