Itse olen näitä vanhempia t-miehiä, joiden prosessi kesti kauan ja opiskeluvuodet menivät prosessissa ja päädyin sitten siivoojaksi. ISS:llä meni hyvin, kunnes tänä vuonna tuli konflikti, ja paha sellainen. Työpaikallani eräs nainen luuli, että haluan hänen kanssaan sänkyyn ja vaikka olenkin muuten täysin stealth päätin avautua hänelle siitä, että olen t-mies, jotta hän ymmärtäisi tilanteen. Pomoni sai tietää asiasta ja hän huusi minulle, ettei vähemmistöön kuulumisestaan saa kertoa töissä. Mainittakoon, että työpuhelimeeni tuli jatkuvalla syötöllä viestejä siitä, kuinka ISS on firma, jossa jokainen vähemmistöön kuuluva saa tuoda asian avoimesti esiin. Vaihdoin työpaikkaa mutta nyt kun olen yrittänyt tehdä pomosta valitusta törmään siihen, ettei kukaan suostu ottamaan asiasta vastuuta. ISS:n työsuhdetiimi ei suostu vastaamaan, Maria Pajamo, joka on julistanut julkisuudessa kuinka ISS on Priden yhteistyökumppani tms, ei vastaa sähköposteihini. Heillä on tämä hyväveliverkosto, jossa pomosta ei voi tehdä valitusta eikä hän voi joutua vastuuseen, vaikka on rikkonut firman sääntöjä. Tietääkö kukaan miten tässä voisi edetä?
ISS & syrjintä
Anonyymi-ap
1
255
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641790Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141682- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261145- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535