Yksinäisyys on ongelma

Anonyymi-ap

Monelle on nykyään ongelma yksinäisyys. Nuoretkin kokee yksinäisyyttä. Sosiaalinen media ei lievitä yksinäisyyttä.
Niinpä tässä peräänkuulutan nuoria typyköitä, 18-20 vuotiaita.
Tulkaa sedän luon, vaihdetaan vaikka sylkeä.

Vexi72v.

38

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta yksin oleminen on hienoa. Rakensin kesämökinkin niin pieneksi, ettei sinne mahdu minun lisäkseni kuin yksi ihminen seisomaan. Saunakin on niin pieni että justiinsa matuu kaksi saunojaa. lähitalon Jaska käy joskus kylpemässä samalla kun tuo pontikkaa minulle. Ei ole kiusallisia vieraita näkynyt.

• Anonyymi

Hyvä, se on oikeeta meininkiä. Ei tarvii sukulaisia syöttää ja juottaa, ku ei mahu.

• Anonyymi

Sulla näyttää olevan nyky Rakennuslait händyssä.!

• Anonyymi

Mee palvelutaloon pappa

• Anonyymi

Niin, talvet minä asun täällä Madeiralla, Funchalissa, ja taas huhtikuussa tulen pikkumökilleni kesäksi. Naapurin Jaska huoltelee talven ajan mökkiä.
      Tällainen elämä sopii hyvin kaltaiselleni kuusikymppiselle eläkeläiselle.

• Anonyymi

Eikös siellä ole just se gaybeach! Sulle varmaan tuttu paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen tiedät yeah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siellä on useitakin poikarantoja. Usein käymme heittelemässä lähimmälle mätiä omenoita, joita kauppahallista saa ilmaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen tiedät yeah

Siksihän tuonne aina lennetään lomalle ja vaihtelun vuoksi Pattayalle missä odottaa kauniit pikkupeppuiset ladyboyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksihän tuonne aina lennetään lomalle ja vaihtelun vuoksi Pattayalle missä odottaa kauniit pikkupeppuiset ladyboyt

Ei tarvitse Pattayalle asti lähteä. Jyväskylässä useita persujen hylkäämiä yh Thaikkuja vailla uutta "sponssaaja"

• Anonyymi

Olen nuori Thainainen ja ehtinyt vaihtaa eritteitä jo monen miehen kanssa...

• Anonyymi

Funchalin Beatles- veneistä voi poimia itselleen mukavan pojan oppaaksi. Tällainen tukevahko täti tarvitsee oppaan joka ei heti väsy!

• Anonyymi

Oot reppana jo liian vanha , sinusta ei ole naisille mitään iloa

• Anonyymi

Harvemmin tukevahkosta tädistä on naisille iloa, typerä hönö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin tukevahkosta tädistä on naisille iloa, typerä hönö!

Ja sinä vielä typerämpi hönö voisit käydä optikolta silmälasit että pystyisit selkeästi lukemaan ketjua näkisit kenelle kommentoi kukakin.

• Anonyymi

Kela käski muuttamaan halvempaan koppiin..25 neliötä. Köyhällä ei ole ystäviä eikä tuonne ketään vieraita mahtuisikaan.

• Anonyymi

Rakennuslupaa ei tarvita alle30 neliön mökeissä.!Tuskin niitä asumistukijakaan enää tarvita.
        Kaupunkeissa 17 neliön yksiöissä asustaa jopa 12 ihmistä,sänkytkin ovat päälekäin.Kyllä sopu sijaa antaa. Siipelijätkin saavat nukkua ilmaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakennuslupaa ei tarvita alle30 neliön mökeissä.!Tuskin niitä asumistukijakaan enää tarvita.
        Kaupunkeissa 17 neliön yksiöissä asustaa jopa 12 ihmistä,sänkytkin ovat päälekäin.Kyllä sopu sijaa antaa. Siipelijätkin saavat nukkua ilmaiseksi.

