Muutin vuosia sitten omistus asuntoon jossa ei ollut yhtään vuokrattua asuntoa. Mutta nyt on yli puolessa vuokralaiset . Ja he käyttäytyvät hyvin erilaisesti kuin omistus asunnon asukkaat ei ihan kaikki mutta enemmistö . Roskat kun pitäs kaikkien lajitella ,niin viedään kaikki sekajätteeseen josta maksetaan lisä kustannuksia. Käytävien seinät ovat kolhuja täynnä .Ja muuta asunto määräyksiin liittyvää. Koska muutto liike asunnoissa on vaihtuvaa. Joten ehdottaisin lakiin semmoista 30-50 € kuukausi maksua näille vuokran antajille , kantaisivat jonkinlaisen vastuun enempi talon remontti kustannuksista..
Vuokran antajat omistusasunnoissa
4
150
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kyllästyin lajittelupelleilyyn ja laitan kaiken sekajätteeseen. Lisäksi välttelen pihatyöt milloin milläkin verukkeella ja kun verukkeet loppuu jätän väliin muuten vaan.
Myös vettä käytän täysin holtittomasti koko kahden kympin edestä.
Terv. Vuokraloinen. - Anonyymi
Joo asunto sijoittajatkin sais osallistua .
- Anonyymi00004
Muutoissa hylätään vanhat kodinkoneet, rikkoontuneet peilit yms. a) pitkin pihaa b) porrashuoneeseen c) kellarivarastoon.
Pesutupaa käytetään varauksista piittaamatta eikä tietenkään maksetaka varausmaksuja. Mutta sen vastapainokse päästetään kaikki sukulaiset ja tututkin sinne.
Vuokraloisten on täysin mahdoton sulattaa sitä, ettei vuokra sisällä siivouksen ja vanhojen huonekalujen poiskannon lisäksi ilmaista pysäköintipaikkaa. Pysäköintalo olisi -> pysäköidään pitkin poikin pihoja tai varatuille paikoille.
Sehän myös selvää, että avaimia "unohtuu" palatuttaa ja ao. asukkaat itse tai heiden kaverinsa/velkojansa käy sitten murtautumassa kellarikomeroihin yms. Sisään toki tullaan avaimella = ei murtojälkiä teräsovissa, ei korvauksia vakuutusyhtiöiltä.
Vuokra-asunnoista pitäisi tottavie periä korotettua vastiketta, jolla katettaisiin nämä kulut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2652764Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka182210Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1001615Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081323- 541239
- 681223
- 521129
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093