Kajaanissa toimii Kajave sähkönsiirron ,antaja kaikille sähkönsiirtoyhtiöille alaisuudessa Energiaviraston luvilla ,kun siirtää sähköä ,sen jälkeen vain tämä yhtiö ,saadessaan uuden sähkönmyyjän , ilmoituksen siiirtää sähköä , esim Fortum Oy.lle ja sähköämyyvä yhtiö on oikeutettu paikkakunnalla sähkönsiirtoon, tekemällään luvalla ,kilpailuttaa sähköä , kilpailulain mukaan ihan kenen kanssa sitä ja sähkönmyyjä esim Fortum saa myydä sähköään ihan kaikkialle Suomeen, ja kelle vain haluaa ,kuin kilpailulain mukainen sähkösopimus syntyy ,ihan kelle vain,niin esim Fortum Oy saa pyytää , kilpailulain mukaan kilpailutuksen jälkeen paikallisen yhtiön eli Kajaven siirtämään sähköä , oikeuteen myydä sitä kelle vain, ja siirtoyhtiö Kajave toimii Energiaviraston alaisuudessa , luvanvaraisena yhtiönä ,eli paikka kunnalla roolissa , siirtää sähköä , sille yhtiölle , jolla on lupa myydä myös sähköä Kajaanissa ,ihan kilpailulain mukaan kelle vain ,ja tehdä esim Fortum Oy.llä sähkönmyynti kauppaa kenen asiakkaan kanssa vain ja myydä ihan kilpailulain mukaista sähköä kelle vain ,eikä. Sähkönsiirtoyhtiö Kajave voi siiirtoyhtiö itse päättää ,kilpailulain mukaisesta tuloksesta, itse siitä kellle siiirtää yhtiölle myyjän eli vaikka Fortum Oy.lle sähköä ,kun kilpailulaki määrää tämän tuloksen varallisuuden näin saada ostaa sähkön ihan keneltä vain ,vaikka Fortum Oy.ltä ja tehdä sopimus eli vapaasti kenen yhtiön kanssa vain , sähkönmyynnin osalta ja osta a näin sähköä , esim Fortum Oy.ltä ja tämä on kilpailulain mukaista oikeutta jokaisen ihmisen Suomessa tehdä näin. Saada sähköt taloonsa tai ihan minne vain kaikkialla Suomessa ja sähkönmyyntiä ei voi siiirtoyhtiö ei kukaan estää , kun kilpailulain mukainen sopimus syntyy kaksipuolinen vastikkeellinen välille ostajan ja myyjän siihen sähkönmyyjän yhtiöön , joka haluaa myydä sähköään , itse asiakkaalle sopimuksen mukaan ,eikä mikään Suomen laki estä tätä toimintaa oikeaa ,ei keltään ei sähkönmyyjältä esim. Fortum Oy.n eikä yhdenkään asiakkaan sopimuksen mukaan tehtynä vaikka Fortum Oy.n sähkön ostoa eikä siirtoa myydä asiakkaalle sitä ,kun kilpailulaki säästelee sähkön myynnin kauppaa ja ostoa jota jokainen saa kilpailuttaa ja ostaa näin vapaasti myös Kajaanissa näin yhä kaikki ja tämän määrää kilpailulaki eikä kukaan näitä sopimuksia syntymästä näitä kenenkään estämättä ,kun sopimus tulee voimaan myyjän eli vaikka Fortum Oy,n saa myydä sähköä ,omiiin nimiin vaikka siiirtyhtiö Kajave siirtää sitä heille , ja Fortum Oy voi sitä myydä sopimuksen toiselle osapuolelle itse ihan sille asiakkaalle itse vapaasti Suomessa , kilpailain edellyttämällä tavalla ihan vapaasti ,vaikka paikallisen yhtiön siiirtoon sähkön on velvollisuus annettu näin siiirtää sähköä ,oli se kuka tahansa yhtiö kuka on saanut oikeudet myydä sähköä , oman sopimuksen kautta asiakkaalleen ,kilpailutuksen jälkeen näin. Eikä siiirtyhtiö Kajave ole voinut estää tätä toimintaa yhtään kertaa itse sähkönsiirtoa tekevänä yhtiönä itse ,kun on ihan lakiin perustuva oikeus esim. Fortum Oy.llä saada söhklnsiiirto myydä sähköä kelle vain on kilpailulain mukainen oikeus saatu eikä Kajaanissa toimiva Kajave pääätä ,että ei siiirrä sähköä niille joilla on oikeus pyytää toimittamaan sähköä itselle vaikka ei olisi paikallinen yhtiö esim Fortum. Niin sähkönsiirto ei ratkaiseva tekijä ,kun sähköä saa myydä kuka vain ja siirättää sitä kuka vain , eikä sähkönsiiirtoyhtiö Kajave määrää sähkönsiirron osalta kellle siirtää ja kelle ei ,kun on näin siirrettävä sähköä kelle vain siiirtoyhtiölle jolla on oikeus myydä sähköä vapaasti Suomessa ihan kilpailulain edeelllyttämällä tavalla. Eikä sähkönsiiirtoyhtiö Kajave tee mitään sopimuksia itse ,kun siirtää sähköä kilpailain mukaisiin sopimuksiin itse. Niin Kajave ei voi estää tätä toimintaa itse ,ettei siiirrä sähköä käyttöön myyjä sähköyhtiölle , niin ,että heidän sopimukseen oikeuteen on oikeus saada myydä sähköä ,ihan vapassti kelle haluaa ,estämättä siirron siirtoyhtiö Kajave , nyt asiaa käsittelee Energiavirasto ,joka valvoo myös Kajaven siiirtoyhtiön velvollisuutta siirtää sähköä ,niihin sopimuksiin jotka syntyy ihan kilpailulain mukaiseti nytkin. Niin Kajave ei voi estää minkään periaatteen mukaan sähkönsiiitoa tulokseen kilpailulain mukaisen ,kun kilpailun tuloksen sopimukset saa allekirjoittaa välittämättä siitä kuka siiirtää sähköä paikkakunnalla ,ja siiirtoyhtiö ei voi puuttua voimassa oleviin sopimuksiin , vaikka olisi entisen sähköyhtiön siirto maksu maksamatta , jokainen saa kilpailuttaa itselleen uuden sopimuksen niin monta kertaa kuin haluaa ,eikä Sähkönsiirtoyhtiö valitse kuka saa sähköt itselleen lailliseen sopimukseen ,kun ne on tehty .
Niin ,jos on käynyt näin Kajaven kanssa ja varsinkin talvikuukausina 1•10-25 -30.4-26 ja talo sattuu olemaan täysin sähköllä lämmitettävä niin sähköä ei saa katkaista millään luvalla talvikuukausina poikki . Eikä estää uutta sähköä.
Oli sitten mitä maksamatta. Niin nyt ilmoittakaa Energiavirastoon ,
Sähkön kilpailutus Suomessa Ja Kajaanissa ,kun sähkön siirron tekee Kajave
Anonyymi-ap
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam17311954Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu506549Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1024839K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon854624Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju674582Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos514102Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754082Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta983842Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä203549- 863544