Ben Zyskowicz pamautti Ylellä sellaisen ylilyönnin, että joutui pahoittelemaan.
Tutkija harkitsee jatkotoimia.
Helsingin yliopiston väitöskirjatutkija Bruno Jäntti syyttää kokoomuksen konkarikansanedustajaa Ben Zyskowicziä vapaan median ohjailusta.
Helsingin yliopiston väitöskirjatutkija Bruno Jäntti tuomitsee kansanedustaja Ben Zyskowiczin (kok) viikon takaisen ulostulon kovin sanoin ja harkitsee jatkotoimia asiassa.
Jäntin väitöskirjaohjaaja, maailmanpolitiikan professori Teivo Teivainen nosti asian esiin viestipalvelu X:ssä ja kuvaili Zyskowiczin väitettä paitsi virheelliseksi, jopa vaaralliseksi. Teivaisen mukaan tutkijan leimaaminen terrorismin tukijaksi voi vaarantaa ”leimatun mahdollisuuksia toimia ammatissaan, estää matkustamista ja johtaa myös henkilökohtaiseen vaaraan”.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4ebc0059-dfb8-46e9-a21a-158bdc3bb07a
Zyssen ylilyönti "törkeä, vastuuton, epätoivoinen"
Anonyymi-ap
6
68
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ikä tekee tehtävänsä ja kokoomuslainen ylimielisyys,
- AnonyymiUUSI
Olisko sairauden myötä estottomuus?
- AnonyymiUUSI
Saattaa olla ....
- AnonyymiUUSI
Todella harkitsematonta leimata tutkija terroristiksi.
- AnonyymiUUSI
Eläkkeelle pistettävä jo vihdoin, kun ei itse tajua lähteä.
- AnonyymiUUSI
Zyssen lapsus. Brunolle jäitä hattuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217985Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855