Tyytymätön facebookiin

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette facebookista yleensäkin. Nyt kun olen hyvin tutustunut Facebookin toimintaan. Niin ajattelin lähteä facebookista lopullisesti. Esimerkiksi Facebook lataa sinne yhteystedoiksi kaikki ihmiset jotka ovat puhelimesi yhteystiedoissa. Vaikka sinun puhelimessasi olisi seitsemän vuotiaan kummilapsesi puhelinnumero, niin facebook on ladannut sen sinun facebookiisi. Facebook myös ehdottaa kavereiksesi " saatat tuntea nämä ihmise" ja lataa jatkuvasti facebookiisi ihmisiä ympäri maailmaa, ei ainoastaan kaverisi kavereita. Tiedän tämän. Olen tehnyt estoja, ei auta. Olen viikko sitten poistanut kaikki kaverini ja myös yhteyshenkilöt facebookista ( jotka Facebook lataa automaattisesti puhelimestani siis heidät joiden puhelinnumero minulla on. Facebook ei tunnista paikkakuntaa missä käytän tätä puhelinta( käytän fabookia aina vain tätä samaa puhelinta) eikä myöskään tunnista puhelintani että tietäisin että käyttäjä olen minä. Facebook kysyy jatkuvasti: olitko se sinä, tunnistimme paikkakunnan jossa et tavallisesti ole. Siis Olen tasantarkkaan samalla paikkakunnalla ja Salla puhelimella enkä missään muualla. Minulla on kaksivaiheinen kirjaantuminen käytössä.

21

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähdin pois 10 vuotta sitten,huijareitten paratiisi.

• Anonyymi

Kuka haluaa luovuttaa elämänsä kipa-porukalke muutenkaan.

• Anonyymi

Paska koko facebook. Kaupallinen. Koukuttava. Nyt yritän pyristelee eroon siitä mutta se on hyvin vaikeaa koska todelliset ihmiskontaktinin ovat hyvin vähäiset. Kasvotusten tapaamisia on hyvin vähän ja niitä on vaikea järjestää, hyvin kinkkistä ja mutkallista.

• Anonyymi

Jotkut aivan elävät FBssa, monta päivitystä päivässä. Mikä puuttuu oikeasta elämästä?

• Anonyymi

Et vaan osaa käyttää etkä ymmärrä toimintoja

• Anonyymi

Aikaisemmin en osannut käyttää enkä ymmärtänyt toimintaa. Nyt kun tiedän ymmärrän ja tiedän, niin todellakin haluaisin jättää koko Facebookin. Mutta kun sukulaiset ja parhaat ystäväni ovat myös siellä, niin en ole vielä jättänyt. Nyt käyn facebookissa vain kerran viikossa maanantaina. Muina päivinä ja aikana facebook saa jäädä unholaan. Olen laittanut myös asetuksia niin että kun joku on päivittänyt toimintaansa niin facebook ei ilmoita ponnahdusikkunana eikä äänenä sitä minulle.

• Anonyymi

Itseäni huolettaa kun Facebook on jäänyt kiinni monista rikoksista ja testeistä joissa ihmisten käytöstä on tutkittu säätelemällä asioita ja Zuckerberg ollut oikeudessakin niistä mutta onnistuvat kieltämään kaikki. Nykyäänhän myös kaikki mitä olet facebookiin lähettänyt on kirjaimellisesti Metan omaisuutta. Itseäni ei haittaa puoleen eikä toiseen mitä facessa tapahtuu. Sehän on vähän kuin talon etuovi. Mitä se talon etuovi kertoo ihmisestä joka sen taksna asuu? Joidenkin mielestä varmaan kaiken.

• Anonyymi

Jostain syystä alkanut työntämään äärioikeiston sontaa jatkuvasti näkyville.

• Anonyymi

Ihan turha, käväisin joskus kauan sitten ja lähdin pois.

