Eli; kuka tietää, piipun teko materiaaleista, mistä materiaaleista ne tehdään, ja onko suomalaista alan ohjeistusta?
Tupakkapiippu
6
8075
Vastaukset
- *masta*
Briad -puun juuresta voi valmistaa piipunpesiä. Siitä tehdään hyvät piiput.
Meripihkasta voi myös valmistaa piippija.
Lasi on myös varteenotettava vaihtoejto. Olet kenties joskus n'hnyt lasisia korsivarsipiippuja?
Linkkejä en osaa neuvoa. Koita googlettaa Briad sanalla.. (toivottavasti sana on oikein kirjoitettu...) - matsku
yksi materiaali, mistä piippuja tehdään on raidan juuri ja varsinkin sen juuripahka.
Mulla pitäis olla jemmassa oikein yksityskohtaiset ohjeet kuvineen jne, ja voin kaivaa ne esille ja scannalla jne, jos kiinnostaa- YKX
jep, olisin kinnostunut asiasta. Minun email olisi: [email protected]
kiitos etukäteen ja hyvää kesän jatkoa - löä
YKX kirjoitti:
jep, olisin kinnostunut asiasta. Minun email olisi: [email protected]
kiitos etukäteen ja hyvää kesän jatkoawww.pimopipecraft.com
- kirja
Yksi kirja ainakin löytyy, elikkä Suuri piippukirja ja siinä on sitten miltei kaikki mahdollinen piipun tekemisestä polttamiseen.
Itselläni on ko. kirja ja kirjakaupasta sen saa, ellei muuten, niin tilaamalla.
Kirjastoissa sitä ei oikein ole, kun tuo on "epäterve aihe".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193355Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92754- 282384
- 421777
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101398- 431322
- 411321
- 81305
- 521223
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2591088