-Me joudutaan lähtemään tästä. Voisitko tulla käymään minun luona illalla.Oli Äidin alakuloinen viesti. Äiti ja nuorempi siskoni Minna asuivat kotitaloa.Isä oli lähtenyt omille teilleen ja jättänyt salaa hoitamatta laskuja,jotka nyt oli mennyt ulosottoon.Talonlainan pankki oli laittanut pakkohuutokauppaan.
Välit Äidin kanssa oli aina olleet hyvät ja lämpimät toisillemme.Elämässä oli tapahtunut paljon,muuttunut paljon,mutta olimme aina side toisillemme.Lupasin että tapahtuisi mitä vaan tai menisi kuinka huonosti.Koskaan en jätä sinua.Laskuja oli kertynyt useamman tuhannen edestä.Tuntui että pitää kulkea askele askeleelta helvetin läpi,että kaikki on hoidettu.Olin ottanut laskut talteen,että maksan myöhemmin kaikki pois.Lähtökahvia juodessa katseemme kohtasi usein Äidin kanssa.Minnakin huomasi sen ja kysyi.
-Tekisikö mieli jäädä yöksi minun tai Äidin viereen.
-Niin voisit jäädä,ettei tarvitse yötä vasten lähteä.Tiesin että Äiti halusi etten lähtisi.
Minna oli jo mennyt omaan huoneeseen.
-Kiitos Janne.Miten voisin hyvittää tämän kaiken sinulle.Menee varmaan aikaa,että kaikki on maksettu.Mites vanha suola ? Alkaako janottaa..
Isän ollessa omilla reisuillaan vikonlopun,joskus viikonkin.Olimme Äidin kanssa saman peiton alla.Oliko oikein naida omaa Äitiä.Sillä hetkellä tarvitsimme kaikista eniten toisiamme.Yhdyntä oli vahvuus joka teki meistä taistelijoita silloin.
Selvittiin silloi.Nyt tilanne on pahempi,mutta selvitään tästäkin.
-Jatketaanko siitä mihin jäätiin silloin.Haluatko alkaa seurustelemaan minun kanssa ? Äiti ja Poika.Haluan.
Vanha suola janottaa.
Anonyymi-ap
1
872
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
jatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723075Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532271Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131503Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651259- 861136
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23961Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55945- 47932