vai paheksutaanko jos kelkkailun jälkeen ottaa parit näkäräiset?
Muistaakseni siellä lestadiolaisia ym kuten Sipiläkin alkujaan.
Juodaanko Puolgangalla alkoholia? Uskaltaako tulla lomalle
23
1148
Vastaukset 23
- Anonyymi
Kyllä uskaltaa,mutta kannattaa ottaa piilossa.Sinusta kuitenkin tehdään valitus,jos jäät kiinni.
- Anonyymi
Joka toinen puolankalainen on piilojuoppo. Näet heitä kauppojen kassalla ostamassa aina olutta tahi alkossa vierailemassa kirkkaita hakemassa.
- Anonyymi
Tätä just tarkoitin, valitus alkaa heti ja sinut leimataan piilojuopoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä just tarkoitin, valitus alkaa heti ja sinut leimataan piilojuopoksi.
No kyllä se juoppoudeksi menee jos tämä toistuu päivästä toiseen. Ei ole normaalia alkoholinkulutusta juoda 6-pack olutta yhdessä illassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä se juoppoudeksi menee jos tämä toistuu päivästä toiseen. Ei ole normaalia alkoholinkulutusta juoda 6-pack olutta yhdessä illassa.
Kusettaahan se mutta mitä muuta. Tyyristä kaljaa ei kannata jättää väljehtymään se jo muutamassa päivässä voi mennä astianpainamaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä,että kontrolli pelaa joissakin asoissa,mutta onko normaalia syynätä toisten ostoksia.
- Anonyymi
Omien havaintojeni mukaan nykyPuolangalassa juovutusjuomia juovat vain turistit ja sellaisiksi tekeytyvät. Ainakin keskustapuolueen kannattajat ovat aina pidättäytyneet sodomasta ja gomorrasta. Kommunistit ja semmoiset ovat tietenkin eri asia.
- Anonyymi
Valittajat tekevät kiljua.
- Anonyymi
Toiset tajuaa että elämä on tarkoitettu elettäväksi. Lyhytkin mukava elämä on parempi kuin pitkä ja ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valittajat tekevät kiljua.
Samaa kiljua se on hienoston viinikin. Ihan samoin se on hiivalla käytetty, eli kiljua. Se muuttuu vain viiniksi kun se pullotetaan.
- Anonyymi
Kumma kyllä mutta lähes kaikki tuntemani juopot ja kommunistit ovat rehellisiä ja luotettavia ihmisiä. Sodoma ja Gomorra kuuluu nykyisin vain lahkolaisuuteen. Siellä on tapa ja käytäntö pitää lapsukaisille lihanhimoista vieroitushoitoja. Vähemmästäkin sitä estoja tulee ja hoito toimii.
- Anonyymi
Naapurikunnasta Puolangalla käydessä todennut että suurin alkoholiongelma siellä on että kauppa on yleensä kiinni. On siinä S-salmelle ja Pudikselle matkaa. Ei hihhuleista kannata huolta kantaa, on vain hyvä etteivät enää neuvoa-antavaa ota.
- Anonyymi
Ainakin minä olin rauhallissa aikeissa lampaiden kanssa haassa... Ja yhtä äkkiä ihana touhumme keskeytettiin. Olen kepulainen ja kaikki oli täysikäisiä. Nyt minua syytetään ties mistä.
- Anonyymi
Korostan sitä, että lampaatkin oli. Olen myös kunnanhallituksessa, joten hiljaa vasurit.
- Anonyymi
Leiritielle ei saa edes alle 2promillen mennä
- Anonyymi
Ja siitä on lyhyt matka kontata käpytielle
- Anonyymi00026
Anonyymi kirjoitti:
Ja siitä on lyhyt matka kontata käpytielle
Asukkaat järjestyksessä
-pikku KAKKOSEEN
-Mr Aids
-menestynneet Kemppaeset
-ja viimeisenä muttei vähäesimpänä...😆
- Anonyymi
Puolangalla juodaan vain pontikkaa, viis alkoholista.
- Anonyymi
Puolangallakin voi ottaa paukun silloin kun haluaa.Vapaa Suomi.
Hyvää itsenäisyyspäivää. - Anonyymi
Kuulin semmoisen jutun, että Mäkäräinen ja Heikkinen olisivat kepuilkamoinnin jälkeen juoneet viinaa ja Mäkäräinen olisi vetänyt Heikkistä turpaan. Tämä tapahtui kuulemma 1974. Heikkiseltä huuli auki ja Mäkäräinen putkaan. Näin kerrotaan kansantarussa.
- Anonyymi
Ei kannata tulla. Jos et ole valmiiksi jurrissa niin kepulaiset sinut sellaiseen kuntoon saattavat. Mene Kuusamoon. Paljon parempi paikka ja halvempikin, kun huomioi kaikki sivukulut.
- Anonyymi
Sika on siksi sika, ettei se tiedä paremmasta. Kepu on siksi kepu, ettei se halua parempaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481032Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17969- 82841
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21727- 59621
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203618- 102604
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188572- 90538
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html259476Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85448- 36408
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 28377
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 43372
- 5368
- 29348