• Anonyymi

Sen saa kuulemma hakkerit auki, tiedä häntä. Tietoturva pettää vissiin sen osalta, ei kannattaisi kadata mitä tahansa. No, meistä liikkuu aiheuttaa muutenkin...saapa muuten nähdä oulun areenan hommia ja muuta, raitiovaunukin vissiin suunnitteilla ja bussiliikenteen parantaminen, on myös yliopiston siirto ha kaikkea. Asuntoja ja toimitiloja jää kyllä paljon tyhjilleen, jos siirrellään tilat kontinkankaslle. Areenan tulee olla toimiva ya vaatii kustannuksia, mutta hyvä jos oulu onnistuu todellakin menemään kuten Tampereella, Nyssen malliin keskustasta esim yli -Iihin.

• Anonyymi

Hyvin sitä on ennenkin pärjätty ja lisäännytty ilman facebookkeja.

• Anonyymi

Oletko oululaisia?:)

• Anonyymi

Pojat eivät ole aina niin oerillä insinööristieteestä. Facebookin saa auki ja raideleveys pitää olla oikea maastorakenteen mukaisestikin. Maastorakemne oulussa, ratikka, siinä ole pojille miettimistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pojat eivät ole aina niin oerillä insinööristieteestä. Facebookin saa auki ja raideleveys pitää olla oikea maastorakenteen mukaisestikin. Maastorakemne oulussa, ratikka, siinä ole pojille miettimistä.

Erikoinen kirjoitus klo. 8:32. Mutta harvapa tietää että kirkon alttarin alla on yleensä reliikki. Mistä löytyy standardi kirkon rakennukseen ja miten reliikki on speksattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoinen kirjoitus klo. 8:32. Mutta harvapa tietää että kirkon alttarin alla on yleensä reliikki. Mistä löytyy standardi kirkon rakennukseen ja miten reliikki on speksattu?

Pyhäinjäönnöksistä on vaikea tietää, mutra titta se, mitä nyt lukee kalevassa esimerkiksi, että yliopiston siirrolla on vaikutusta tiloihin jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhäinjäönnöksistä on vaikea tietää, mutra titta se, mitä nyt lukee kalevassa esimerkiksi, että yliopiston siirrolla on vaikutusta tiloihin jne.

😀🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä varmaan ainakaan insinööriuraa, lääkäriuraa tekevät kyllä tiedä.

• Anonyymi

Ja mistä himputista tämä facebook näitä ihmisiä joita "saatat tuntea" syytää tähän minun facebookiin. Olen "siivonnut" facebookia ja poistanut sieltä kaikki kaverit jo kuukausi sitten. Niin että nämä "ihmisiä joita saatat tuntea" ei ainakaan kaverien välityksellä sinne tule. Siellä on mustaa naamaa, keltaista naamaa valkoista naamaa, kissaa, koiraa...Voi helvatan helvatta.. Ottaa kyllä aivoon!!!!! Tietäälö joku miten tämän voi estää???????? Kaikkia estoja ja muuta rajoittavaa Olen sinne laittanut mutta tämän estoa en ole vielä sinne onnistunut laittamaan. Vähitellen pyydän vain muutamia sukulaisia ja ystäviä sinne facebookiin ja käyn siellä kerran viikossa, muuna aikana unohdan Facebookin.

• Anonyymi

On sulla kummallinen puhelin. Ei mulla ainakaan ole kaverilistalla muita kuin ne, jotka olen sinne itse Facebookisa lisännyt.

• Anonyymi

En sanonut että he ( siis nämä " ihmiset joita saatat tuntea") ovat kaverilistallani. Tietysti kavereitani on siellä vain heitä joita olen pyytänyt tai hyväksynyt kavereikseni ( tosin nitä oli kyllä aivan liikaa). Puhuinkin näistä "ihmisiä joita saatat tuntea" joita facebook sinne syytää. On se sinunkin facebook ihan samanlainen. Etkö ole huomannut. Tutkippa asiaa niin huomaat!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7286
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      504
      5439
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3355
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2651
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      50
      2358
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1298
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1262
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe