Mikähän lie hirvenmetsästäjien keski-ikä?
Itse epäilen että se on aika korkea.
Keski-ikä??
16
451
Vastaukset
- Anonyymi
Liian korkea. Hirvenmetsästystä eniten uhkaa se että porukoissa alle viisikymppiset on vähissä. Tilannetta ei muuta miksikään se että tähän alle ilmestyvän kirjoituksen tekijän porukassa on kaksi vähän nuorempaa.
- Anonyymi
10. ja 80 välällä ja ronskisti yli puolet alle 50, tarvitaanhan saaliinkäsittelyyn riuskia vetäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10. ja 80 välällä ja ronskisti yli puolet alle 50, tarvitaanhan saaliinkäsittelyyn riuskia vetäjiä.
....kaksi kolmasosaa alle 50.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mönkkäreitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mönkkäreitä?
Eipä ole tönkijöillä asiaa alueemme maastoon, maastokelpoisuus riittämätön.
- Anonyymi
Avaaja varmaankin ajattelee että iän kasvaessa vanhuuteen metsästäjämäärä vähenee ja metsästäjille joudutaan maksamaan, että saadaan riittävästi metsästäjiä hirvitalkoisiin.
- Anonyymi
Jomo
- Anonyymi
Vanhoja poikia kaikki tyynni
- Anonyymi
Näin voi olettaa...
- Anonyymi00029
Aika tulee muuttumaan. Junttejen perukoilla käteen vetävät erakot loppuu ja onneksemme kuolee pois. Nuoret ei tahdo edes armeijaan saati metsiin ylipäätään rämpimään. Asetta ei ,kuskata kuin käsilaukkua.
- Anonyymi00032
100v.😁😁😁
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632