Itse olen näitä vanhempia t-miehiä, joiden prosessi kesti kauan ja opiskeluvuodet menivät prosessissa ja päädyin sitten siivoojaksi. ISS:llä meni hyvin, kunnes tänä vuonna tuli konflikti, ja paha sellainen. Työpaikallani eräs nainen luuli, että haluan hänen kanssaan sänkyyn ja vaikka olenkin muuten täysin stealth päätin avautua hänelle siitä, että olen t-mies, jotta hän ymmärtäisi tilanteen. Pomoni sai tietää asiasta ja hän huusi minulle, ettei vähemmistöön kuulumisestaan saa kertoa töissä. Mainittakoon, että työpuhelimeeni tuli jatkuvalla syötöllä viestejä siitä, kuinka ISS on firma, jossa jokainen vähemmistöön kuuluva saa tuoda asian avoimesti esiin. Vaihdoin työpaikkaa mutta nyt kun olen yrittänyt tehdä pomosta valitusta törmään siihen, ettei kukaan suostu ottamaan asiasta vastuuta. ISS:n työsuhdetiimi ei suostu vastaamaan, Maria Pajamo, joka on julistanut julkisuudessa kuinka ISS on Priden yhteistyökumppani tms, ei vastaa sähköposteihini. Heillä on tämä hyväveliverkosto, jossa pomosta ei voi tehdä valitusta eikä hän voi joutua vastuuseen, vaikka on rikkonut firman sääntöjä. Tietääkö kukaan miten tässä voisi edetä?
Luetuimmat keskustelut
- 52925
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15806Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3750- 67634
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.2616Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185579- 56561
- 70543
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24516