Miehenä biseksuaali

Anonyymi-ap

Mieheni muutaman viimeisen vuoden aikana alkanut puhumaan siitä, että haluaisi kokea seksin miehen kanssa. Ehkä imemisen tmv kautta. Oon suhtautunut tähän ihmeen kevyesti. Mies on vannonut valtavasti sitä, että rakkaus meidän välillä on ja pysyy, tuo olisi ihan muuta eikä tunteita olisi pelissä yhtään.
Nyt tää tapahtuikin sit ihan yllättäen, mies lähti liikenteeseen yöllä 04 aikaan, tuli ennen 07 kotiin. Katsoin puhelimesta taksireitit, jossa oli mennyt ja kiinnihän hää jäi. Myönsi että joku mies oli ottanut suihin.
Mä en nyt kertakaikkisesti pääse tästä yli! Miten hitossa tää nyt näin meni?! Koen todella vahvasti että minua on petetty. Mistään tämmöisestä ei oltu sovittu. Olen painottanut avoimuutta niin paljon, vaikka jossain kohti olenkin aiheeseen kevyesti suhtautunut.
Miten te käsittelisitte vastaavan tilanteen? Miten yleensä parisuhteessa teette ja toimitte, jos tilanne on tänkaltainen, että toista alkaakin houkuttaa seksi saman sukupuolen kanssa?
Mun pää hajoaa kohta.. en kertakaikkisesti tiedä mitä tehdä!

2

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sun miehes sua ole pettänyt jos kerran on jo puhunut näistä mieli teoista teillä voi alkaa mennä paremmin tämän jälkeen

• Anonyymi

Meillä oli sama tilanne. Minä miehenä kerroin haluistani miehiä kohtaan ja että haluan vain ja ainostaan kokeilla ottaa mieheltä suihin..
      Vaimo pitkien puheiden päätteeksi sanoi että kokeile. Minä kävin yksi ilta puolitutun luona ja siellä sen tein yhdeltä mieheltä suihin otin en heti kehdannut kertoa ja se mies laittoi viestiä että olin hyvä ja otettaisiin jo uusiksi vaimo luki viestin ja oli vähän näreissään kun en kertonut. Ja tivaa teetkö uudestaan olenko nytten homo Olisi halunnut tietää ja kysy nautitko sanoin että nautin. Ja voisin tehdä uudestaan..vaimolla olo että sitä petetty ja olisi halunnut olla paikalla ja sovittu milloin se tehdään ja haluaa tavata sen miehen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      434
      6261
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      121
      3576
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      88
      2416
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1889
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      109
      1185
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      92
      1164
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1055
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      62
      1028
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      76
      930
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      41
      924
    Aihe