Mutta toimenpidelupa tarvitaan. Ei sitä 30m2 mökkiäkään ihan noin vain saa rakentaa.

• Anonyymi

Kävin istuksimassa marketissa, katselin siinä nuorta kassatypyä.
      Merkille laitoin että kun kassalle tuli nuorimies niin kyllä vilkuili kassatypy näitä nuoria miehiä mutta ei sitten meitä vanhempia herrasmiehiä vilkaise kertaakaan. Hyvä kun tervehtii.
      Kyllä ei tuollakaan kassatypyllä ole järjen hiventäkään kun haaveilee tuollaisista tyhjätaskuista.
      Meillä harmailla herrasmiehiä kun on vakaa talous, omakotitalo maksettu, kesämökkikin, on uusi auto ja moottorivene ym omaisuutta.
      Kyllä Dannyn morsmaikku on näitä harvoja fiksuja typyköitä.

• Anonyymi

Ai niin unohtui allekirjoitus.

Vexi72v

• Anonyymi

minulle ei ainakaan ole, eilenkin jotain hassua jutua ihmisten kanssa.... ehkä se on introverttien ongelma tuo vai ei osaa kommunikoida ihmis-olion kanssa.

• Anonyymi

Virolaiset saavat mahdutettua 10 ihmistä yksiöön, koko ajan ihmiset vaihtuvat ja jumalaton ramppaus + möykkä. Näin yläkaupungilla.

• Anonyymi

Virolaiset rakennusporukat tekevät ihan sairaan huonoa jälkeä ja vapaa-aikana vetävät etanolia kaksin käsin kurkkuunsa.

• Anonyymi

Jokainen kännykän toljottajahan on mediaseksy😬

• Anonyymi

Minä tuijottelen marketin aulassa naisia. Arvostelen mielessäni, katson tissit, haarojen välin ja pepun ja annan pisteet 1-10.

Vexi72v

• Anonyymi

Mitä sitten? Eihän tuossa ole mitään mikä ylittäisi ilmoituskynnyksen.

• Anonyymi

Sitten varmaan tämä Seppälän Prismassa päivittäin hyllyjen välissä naisia kyttäävä "erikoisosaaja" viiksivallu Borat tuttu sinulle? N,60 vuotias mies ja työhistoria Suomessa nolla.

• Anonyymi

73 vuotta tuli täyteen. Olisi kiva löytää neitonen joka olisi 18-25v ja neitsyt vielä, vaikkapa joku typykkä joka eronnut uskonnollisesta yhteisöstä ja haluaisi nyt sitten nauttia elämästä.
      Minä tarjoan turvallisen kodin ja tukea arkeen.

Vexi 73v

• Anonyymi

Mitä sitten? Eihän tuossa ole mitään mikä ylittäisi ilmoituskynnyksen.

• Anonyymi

Kyllä on, Vexi on täyttänyt 73 vuotta. Onnea!

• Anonyymi

Ja Jaska täytti 113 huomenna!

• Anonyymi

Ei ole ykisnäisyyttä , on vain liian vähän viinaa, se on se ongelma.

• Anonyymi

Niin. Paljon viinaa - paljon ystäviä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Paljon viinaa - paljon ystäviä!

kyllä..

• Anonyymi

Kun viina loppuu, on vain kohtalotovereita.

• Anonyymi

Mä en tiedä mitään niin hienoa kuin vetää yksin viinaa. Ei tarvetta miellyttää jotain läskiä ämmää ei kä tarvetta naurattaa jotain yksinkertaista ystävää, vain minä ,pullo ja musiikki, tämä riittää, tämä on hyvä.

• Anonyymi

Kaunis viestisi sai minut herkistymään, nyyh. Olen onnellinen että on muitakin jotka osaavat elää itsensä kanssa. Kiitos!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      357
      4237
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      139
      3713
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2411
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      77
      2254
    5. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      11
      2224
    6. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      150
      1891
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1798
    8. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1796
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1399
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1085
    Aihe