Mikä neuvoksi. nykyisyyteen.
Nainen, oletko parisuhteessasi onneton
17
255
Vastaukset
- Anonyymi
Olen onnellinen, koska minulla on niin hyvä, huomaavainen ja välittävä mies.
- Anonyymi
Onneton olen, miehellä ei kovetu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneton olen, miehellä ei kovetu.
Se mikään syy ole olla onneton. Jos seksi on tärkeää oman onnellisuuden kannalta, niin hyvää, nautinnollista seksiä voi kyllä harrastaa ilman yhdyntääkin. Minusta kaikkein nautinnollisinta onkin juuri mieheni antama suuseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mikään syy ole olla onneton. Jos seksi on tärkeää oman onnellisuuden kannalta, niin hyvää, nautinnollista seksiä voi kyllä harrastaa ilman yhdyntääkin. Minusta kaikkein nautinnollisinta onkin juuri mieheni antama suuseksi.
HYIIIIIIIIIIIIII EN IKINÄ HYVÄKSY SUUSEKSIÄ HYYYYYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIIYÖÖÖÖÖÖK
EI suu ole tarkotettu seksi käyttöön, hyyyyiiiiiiiiii yööööööök LUONNOTONTA
kyllä seksi tehtää sukupuolielinen yhteisestä toiminnasta ja nautinnosta,
jos se ei ole mahdollista
niin yksin on mahdollista sormi-seksi
tai miten ne miehet sanookaan ,,, omin käsin onneen ,
se on ihan hyväksyttävää jos ei ole kumppania ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HYIIIIIIIIIIIIII EN IKINÄ HYVÄKSY SUUSEKSIÄ HYYYYYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIIYÖÖÖÖÖÖK
EI suu ole tarkotettu seksi käyttöön, hyyyyiiiiiiiiii yööööööök LUONNOTONTA
kyllä seksi tehtää sukupuolielinen yhteisestä toiminnasta ja nautinnosta,
jos se ei ole mahdollista
niin yksin on mahdollista sormi-seksi
tai miten ne miehet sanookaan ,,, omin käsin onneen ,
se on ihan hyväksyttävää jos ei ole kumppania !Olet jäänyt paljosta ihanasta vaille;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suu ja sen käyttö, riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jäänyt paljosta ihanasta vaille;)
Oma mies ei sitä koskaan tehnyt, mutta työkaveri kerram ruokatunnilla. Viikko sen jälkeen soitin miehelle " saisinko uusinnan"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jäänyt paljosta ihanasta vaille;)
yööööööööökkkkkkkkk,,,, hyyyyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii yöööökkkkk,,,
hlluko olet
EI suu ole synnytyselin EI suusta synny lapsia
tidat olla vähä-älyinen !!??? YKÖÖÖÖÖÖK HYYYYIIIIII - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin onnellinen jos saisin lainata miestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mieheni ei anna suuta.
- Anonyymi
Pikkusen ihmetyttää kun ihmiset ei tajua mitä avioliitto oikeesti tarkottaa, vaan ensin ollaan kymmeniä vuosia naimisissa ja lapsia ehkä lauma tehty kasvatettu maailmalle,
sitten kyllästytään toisiinsa, alkaa vierrat kiinostamaan,
ukolle kelpaa kaikki jotka ihastuu sen simän vilkutukseen
vaimo aikansa katsoo mutta sittenkyllästyy pöljään ukkoon, lähtee jolo läiskimää suhteesta tai itse etsii sopiva kaverin,
lopulta ilmiö on niin että vaimot vihaa typetää ukkoaan ja loppu elämä eletäänki helvetissä nalajillessa toinen toisilleen,
siiten yleensä ukko kuolee, ja akka jää yksin
tympeissä loppuelämää viettämään, elämän halu on naiseltaki täysin menny typerän avioliiton takai, kun ei osattu rakastaa toisiaan osattiin vain louka toisiaan.
sitä mieltä joka ikisen pitäisi mennä avioliitto neuvolaan ja terapiaa jatkaa niin kauan että osaavat kunnioitaa toinen toisiaa,
ihmettelen ihmisen tyhmyyttä kun tätä eivät tajua !- Anonyymi
Tai sitten ne luulee, että kun kerran on naimisiin päästy, niin se riittää, kaikki loppu on itsestäänselvää.
Olen aina ajatellut, että hyvää parisuhdetta pitää vaalia/hoitaa. Tärkeitä asioita ovat välittäminen, huomaavaisuus, arvostaminen, rehellisyys, avoimuus molemmin puolin, se että voi tuntea olevansa rakastettu. Pienetkin huomionosoitukset ihan arjessa ovat tärkeitä, esim. vain pieni hellä kosketus ohimennen päivän askareissa muistuttaa välittämisestä.
Jotenkin on ihmisten jutuista, rivien välistäkin, tullut sellainen tunne, että useasti niissä petihommissakin pääosassa on miehen tarpeet ja nainen jää vähemmälle, niin johan sekin ruokkii naisen kyllästymistä. Itsellä on tapana pitää erityinen päivä kumppanille, jolloin vain hänen nautinto on tärkeä. Vinkki muillekin miehille: rauhallinen kokovartalohieronta intiimihierontaöljyn kera, joka sitten voi päättyä intiimihierontaan. Ainakin oma naiseni nauttii siitä suunnattomasti.
40 vuoden avioliiton jälkeen vaimo sairastui ja kuoli ja sittemmin kohtalo toi elämääni uuden rakkaan. Juuri tässä hiljan, muutaman yhteisen vuoden jälkeen hän sanoi, ettei ikinä luovu minusta. Enkä minäkään hänestä.
- Anonyymi
Kerros ja tai rivarissakin asuneena olen monet naikkoset saanut pyynnöstään palvella erotiikan alueella. kovin ihmettelen näin jälkikäteen. miksi niin moni oli ja eli puutteessa.
- Anonyymi
Monia naisia on jatkuvassa puutteessa.
- Anonyymi
Voihan olla, että olen väärässäkin, mutta jotenki rivien välistä taas tulee mieleen, että miehessähän se vika on, jos nainen on parisuhteessaan onneton. Näin vaan aiemmassa onnettomassa parisuhteessa olleen miehen mieleen tullut ajatus tämä.
Tässä alla vasta eläkeiällä alkanut, mutta jo useita vuosia kestänyt uusi parisuhde, jossa molemmin puolin erittäin onnellisia. Omasta puolestani todennut, että syy onnellisuuteen löytyy siitä, että uusi kumppani huomioi minut, niin että voin oikeasti tuntea olevani tärkeä, rakastettu. Se on minulle uutta. Ja kun itelleni se toisen huomioiminen ja arvostus on itestäänselvää, niin lopputulos on menestys, ollaan niin onnellinen "nuori pari". - Anonyymi
Totta, miehissä se vika aina on, olipa kyse mistä tahnsa. se jos eukko lihoo ja laiskistuu on sekin mihen vika..jne..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523416Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512401- 1151204
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9993Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48947- 46874
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 37726
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198674