Äänekosken asukasten tasapuolinen kohtelu

Anonyymi-ap

Tässä se nähdään taas kerran, asukasten tasapuolinen kohtelu, kattia kanssa. Tuolle tontille ovat nämä ostajaehdokkaat rakentaneet vuosien saatossa tien, kaataneet puut ja nyt koittavat ostaa tontin. Tässä näkee että kannattaa olla kavereita kalaveljien kanssa. Ilmeisesti ei kuitenkaan tarpeeksi tällä kertaa kun eivät myyneet ilmaiseksi ilman rakentamisvelvoitetta kaavoittaen kuntalaisten piikkiin. Saattaa tuo mieli tietysti vielä hyrräkokouksessa muuttua.

Mörtin pientalotonttia 992-12-1239-3 koskeva ostotarjous

https://web28.aanekoski.fi/dynasty10/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2025650-11

19

767

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asukkaiden tai asukkaitten. olisi jälleen töitä opettajalla.

• Anonyymi

vai kastematojen. Sellaisia lieroja täällä riittää.

• Anonyymi

Varsinkin sinä

• Anonyymi

Kiertäkää Äänekosken ulkopuolella katsomassa teiden kuntoja. Asvalttiin revitään pois ja jätetään hiekkatielle. Kehittyyvä Äänekoski

• Anonyymi

Hiekka on asfalttia parempi. Asfaltti varastoi aivan valtavat määrät lämpöä ja sen vuoksi kesäisin on öisinkin todella ahdistavaa kaupungissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiekka on asfalttia parempi. Asfaltti varastoi aivan valtavat määrät lämpöä ja sen vuoksi kesäisin on öisinkin todella ahdistavaa kaupungissa.

Jännää kääkk

• Anonyymi

Ketä ne ostajaehdokkaat on ja missä tieto, että juuri he olisi sinne tiet sun muut palvelut rakentaneet?

• Anonyymi

Vai palvelut rakentaneet tontille, siellähän on taas yks serlokki vain capslokki puuttuu. Näitä rakentamattomia tontteja minne porukka on tunkenut omia kamojaan jne on koko kylä täynnä, suolahdessa taitaa olla parhaat esimerkit. Onko tuolta mörtistä tai ääneniemestä kukaan ostanut tonttia viimeseen kymmeneen vuoteen? Ei taida olla.

• Anonyymi

Kun olisivatkin sellaisia että kamoja viedään rakentamattomalle tontille kun niitä on sellaisiakin jotka tietoisesti työntää rajaa ja hirvee elämä kun omaa rajaa koettaa selvittää.

• Anonyymi

Ajelkaas ruotintietä. Siinä vasta perunapelto

• Anonyymi

Aloittajan kirjoitistaito kertoo älyllisestä lahjattomuudesta. (asukasten)

• Anonyymi

Pääasia että selvän saa mitä tarkoottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia että selvän saa mitä tarkoottaa.

tarkoottaa, sooveltaavaa kiälen käyttöä, epämääräinen savolaanen.

• Anonyymi

Ajoin tuosta just ohi. Kyllähän siinä on matkailuautolle ja veneelle tehty säilytyspaikka ja tiekin vielä. Puut kaadettu vekeen.

• Anonyymi

Jos tuo noin halvalla myydään niin tulen tekemään korvauspyynnön epäoikeuden mukaisesta kohtelusta vastaavasta oman tonttini hinnasta, jolla kaupunki minua rahasti runsaasti enemmän. Tiedän muista kaupungeista että epätasapuolisesta käytöksestä kaupungin taholta on saanut tasausta.

Kaupunki ei ole yritys vaan kaupunkilaisten ja heitä on kohdeltava tasavertaisesti.

• Anonyymi

Omalla kohdallani kaupunki on pettänyt myös lupaukset tontin myynnin jälkeen. Ei pitäisi uskoa mitään mitä sieltä sanotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omalla kohdallani kaupunki on pettänyt myös lupaukset tontin myynnin jälkeen. Ei pitäisi uskoa mitään mitä sieltä sanotaan.

Täällä pikkukylässä ei tunnuta tietävän virkamiesten vastuista mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä pikkukylässä ei tunnuta tietävän virkamiesten vastuista mitään.

Tyypillistä näille on suoraan päin naamaa valehtelu, kuten poliitikoillekin. Kaikki valehtelevat päin naamaa, jos jotain koitat saada kirjallisesti niin ei onnistu. Pöytäkirjat on kyllä täynnä erinäköistä lätinää ja korulauseita. Ihan täysi rosvojoukko mutta näin kai se on tässä läpeensä korruptoituneessa Suomenmaassa joka puolella.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      63
      779
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      157
      753
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      750
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      712
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      636
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      516
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      460
    13. 39
      455
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      429
    16. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      422
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      408
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe