Lipevä puhui 8.2.2023:
https://www.kokoomus.fi/petteri-orpo-nyt-on-oikea-aika-herata-velkaantumisen-vahattely-lopetettava/
"Jokainen osallistuu, heikoimmista pidetään huolta, lapsillemme jätetään tasa-arvoinen ja vauras yhteiskunta"
(Orpo tarkoitti rikkaitten lapsia)
"Siksi NYT on oikea aika puhua siitä, miten me YHDESSÄ ratkaisemme ongelmat. Siihen tarvitaan yhteistyötä. Ei kansan jakamista."
Ja sitten hallitus jakoi kansan ja ja sen rahat porvareille.
Hallitus jakoi kansan ja sen rahat porvareille
14
89
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitus on joukkio ammattivalehtelijoita.
- Anonyymi
Valehtekemisen tyyli on matkittu Trumpilta jota ainakin Purra on sanonut ihailevansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtekemisen tyyli on matkittu Trumpilta jota ainakin Purra on sanonut ihailevansa.
Putin ei tee muuta kuin valehtelee. Tyhmä Trump uskoo.
- Anonyymi
Vaalit voitettiin valehtelemalla. Nyt odotan mielenkiinnolla mitä uusia valheita Orpo ja Purra keksivät seuraavien vaalien alla. Todellisuus on ankea, mutta ainahan voi yrittää kääntää mustan valkoiseksi.
- Anonyymi
Taatusti yrittävät kääntää mustaa valkoiseksi ja Purran on jo antanut laajan
haastattelun Hesarille, jossa hän kertoo pyrkivänsä seuraavaksi pääministeriksi.
- Anonyymi
Porvarin jako: mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, sulle ei mitään.
- Anonyymi
Persuhallitus harrastaa kaverikapitalismia veronmaksajien rahoilla.
- AnonyymiUUSI
Porvarit porskuttaa korskeasti onhan niillä Purra ja Orpo eteujen ajajana,
- AnonyymiUUSI
Tietenkin. Nyt on POSKETON ralli jonka oletetaan jatkuvan ainakin ensi vuoden alkuun
eli kasvu on ollut mahtavaa
Eli ensi kerran tunnen itseni oikeasti varakkaaksi - ellei nyt sitten romahda
minulla ei ole kiikkeriä osakkeita kuitenkaan
Tavoittelen SAK:n johdon vuosituloja noin vuonna 2030 osingoilla
- AnonyymiUUSI
Meillä on nyt kiire tap pajaputinin taltuttamiseksi
Rheinmetall on saanut Naton ja Saksan hallitukselta tuen ja käskyn puolustusteollisuuden käynnistämiseksi koko Euroopassa eli ryhtyä toimeen Euroopan puolustuksen rakentamiseksi. Yhtiön toimitusjohtaja hankkeen kiirellisyydestä
Rheinmentallin osakekurssi on tullut 2,5 -kertaiseksi tänä vuonna
mutta siis hinta on nyt korkea itselleni, en omista - AnonyymiUUSI
Orpo ja Purra tuhosi Suomen.
- AnonyymiUUSI
Nyt on posketon talouskasvu
16,5% nousu KOLMESSA kuukaudessa siis noin 90 päivän aikana salkkuryhmässäni
eikä siinä kaikki
valmistelen juuri nyt sijoituskohteita ja verosuunnittelua vuosille 2026-30
Tavoittelen SAK:n johdon vuosituloja noin vuonna 2030 osingoilla
- AnonyymiUUSI
Hallitus on niin v***n huono, ettei se saa kasvua aikaan. Se on pointti.
Velkaa ja työttömiä se osaa tehdä.
Kolme miljardia se on jakanut rikkaiden veroaleen, vaikka "rahaa ei ole." - AnonyymiUUSI
Eikö silläkin kolmella miljardilla olisi kannattanut maksaa velkoja ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252094Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.911921Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881881MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131593Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881456Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11454Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241377Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481257Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351119Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731114