Kapo logistiikka oy jonka kari pihlas omistaa on pieni yritys vantaalla. 3 taksia ja 1 puolikkaan nuppi. Lupailee tehdä sopimuksia ja maksaa 2vk välein palkkaa mutta saat kysellä kuukauden jälkeen palkkoja joita et saa silloinkaan. Sopimusta lupaa kirjoittaa mutta siirtää sitä viikoilla. Palkkaa maksaa silloin kun huvittaa ja kyselemällä saat 200 euron suuruisen maksun viikon työstä. Työvaatteita ei hommaa. Autoa ei huolla vaikka siitä monesti mainitsee. Minä olin ajamassa 3kk ja siitä maksettiin vähän yli kuukauden verran. 2kk irtisanomisen jälkeen et saa vieläkään palkkoja itsellesi. Ajaa dfds ajoja yhdellä autolla ja taksit on menevän ja taksihelsingin ajossa. Kari itse esittää mukavaa puhelimessa mutta kaikki sen puheet ja lupaukset jää vain puheeksi.
Kapo logistiikka oy ei maksa
4
370
Vastaukset
- Anonyymi
Kapo logistiikka Oy yritys jolla ei ole ollut liiketoimintaa viimeisen 5 vuoden aikana.Tämä asia selviää kun tarkistaa lakisääteiset taloustiedot netistä. Helppo homma näin paljastetaan tällaiset pelle trollit jotka pilaavat asiallisen keskustelu yhteisön.
- Anonyymi
Ajelee puolikasta rekkarilla BVN-829 valkonen mercedes actross 2551 ja taksina transit, Vito ja e sarjan mercedes farmari. Tilitoimistoa ei ole mutta on rekisterissä oleva yritys. Ajattaa kilometri palkalla 0.30/km ja sopimuksettomana.
- Anonyymi
Kapo-logistiikka ei ole osakeyhtiö vaan toiminimi,siksi julkisia talouslukuja ei löydy..Osakeyhtiöiden talous tiedot ovat julkisia. Toiminimi yrityksen
tiedot eivät ole julkisia, koska yrityksen omistaja vastaa kaikesta omista varoistaan ja omaisuudellaan. Ihmisellä joka menee tällaiseen yritykseen töihin ja palkan maksu on tämänlaatuista kuten edellinen kirjoittaja kirjoitti on todella tyhmä tampio jos jatkaa ensimmäistä tiliä pidempään. Uudellamaalla on tarjolla todella laadukkaita työpaikkoja joissa maksetaan sopimuksien mukaista palkkaa ja saa ajaa laadukkailla autoilla. Kannattaa äänestää jaloilla. Legendaarisen Turunpojan iskulause tällä sivustolla oli "Paskoihin työpaikkoihin ei kannata jäädä makaamaan" Siinä on vinha totuus lyhyesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapo-logistiikka ei ole osakeyhtiö vaan toiminimi,siksi julkisia talouslukuja ei löydy..Osakeyhtiöiden talous tiedot ovat julkisia. Toiminimi yrityksen
tiedot eivät ole julkisia, koska yrityksen omistaja vastaa kaikesta omista varoistaan ja omaisuudellaan. Ihmisellä joka menee tällaiseen yritykseen töihin ja palkan maksu on tämänlaatuista kuten edellinen kirjoittaja kirjoitti on todella tyhmä tampio jos jatkaa ensimmäistä tiliä pidempään. Uudellamaalla on tarjolla todella laadukkaita työpaikkoja joissa maksetaan sopimuksien mukaista palkkaa ja saa ajaa laadukkailla autoilla. Kannattaa äänestää jaloilla. Legendaarisen Turunpojan iskulause tällä sivustolla oli "Paskoihin työpaikkoihin ei kannata jäädä makaamaan" Siinä on vinha totuus lyhyesti.Edellinen kirjoittaja mainitsi Turun pojan Runosmäen legendan. Siinä kaveri joka ei säälinyt yhtään yrittäjää . Milloin homoiltiin Ruotsinlaivalla ja jne........... Nimimerkkejä oli pankkiautomaatti, pakettiautomaatti. Kirjoittaja oli hemmo joka ravisteli koko kuljetusalan keskusteluilmapiiriä aivan terveellä tavalla haukkumalla kaikki pystyyn. Niitä keskusteluja kaiholla muistelen, minne sitten pakettiautomaatti sitten matkasitkin......................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1204540Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv662619Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91146- 66872
- 21853
- 41835
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu120833Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67807Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789