Mikähän lie hirvenmetsästäjien keski-ikä?
Itse epäilen että se on aika korkea.
Keski-ikä??
16
451
Vastaukset 16
- Anonyymi
Liian korkea. Hirvenmetsästystä eniten uhkaa se että porukoissa alle viisikymppiset on vähissä. Tilannetta ei muuta miksikään se että tähän alle ilmestyvän kirjoituksen tekijän porukassa on kaksi vähän nuorempaa.
- Anonyymi
10. ja 80 välällä ja ronskisti yli puolet alle 50, tarvitaanhan saaliinkäsittelyyn riuskia vetäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10. ja 80 välällä ja ronskisti yli puolet alle 50, tarvitaanhan saaliinkäsittelyyn riuskia vetäjiä.
....kaksi kolmasosaa alle 50.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mönkkäreitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mönkkäreitä?
Eipä ole tönkijöillä asiaa alueemme maastoon, maastokelpoisuus riittämätön.
- Anonyymi
Avaaja varmaankin ajattelee että iän kasvaessa vanhuuteen metsästäjämäärä vähenee ja metsästäjille joudutaan maksamaan, että saadaan riittävästi metsästäjiä hirvitalkoisiin.
- Anonyymi
Jomo
- Anonyymi
Vanhoja poikia kaikki tyynni
- Anonyymi
Näin voi olettaa...
- Anonyymi00029
Aika tulee muuttumaan. Junttejen perukoilla käteen vetävät erakot loppuu ja onneksemme kuolee pois. Nuoret ei tahdo edes armeijaan saati metsiin ylipäätään rämpimään. Asetta ei ,kuskata kuin käsilaukkua.
- Anonyymi00032
100v.😁😁😁
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511289Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201059Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215808Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä31796En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58782- 64752
- 141724
- 46664
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss61581