Alamäessä Suomessa radioamatööriharrastus. Nykyään ei enää kuule radioamatöörejä päivisin juttelevan. 3699 sekä 7066 ovat päivittäin pitkiäkin aikoja täysin hiljaisia.
Vielä muutama vuosi sitten oli lähes aina muutama äänessä.
Käykö pian niin että tämä harrastus tulee tiensä päähän ja loppuu kokonaan. Yhteydet radioilla koetaan vitsiksi ja liian sitoviksi, kännykällä on helppo pitää yhteys olipa itse missä tahansa.
Radioamatööriharrastus
Anonyymi-ap
6
209
Vastaukset
- Anonyymi
Kännykkähän ei tunnetusti tarvitse lainkaan radioaaltoja. 👍
- Anonyymi
Et vaan osaa viritellä sitä ratiotasi? Aina kuuluu kovaa ja korkealla ja sehän riippuu vaan anteenista.
- Anonyymi00003
Ei enää osata käyttää niin hienoja laitteitan kun kansa taantunut älyllisesti vammaisten tasolle.
- Anonyymi00004
Näin on. Kansa kirjoittelee kaiken maailman S24-foorumeille, eikä osaa enää ilmaista itseään radioteitse.
- Anonyymi00005
Koko homma on luisunut alkoholistien ja huumenuorison mökellykseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122159Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.702013Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001853Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761583Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401356Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111095
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076